Δύο φανατικοί θαυμαστές της Ana de Armas κατέθεσαν αγωγή εις βάρος της Universal και ζητούν 5 εκατομμύρια δολάρια για παραπλανητικό μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα, ο Conor Woulfe από το Maryland και ο Peter Michael Rosza από το San Diego, ισχυρίζονται ότι εξαπατάθηκαν από την εταιρεία παραγωγής για την ταινία Yesterday, που κυκλοφόρησε το 2019.
Στο trailer εμφανιζόταν κανονικά η Ana de Armas, ωστόσο δεν συνέβη το ίδιο και με την ταινία. Οι ίδιοι λένε ότι πλήρωσαν 3,99 δολάρια ο καθένας, για να νοικιάσουν την ταινία στο Amazon Prime, μόνο για να ανακαλύψουν ότι η ηθοποιός δεν βρίσκεται τελικά στο cast, οπότε να ζητήσουν με τη σειρά τους 5 εκατομμύρια.
«Επειδή στους καταναλωτές δόθηκε η υπόσχεση για μία ταινία με την Ana de Armas αλλά δεν είδαν μία ταινία με την Ana de Armas, η αξία της ενοικίασης ή αγοράς δεν ήταν αυτή που περίμεναν» αναφέρει η μήνυση και καταλήγει λέγοντας ότι η ηθοποιός χρησιμοποιήθηκε για να ανέβουν οι πωλήσεις των εισιτηρίων.
H Universal δεν έχει απαντήσει προς το παρόν στη μήνυση, ενώ να σημειωθεί πως οι σκηνές της Ana de Armas κόπηκαν λόγω χρόνου από το τελικό αποτέλεσμα.
Όσον αφορά την ταινία, η ιστορία πραγματεύεται ένα γενικό black out σε όλο τον κόσμο, ένας νεαρός και άσημος μουσικός διαπιστώνει κάτι απίστευτο. Πουθενά δεν υπάρχει καταγεγραμμένο το όνομα των Beatles και ο ίδιος πρέπει να είναι ο μοναδικός άνθρωπος στη Γη που θυμάται την ύπαρξή τους.
Ο ίδιος εκμεταλλεύεται αυτή τη συγκυρία και αποφασίζει να κάνει καριέρα με τα τραγούδια τους, γίνεται άμεσα το νέο παιδί-θαύμα της μουσικής βιομηχανίας.
Με πληροφορίες από το Variety