Αν μας ρωτούσαν όλους μας, ποια ταινία πιστεύουμε ότι έχει κόψει τα περισσότερα εισιτήρια στην Ελλάδα το 2023 και το 2024 μέχρι τώρα, θα λέγαμε το Poor Things, θα λέγαμε τη Barbie, ίσως το Oppenheimer ή το Dune. Ή το Mission Impossible. Δεν είναι όμως καμία από αυτές, καμία από όσες θα μας έρχονταν πρώτες στο μυαλό.

Έχουμε καταλάβει και από τα top-10 του Netflix το 2024, αλλά και γενικά από το πώς κινείται το κοινό, ότι τα animations είναι κραταιά, ίσως το Νο1 είδος στην Ελλάδα σε επίπεδο απήχησης. Αλλά δεν θα πιστεύαμε πως το Inside Out θα είναι η πιο εμπορική ταινία στην Ελλάδα για αυτούς τους 18 περίπου μήνες.

Από τις 13 Ιουνίου 2024 που βρήκε στους κινηματογράφους της χώρας μας σε διανομή της Feelgood μέχρι και την Τρίτη 9 Ιουλίου, 501.056 θεατές έχουν συγκινηθεί, γελάσει, διασκεδάσει με τα συναισθήματα που κατοικούν στο μυαλό της Ράιλι και η αθρόα προσέλευση του κοινού συνεχίζεται.

Ούτε Poor Things, ούτε Barbie: Η No1 ταινία στην Ελλάδα την τελευταία διετία

Για να το πούμε ακόμα καλύτερα, μέσα σε 26 μέρες, το sequel ενός franchise, που η λογική θα έλεγε ότι θα πάει με πιο διακριτική πορεία στις αίθουσες, πέτυχε κάτι που δεν έχουν πετύχει άλλες ταινίες αυτά τα 2 χρόνια σε 2 μήνες στις αίθουσες.

Το πιο εντυπωσιακό είναι πως επειδή είναι καλοκαίρι και τα θερινά το θέλουν, η ταινία θα παίζει σίγουρα μέχρι τέλος Αυγούστου και με αυτόν τον ρυθμό, μπορεί να ξεπεράσει πολλές από τις πιο εμπορικές ταινία στην Ελλάδα γενικά, εκεί όπου κυριαρχεί ο παλιός ελληνικός κινηματογράφος, ταινίες κυρίως της Βουγιουκλάκη όπως το Υπολοχαγός Νατάσσα, τα πιο σύγχρονα Λούφα και Παραλλαγή, Οι Νύφες του Βούλγαρη, το Safe Sex, ο Ελ Γκρέκο, που κινούνται μεταξύ 750 χιλιάδων και 1.2 εκατομμύρια, και, φυσικά, η Πολίτικη Κουζίνα που είναι Νο1 με 1.5 εκατομμύριο.

Ούτε Poor Things, ούτε Barbie: Η No1 ταινία στην Ελλάδα την τελευταία διετία

Ε, το Inside Out μπορεί να πιάσει κάποιες από αυτές με 750.000 και βάλε εισιτήρια στο τέλος της πορείας του στις αίθουσες. Και μιλάμε για την 2η ταινία σε αυτή τη διετία, που έχει ξεπεράσει το 1 δισ. δολάρια έσοδα παγκοσμίως, μετά τη Barbie.

Πιο συγκεκριμένα, η ταινία Inside Out έχει πετύχει σε λιγότερο από ένα μήνα, τα εξής:

  • No 1 animation όλων των εποχών
  • No 1 ταινία για τα έτη 2023 και 2024
  • Η πιο επιτυχημένη ταινία του studio της Disney

* Δες το review μας εδώ.