Το βράδυ της Πέμπτης στις Κάννες, ο Φράνσις Φορντ Κόπολα είδε το κοινό στην αίθουσα του Palais που είδε το Megalopolis να τον χειροκροτά για 10 λεπτά όρθιο. Ήταν το μεγαλύτερο χειροκρότημα στο Φεστιβάλ, μέχρι που εμφανίστηκε η Άντρεα Άρνολντ και έκανε raise στα 11 λεπτά. Ο Γιώργος Λάνθιμος, η Έμμα Στόουν και το καστ του Kinds of Kindness πήραν το χειροκρότημα για μόλις 5 λεπτά. Ε και;

Ήταν εμφανές πως ο Κόπολα πήρε αυτό το 10λεπτο γιατί φτάνει με το Megalopolis στον τερματισμό μιας τεράστιας διαδρομής, γιατί έβαλε την περιουσία του σε αυτή την ταινία και για λόγους που δεν έχουν να κάνουν αποκλειστικά με την ποιότητα της ταινίας. Οι κριτικές είναι συγκρουσιακές με το 10λεπτο χειροκρότημα.

Κάννες: Ο Λάνθιμος πήρε το μισό χειροκρότημα σε σχέση με τον Κόπολα, αλλά η ταινία του αποθεώθηκε - Η Έμμα Στόουν σαγήνευσε τους πάντες
(Photo credits: Ernesto Ruscio/Getty Images)

Το ίδιο ισχύει και για το Kinds of Kindness από την ανάποδη. Ο Λάνθιμος κέρδισε και πάλι το κοινό και τους κριτικούς, αρκετοί μιλούν για μια επιστροφή στον Λάνθιμο του Killing of A Sacred Deer ή ακόμα και του Dogtooth, αλλά η αλήθεια είναι πως ο Λάνθιμος πήρε τις δύο διαφορετικές καλλιτεχνικές του φάσεις, τις ένωσε και έβγαλε ένα υβρίδιο που συνθέτει την τρίτη εποχή της σκηνοθετικής του καριέρας που ξεκίνησε τυπικά το 2001, ουσιαστικά το 2005, και συμπληρώνει μια υπεργεμάτη 20ετία που έχει μπόλικη Έμμα Στόουν.

Στις κριτικές τους οι απεσταλμένοι των ξένων μέσων κάνουν λόγο για μια ταινία που θυμίζει το Magnolia του Πολ Τόμας Άντερσον σε μίξη με το narrative του Τσάρλι Κάουφμαν. Στις 30 του Μαΐου πάντως θα έχουμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε ιδίοις όμμασι τι είναι το Kinds of Kindness πάντως, που ήδη το συζητούν για να πάρει τον Χρυσό Φοίνικα στις Κάννες.

Η Έμμα Στόουν ήταν πάλι εκθαμβωτική και ο Λάνθιμος βγαλμένος από το Narcos

Μέχρι τότε όμως, μπορούμε να συμφωνήσουμε πως για ακόμα μια φορά η Έμμα Στόουν παίρνει Χρυσό Φοίνικα σε επίπεδο εμφάνισης, ούσα η υπεροχότερη όλων. Ίσως να είμαστε πολύ υποκειμενικοί, διότι πια την θεωρούμε δική μας, την έχουμε ταυτίσει με τον Λάνθιμο, αλλά δύσκολα θα βρείτε και επιχείρημα να μας αντικρούσετε, βλέποντας την εμφάνισή της το βράδυ της Παρασκευής στο κόκκινο χαλί. Ήταν η απόλυτη σταρ, ο Λάνθιμος της έδωσε την κεντρικότερη θέση και όλοι ήταν γύρω της, σαν τη σκηνή στην αρχή του La La Land, όπου οι τρεις κοπέλες που συγκατοικούσε, ήταν ο Χορός της.

Κι ο Λάνθιμος πάντως δεν ήταν αδιάφορος στυλιστικά, αφού με το μαντίλι που φορούσε μέσα από το πουκάμισό του, θύμισε Λατίνο γκάνγκστερ, κάτι από Εσκομπάρ, κάτι από επικεφαλής καρτέλ που βρίσκεται στην χασιέντα του με το πούρο του, διαβάζει εφημερίδα και δίνει τις εντολές.

Λάνθιμος
(Photo credits: Dominique Charriau/WireImage)

Για να καταλάβετε πάντως πόσο θέλει να δίνει τον χώρο στην Έμμα Στόουν και να πέφτουν πάνω της τα φώτα, πόσο την έχει στο ιερό του, είναι ελάχιστες οι φωτογραφίες που βγήκε μόνος του στις Κάννες, ενώ είναι η δική του ταινία. Αντιθέτως, η Έμμα έδωσε πόνο.

* Κεντρική φωτογραφία: Gisela Schober/Getty Images/Ideal Images