Οι εικόνες του μοναδικού Αλέξανδρου Βούλγαρη έρχονται στο Cinobo. Ο The Boy κάνει take over το πρόγραμμα της πλατφόρμας και μας παρουσιάζει την προσωπική του φιλμογραφία, μέσα από τις κινηματογραφικές του ταινίες καθώς και το σύνολο των μουσικών βίντεο κλιπ που έχει σκηνοθετήσει.
Σε πρεμιέρα η ταινία Γυμναστήριο που έφτιαξε με μαθητές του κατά τη διάρκεια της καραντίνας. Για πρώτη φορα η αποκατεστημένη κόπια της δεύτερης μεγάλου μήκους του, Ροζ, που εμπνεύστηκε από την παιδική του ηλικία και τον Νίκο Γκάλη. Το Χιγκίτα, το sci-fi για τη δική του Μακρόνησο, που πήρε τον τίτλο του από τον κολομβιανό τερματοφύλακα των 90s ο οποίος ήταν για τον The Boy κάτι ανάλογο του πανκ. Το θαρραλέο Νήμα, που χάρισε στη σαρωτική Σοφία Κόκκαλη βραβείο ερμηνείας από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου. Και φυσικά το μεγάλου μήκους ντεμπούτο του, Κλαις; που έδωσε τις πρώτες, εκπληρωμένες πια, προσδοκίες για την υπέροχη συνέχεια του σινεμά του. Μαζί με τα πέντε φιλμ, παρουσιάζονται στο Cinobo ενοποιημένα τα δεκαεπτά μουσικά βίντεο κλιπ του The Boy, σαν μια ταινία που δεν έγινε ποτέ, με συνολικό τίτλο Δεν τη Φιλάει Κανείς.
Οι ταινίες, τα βίντεο κλιπ του – όπως και τα μουσικά του άλμπουμ και η μουσική που έχει γράψει για το σινεμά – ανήκουν όλα σε ένα πολύ ξεχωριστό, προκλητικό και συναρπαστικό σύμπαν: το δικό του. Και μέσα στις επόμενες εβδομάδες, οι συνδρομητές του Cinobo θα έχουν τη δυνατότητα να το ανακαλύψουν.
About The Boy: Το κινηματογραφικό σύμπαν του Αλέξανδρου Βούλγαρη στο Cinobo
Ροζ (2006)
Στη δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του, ο Αλέξανδρος Βούλγαρης χαρτογραφεί τρυφερά τις συναισθηματικές αναζητήσεις μιας ολόκληρης γενιάς στις αρχές μιας νέας χιλιετίας, μα πάνω απ’ όλα μας συστήνει έναν σκύλο που τον έλεγαν Ροζ.
Στις 18 Απριλίου στην πλατφόρμα
Νήμα (2016)
Το εντυπωσιακό alt-history ψυχαναλυτικό θρίλερ επιστημονικής φαντασίας του The Boy φαντάζεται τη σύγχρονη πολιτική ιστορία της Ελλάδας αλλιώς: Μέσα από ένα χειροποίητο, κατακόκκινο σύμπαν, ανάμεσα στο giallo, στον ερωτισμό και στο sci-fi, και με τη Σοφία Κόκκαλη σε ένα αποστομωτικό one-woman show.
Στις 19 Απριλίου στην πλατφόρμα
Κλαις; (2003)
Αυτοσχεδιαστικοί πειραματισμοί με την ελευθερία της ψηφιακής κάμερας, νεανική δημιουργικότητα και ανεμελιά, υποσχέσεις για μια εντυπωσιακή συνέχεια. Η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Αλέξανδρου Βούλγαρη έχει όλα τα παραπάνω κι ακόμα περισσότερα.
Στις 27 Απριλίου στην πλατφόρμα
Γυμναστήριο (2020)
Στην πιο φιλόδοξη, πειραματική, αλλά και ευάλωτη στιγμή του, ο Αλέξανδρος Βούλγαρης σκηνοθετεί ένα αποδομημένο magnum opus για τα χαμένα όνειρα και το φάντασμα της πραγματικότητας στην εποχή της πανδημίας.
Στις 2 Μαΐου στην πλατφόρμα
Χιγκίτα (2012)
Ένα τρυφερό μανιφέστο αγριότητας, μια βαθιά πολιτική και αισθητικά επιθετική ταινία επιστημονικής φαντασίας που μοιάζει σα να εκπέμπεται από ένα μέλλον που έχει συγκρουστεί βίαια με το παρελθόν. Ίσως η πιο ιδιοσυγκρασιακή ταινία των ελληνικών 10s.
Στις 4 Μαΐου στην πλατφόρμα