681.757 εισιτήρια. Αυτή είναι η καταμέτρηση του περασμένου ΣΚ για το Υπάρχω, όμως σίγουρα, από τη Δευτέρα μέχρι σήμερα, έχει ξεπεράσει τα 700.000. Με αυτόν τον αριθμό, πάει στην 7η θέση των πιο εμπορικών ελληνικών ταινιών και στην 12η μαζί με τις ξένες, και λογικά, όταν θα ολοκληρώσει την πορεία της η ταινία στις αίθουσες, θα έχει πάει στην 4η θέση με τις πιο εμπορικές ελληνικές ταινίες.

Αυτό που φαίνεται πάντως απίθανο, προς το παρόν, να πετύχει, είναι ο στόχος του εκατομμυρίου που φαινόταν εφικτός πριν από 2 εβδομάδες, δεδομένου πως έχει αρχίσει σιγά σιγά να «σπάει» το ενδιαφέρον και θα είναι στις αίθουσες για ακόμα 3-4 εβδομάδες, εκτός αν σε αυτό το διάστημα βρεθεί κοντά στο εκατομμύριο και η παραγωγή επιλέξει να παρατείνει τις προβολές μέχρι να πετύχει τον στόχο.

Φυσικά, είτε μπει ο άσος μπροστά και τον ακολουθούν 6 ψηφία είτε δεν μπει, το Υπάρχω δεν θα χάσει τα γαλόνια που έχει κατακτήσει, τα οποία δεν απαντώνται στους αριθμούς. Οι αριθμοί είναι για να τους χρησιμοποιήσει η εταιρεία παραγωγής και οι συντελεστές, να πουν για τα εισιτήρια, να απολαύσουν τα έσοδα που τονώνουν το ταμείο για να γίνουν και οι επόμενες μεγάλες παραγωγές.

Υπάρχω: Ο Χρήστος Μάστορας με έκανε να πω «ρε σεις, να, ο Στέλιος Καζαντζίδης ζει»

Οι αριθμοί λένε ελάχιστα στους θεατές. Εκεί μετράει η αίσθηση, το συναίσθημα, αυτό που αποκομίζεις από την περιρρέουσα ατμόσφαιρα και διαμορφώνεις μέσα σου. Κι εκεί, το Υπάρχω έχει πάει πάνω από το εκατομμύριο, για να το πούμε σχηματικά.

Ότι έχουμε φτάσει 16/1, 27 ημέρες από την πρεμιέρα του Υπάρχω στις αίθουσες, και παραμένει ένα από τα πιο hot topics, μια ταινία που ορίζει ένα κομμάτι των συζητήσεων και της pop κουλτούρας, ότι ακουμπάει στο fomo, είναι κάτι που δεν έχει συμβεί με καμία άλλη ελληνική ταινία από τη εποχή του Λούφα και Παραλλαγή, δηλαδή πίσω στο 2004.

Οι 2 λόγοι που το Υπάρχω…δεν υπάρχει!

Σε αυτό έχουν παίξει ρόλο το άψογο μάρκετινγκ της ταινίας που δεν επισκίασε τη δυναμική της, αλλά λειτούργησε επικουρικά, αλλά και η επιλογή του Χρήστου Μάστορα, που είναι ένα πρόσωπο που ενώνει το τότε με το τώρα, που μέσω αυτού μαθαίνει ένας 20χρονος τι ήταν ο Στέλιος Καζαντζίδης ως όνομα.

Υπάρχω: Ο Χρήστος Μάστορας με έκανε να πω «ρε σεις, να, ο Στέλιος Καζαντζίδης ζει»

Αυτά τα δύο είναι αρκετά, δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω για να πάρει η ταινία μεγάλη ώθηση και να φτάσει στο σημείο που είναι σήμερα, να συζητιέται σε κάθε ευκαιρία και να κάνει τα ταμεία των κινημαρογράφων να γεμίζουν όσο δεν το πετυχαίνει καμία άλλη ταινία σε αυτό το διάστημα – το Nosferatu που είναι 2ο στο box office, βρίσκεται 42.000 εισιτήρια πίσω του.

Όλα τα υπόλοιπα, η σκηνοθεσία, η αφήγηση, τα επί μέρους στοιχεία, αρκεί να βρίσκονται σε ένα απλώς καλό επίπεδο.

Εννοείται πως η ταινία δεν είναι το απόλυτο masterpiece, εννοείται πως μπορείς να βρεις πολλά να πεις κατά, αλλά όλα καταλήγουν στο πώς αντιμετωπίζεις το κάθε τι, αν το αντιμετωπίζεις για αυτό που είναι ή για αυτό που εσύ φαντάζεσαι ότι είναι ή θα έπρεπε, με βάση τα δικά σου κριτήρια, να είναι. Αν βγεις από αυτή την εγωκεντρική θέση, θα καταλάβεις και τελικά τι είναι αυτό που έχει καταφέρει το Υπάρχω!