Όπως και να το κάνουμε, οι πλατφόρμες έχουν διευκολύνει τη ζωή μας. Πριν 7-8 χρόνια, όταν μια ταινία έβγαινε στις αίθουσες, αν δεν προλάβαινες να τη δεις ή αν ήθελες να την δεις και 2η και 3η φορά, αλλά σπίτι σου, έπρεπε να περιμένεις να κυκλοφορήσει το Blue Ray ένα μήνα μετά το τέλος από τις αίθουσες. Τώρα όμως, λαμβάνεις μια ειδοποίηση από το Disney+ ή το Netflix πως την τάδε ημέρα η ταινία θα βρίσκεται στην διάθεσή σου για να την δεις και κάπως ηρεμείς. Ενίοτε, εφησυχάζεις, χάνεται και το ωραίο στοιχείο της αναμονής, του να πας στο DVD Club για να την αγοράσεις. Τι να κάνουμε, προχωρούν οι εποχές.
Πλατιάσαμε όμως, διότι αυτό το κείμενο το κάναμε για να σε ενημερώσουμε πως έρχεται στο Disney+ το πιο εμπορικό φιλμ της χρονιάς, το πιο εμπορικό της τελευταίας σχεδόν 3ετίας, αφού μόνο το Avatar: The Way of the Water κατάφερε να βρεθεί πιο πάνω από τις ταινίες που έχουν κυκλοφορήσει από το 2022 μέχρι και σήμερα, ενώ λίγο πριν ήταν το Spider-Man: No Way Home που έκανε καλύτερο gross. Άρα, μιλάμε για την 3η πιο εμπορική ταινία από το 2019 και μετά. Συνολικά, είναι η 8η πιο εμπορική όλων των εποχών, με τις 5 από τις 8 να είναι από το 2018 και μετά.
Αν δεν έχεις καταλάβει για ποια ταινία μιλάμε, τότε μάλλον δεν διαβάζεις πολύ συχνά Intronews, διότι θα είχες προσέξει πως έχουμε γράψει δύο φορές για την τεράστια επιτυχία του Inside Out 2, που κυκλοφόρησε αρχές Ιουνίου στις αίθουσες. Από τότε και για περίπου 3 μήνες, η ταινία κατέγραψε έσοδα που έφτασαν τα 1.67 δισ. δολάρια. Και η αναμονή για όσους την είδαμε μια φορά ή όσους δεν την πρόλαβαν, τελείωσε.
Στις 25 Σεπτεμβρίου το Inside Out 2 θα είναι διαθέσιμο στην πλατφόρμα του Disney+, οπότε θα έχεις μια καλή ευκαιρία να δεις και το πρώτο και το δεύτερο μαζί και να κάνεις έναν μικρό μαραθώνιο. Άλλωστε, οι δύο ταινίες μαζί δεν έχουν διάρκεια μεγαλύτερη των 3.5 ωρών, οπότε ένα Σάββατο απόγευμα προς βράδυ, είναι ιδανικές να τις δεις. Απλά, να θυμάσαι πως στην 2η ταινία το κυρίαρχο συναίσθημα είναι η Anxiety, δηλαδή το Άγχος και όπως εξελίσσεται το Inside Out 2, καταφέρνει να ενεργοποιεί και στον θεατή το ίδιο ακριβώς συναίσθημα που είναι κυρίαρχο την κάθε στιγμή και στο μυαλό της Ράιλι, του κεντρικού χαρακτήρα.