Όπου και να γυρίσεις να κοιτάξεις, βλέπεις ροζ. Όλα τα memes εδώ και 10 μέρες είναι για τη Barbie, είτε μόνη της είτε σε πακετάκι με το Oppenheimer. Η Warner Bros. ζει την ενδοξότερη εποχή της σύγχρονης ιστορίας της, έχοντας δύο ταινίες που σαρώνουν στο box office. Μόνο που η Barbie της Γκρέτα Γκέργουικ κάνει κάτι μυθικό, κάτι που δεν ξέρουμε αν μπορεί κανείς να το αντιληφθεί τώρα ή θα πρέπει να περάσει κανένας χρόνος τουλάχιστον για να το κατανοήσουμε.
Δεν θυμόμαστε ταινία εκτός από τα μεγάλα blockbusters της Marvel, που να έχει κάνει στην πρώτη της εβδομάδα κυκλοφορίας στις αίθουσες 578.5 εκατομμύρια δολάρια έσοδα παγκοσμίως (τα 258.2 στις ΗΠΑ και τον Καναδά) και θα πιάσει, σύμφωνα με το Hollywood Reporter, τα 700 εκατ. ως την Κυριακή, ίσως και τα 750!
Όταν πρωτοκυκλοφόρησε η ταινία, η Μάργκοτ Ρόμπι είπε πως η Barbie θα ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο, αλλά με τη φόρα που έχει πάρει, μην τυχόν ξεπεράσει και το 1.5 δισ. δολάρια, αφού έχει ακόμα 25 περίπου μέρες.
Σε κάθε περίπτωση, έχει ήδη σπάσει κάμποσα ρεκόρ. Έχει γίνει η ταινία με το καλύτερο άνοιγμα στην ιστορία της Warner Bros., ενώ αποτελεί την πιο εμπορική ταινία που έχει σκηνοθετήσει γυναίκα. Η Γκέργουικ αλλάζει τη βιομηχανία με αυτή την ταινία και τα επόμενα Όσκαρ θα έχουν τεράστιο ενδιαφέρον.
Χάρη στη Barbie, το Χόλιγουντ βιώνει την 5η καλύτερη εβδομάδα του σε επίπεδο εισιτηρίων παγκοσμίως, με τις πρώτες 4 να είχαν στο μενού τους ταινίες όπως το Avengers: Endgame, το Avatar, το Star Wars: Force Awakens και εν γένει τέτοια blockbusters.