Το 2015, όταν κυκλοφόρησε η πρώτη ταινία, παρόλο που συζητήθηκε πάρα πολύ και την αποθέωσαν και ανάγκασε μέχρι και τους ξινούς Έλληνες κριτικούς κινηματογράφου να βάλουν 4 αστεράκια, τα έσοδά της παγκοσμίως ήταν 858 εκατομμύρια δολάρια. Το sequel που κυκλοφόρησε πριν από 3 εβδομάδες, είχε μεν το πλεονέκτημα πως το κοινό γνώριζε τι είναι και τι να περιμένει, αλλά ταυτόχρονα αυτό θα μπορούσε να γίνει και μειονέκτημα.
Το Inside Out όμως, το 2ο μέρος, απέδειξε πως το franchise είναι ένα από τα δυνατότερα που έχει κυκλοφορήσει η Pixar, καθώς μέσα σε 19 ημέρες κυκλοφορίας του στις αίθουσες, έχει ξεπεράσει το 1 δισ. δολάρια σε έσοδα. Αυτό την καθιστά τη μόνη ταινία του 2024 που το καταφέρνει αυτό και την πρώτη μετά τη Barbie.
Συγκεκριμένα, στη Βόρεια Αμερική, το Inside Out 2 έχει καταγεγραμμένα έσοδα 469.3 εκατομμύρια δολάρια και στις υπόλοιπες αγορές 545.5 εκατομμύρια δολάρια, ήτοι 1.015 δισ. δολάρια. Η ταινία είναι η 11η animation που το καταφέρνει (οι 8 ανήκουν στη Disney), είναι όμως η πρώτη που το κάνει σε τόσο σύντομο διάστημα, έχοντας αρκετές μέρες ακόμα για να πάει πολύ ψηλότερα.
Η ταινία της χρονιάς ως τώρα
Και δεν είναι μόνο αυτά. Το Inside Out 2 είναι η πρώτη ταινία μετά την Barbie που έχει εναρκτήριο τριήμερο στις ΗΠΑ με πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια (151 εκατ.) και κατάφερε να ξεπεράσει και την τεράστια και πιο ακριβή παραγωγή του Dune 2, της οποίας τα έσοδα σταμάτησαν στα 711 εκατομμύρια.
Η επιτυχία που έχει αυτή η ταινία αποδεικνύει ότι ο κόσμος διψάει για σινεμά, ότι ψάχνει τον παιδικό του εαυτό και την ίδια στιγμή επιβεβαιώνει πως ο κόσμος στηρίζει τα sequels και τα franchises που γνωρίζει, κάτι που αποτρέπει τα μεγάλα στούντιο από το να επενδύσουν σε κάτι νέο.
To Inside Out 2 δίνει νέα ώθηση στην εποχή μετά την πανδημία στην Pixar και γίνεται η ταινία-ορόσημο της χρονιάς.
* Για να δεις το review μας για το Inside Out 2, πατά εδώ.