Πιο πάνω κι από τις πιο αισιόδοξες προσδοκίες του Rian Johnson και του ίδιου του Netflix πήγε το Glass Onion: A Knives Out Mystery, το οποίο είναι πλέον η τρίτη πιο εμπορική ταινία της πλατφόρμας. Εμπορική, όχι φυσικά με την έννοια των εισπράξεων, όπως συνηθίζουμε να λέμε στις ταινίες που κυκλοφορούν σε σινεμά. Εμπορική με την έννοια των ωρών θέασης, όπως είναι η επίσημη μέτρηση της πλατφόρμας.
Η δεύτερη ταινία αυτής της ανθολογίας στριμαρίστηκε για πάνω από 209 εκατομμύρια ώρες (τόσοι άκουσαν και το Αγοράκι Λαίμαργο της Φουρέιρα), αριθμός που την έφερε στην 3η θέση του Netflix για τις πρώτες 2 εβδομάδες της προβολής. Μάλιστα, ήταν τέτοια η δυναμική, ώστε η πρώτη ταινία, το Knives Out, βρέθηκε για μια εβδομάδα στην 2η θέση στα trends παγκοσμίως και τώρα είναι στην 5η θέση.
Πρώτο και με διαφορά, είναι το Red Notice, η περιπέτεια που κυκλοφόρησε πέρσι τον Νοέμβριο στην πλατφόρμα και είχε 364 εκατομμύρια ώρες θέασης, κάτι αναμενόμενο με πρωταγωνιστικό τρίο τους Dwayne Johnson, Gal Gadot και Ryan Reynolds. Στη δεύτερη θέση είναι το Don’t Look Up που κυκλοφόρησε στις 25 Δεκεμβρίου 2021 στο Netflix και είχε κάνει στις πρώτες 28 ημέρες του 359.8 εκατομμύρια ώρες προβολής.
Η κατακόρυφη αύξηση αναζητήσεων για το Πόρτο Χέλι
Ο παροξυσμός με το Glass Onion επιβεβαιώνεται όχι μόνο από τις ώρες θέασης στο Netflix, αλλά κι από το ότι η βίλα στην οποία εξελίσσεται η πλοκή, έχει γίνει περιζήτητη. Για την ακρίβεια είναι ένα συγκρότημα κατοικιών στο Πόρτο Χέλι που βλέπει τις Σπέτσες, όπου το ξενοδοχείο Amanzoe έχει φτιάξει έναν παράδεισο και παραχώρησε τις εγκαταστάσεις του στην παραγωγή. Με εξαίρεση τον γυάλινο θόλο, που αποτελεί το Glass Onion, και τον πλωτήρα, όλο το υπόλοιπο που βλέπουμε, είναι πραγματικό.
Η Villa 20, το συγκρότημα στο οποίο ζουν οι πρωταγωνιστές, έχει γίνει Νο1 ένα αναζήτηση σε καταλύματα στην Ελλάδα, αλλά η τιμή της δεν είναι και η πιο προσιτή, αφού το κόστος διαμονής είναι στα 40.000 ευρώ τη βραδιά.
Σκαρφαλωμένη στους λόφους της Αργολίδας, αυτό το συγκρότημα θυμίζει κάτι από αρχαίες ακροπόλεις, αλλά με σαφώς σύγχρονο touch, συνδυάζοντας το μοντέρνο με το αρχαιοελληνικό, ενώ διακοσμείται από προσεγμένα γλυπτά και έργα τέχνης από την προσωπική συλλογή των ιδιοκτητών.
Στις παροχές της θα συναντήσει κάποιος από τους συνολικά 18 ανθρώπους που μπορεί να φιλοξενήσει στα πολυτερλή στούντιο, τα εξής: σπα, γυμναστήριο, έξι πισίνες, αίθουσα μπιλιάρδου, βιβλιοθήκη, τραπεζαρίες με τζάκι, δύο εξωτερικούς χώρους για μπάρμπεκιου, ενώ υπάρχει και μία τυπική ελληνική ταβέρνα κάτω από τις ελιές. Για τους διαμένοντες υπάρχει επίσης διαθέσιμο ένα προσωπικό 18 ατόμων, ήτοι ένας προσωπικός βοηθός για κάθε φιλοξενούμενο.
Γενικώς, σε ένα καλοκαίρι που το σχέδιο ελληνικού τουρισμού έχει θέσει μεγάλους στόχους και ποντάρει σε ρεκόρ μεγαλύτερα του 2019 – σε δύο μήνες άλλωστε ξεκινάει η τουριστική σεζόν – το Glass Onion λειτουργεί ως ατού. Μεγαλύτερο ατού είναι και το ακόλουθο βίντεο, όπου το καστ και ο σκηνοθέτης Rian Johnson περιγράφουν την εμπειρία των γυρισμάτων και αποθεώνουν την ομορφιά των ελληνικών νησιών που τους φιλοξένησαν το καλοκαίρι του 2021.
Διαβάστε ακόμη στο intronews.gr:
10/10 μόνο οι φανατικοί σινεφίλ: Εσύ πόσες έχεις δει από τις 10 καλύτερες ταινίες της χρονιάς;