Περιεχόμενα
Αν με το τραγούδι και το σκηνικό θέαμα που παρουσίασε στον ελληνικό ημιτελικό για τη Eurovision 2025 δεν πετάξαμε και την σκούφια μας, ήρθε το βιντεοκλίπ για να ανοίξει μία χαραμάδα αισιοδοξίας, γιατί όπως και να το κάνουμε η εικόνα μετράει στην εποχή μας.
Σήμερα λοιπόν κυκλοφόρησε το βιντεοκλίπ που σκηνοθέτησε ο George Mpenioudakis όπου αποδίδεται με σημειολογικά στοιχεία ο συμβολισμός, εστιάζοντας στον αποχωρισμό σε κάθε του μορφή.
Κάποιες πληροφορίες για το βιντεοκλίπ «Αστερομάτα»
Τα πλάνα που έχουν έντονο το εικαστικό στοιχείο, κινηματογραφήθηκαν στην Κοζάνη, καθώς και στον εμβληματικό Ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο, με κυρίαρχη την παρουσία της ελληνικής υπαίθρου και της θάλασσας, εκφράζεται εικαστικά το νόημα του τραγουδιού, σε μια «ταινία» διάρκειας 3 λεπτών που γυρίστηκε με κινηματογραφικές προδιαγραφές.
Κυριαρχεί η φιγούρα της μητέρας που καρτερεί δακρύζοντας, στο βιντεοκλίπ εμφανίζονται πρόσωπα που έρχονται αντιμέτωπα με τον αποχωρισμό, ενώ το μικρό κορίτσι που βρίσκει ένα φτερό συμβολίζει τον ερχομό, την ελπίδα και το μέλλον, όπως ακριβώς συμβαίνει και στη ζωή.
Και είναι η Klavdia, που μέσα από την παρουσία της και τον τρόπο που αποδίδει ερμηνευτικά τους στίχους του τραγουδιού, εκφράζει όλα αυτά τα μηνύματα και συνενώνει τα πρόσωπα του βιντεοκλίπ, με τα οποία όλοι θα μπορούσαμε να ταυτιστούμε.
Η Klavdia, με το τραγούδι «Αστερομάτα», σε σύνθεση των Arcade και της Klavdia και σε στίχους των Arcade, θα διαγωνιστεί στον Β’ Ημιτελικό της Eurovision, στις 15 Μαΐου 2025, στη Βασιλεία
της Ελβετίας.

Τι είδαμε εμείς -γιατί τα παραπάνω τα αναφέρει η ΕΡΤ
Πραγματικά το βιντεοκλίπ έχει έντονο το εικαστικό στοιχείο. Τόσο στη χρωματική παλέτα όσο και στα κάδρα κυριαρχεί η αρμονία, ωραίο και το χωροθετικό, δηλαδή το φυσικό σκηνικό που περιβάλλει την ερμηνεύτρια και τους συμμετέχοντες στο βιντεοκλίπ.
Αν στο περσινό βιντεοκλίπ του Zari τα κυρίαρχα στοιχεία ήταν kitsch και pop, φέτος περνάμε σε διαφορετικό καλλιτεχνικό πλαίσιο με σαφείς επιρροές από ρωσικό κινηματογράφο, συγκινητικές ρετρό και ρουστίκ εικόνες στα σημεία που βλέπουμε τη μητέρα, video art παρουσίαση της Ελλάδας με τοπία τουριστικού χαρακτήρα.
Παράλληλα είναι έντονο το στοιχείο του Πόντου με τις κοπέλες που φορούν παραδοσιακές φορεσιές και πλαισιώνουν την ερμηνεύτρια, χωρίς ωστόσο κάτι από όλα αυτά να χάνει την κινηματογραφικής αρμονία και ισορροπία μιας και πρόκειται για ένα καλαίσθητο κολάζ που έχει μονταριστεί με αισθητικό άξονα.
Εν ολίγοις, είναι ένα βιντεοκλίπ που σαφώς διαθέτει αισθητική και άποψη κινηματογραφικά, σωστή η επιλογή η ερμηνεύτρια να είναι εντελώς απλή, χωρίς εκκεντρισμούς ή περίεργα ντυσίματα, καθώς αφομιώνεται υπέροχα με τα διάφορα κάδρα που εναλλάσσονται ενώ παράλληλα λειτουργεί συμβολικά ως μία ταύτιση για όλους μας εφόσον κάποια από τις ιστορίες είναι αντιπροσωπευτική των προσωπικών μας βιωμάτων.
Well done θα έλεγα…