Αλλεπάλληλες είναι οι αντιδράσεις προς τον Άρη Σερβετάλη από συναδέλφους του, μετά την αποχώρηση του από την παράσταση «Ρινόκερος» που σκηνοθετούσε ο Γιάννης Κακλέας. Ο Άρης Σερβετάλης είχε ξεκαθαρίσει τις προθέσεις του από τις αρχές της θεατρικής σεζόν, ότι δηλαδή εάν υπάρξει διαχωρισμός εμβολιασμένων-ανεμβολίαστων ως προς τη δυνατότητα τους να εισέλθουν στο θέατρο, θα αποχωρήσει.

Μάλιστα, με δήλωση του στο iefimerida, ο Άρης Σερβετάλης εξηγεί πως είχε θέσει εαυτόν στη διάθεση της παραγωγής και του καλλιτεχνικού διευθυντή, ώστε να βρεθεί ένας αντικαταστάτης και να τον καθοδηγήσει και ο ίδιος στον ρόλο για να γίνει η μετάβαση. Η παραγωγή όμως δεν το αποδέχτηκε, ελπίζοντας ενδεχομένως ότι όταν θα έρθει η κρίσιμη ώρα, θα καταφέρει να τον μεταπείσει, προφανώς αναγνωρίζοντας πως η εν λόγω παράσταση, δε μπορεί να υπάρξει χωρίς αυτόν.

Αυτό είναι ένα μέρος της δήλωσης που έκανε ο Άρης Σερβετάλης

«Η απόφαση να αποχωρήσω από τη θεατρική παράσταση Ρινόκερος πάρθηκε καθώς αδυνατώ να υποστηρίξω τον διαχωρισμό των ανθρώπων που επιβάλλουν τα νέα μέτρα. Η παραγωγός εταιρεία και ο καλλιτεχνικός διευθυντής του θεάτρου Κιβωτός και σκηνοθέτης της παράστασης Γιάννης Κακλέας ήταν ενήμεροι για τις απόψεις μου.

Από τον Ιούλιο και βλέποντας την πρόθεση της πολιτείας να απαγορεύσει την είσοδο σε μη εμβολιασμένους, είτε με έμμεσο είτε με άμεσο τρόπο, τους ενημέρωσα πως δεν μπορώ να συμμετέχω σ’ αυτό το εγχείρημα κι ανακοίνωσα πως εάν τα θέατρα λειτουργήσουν στο μέλλον μόνο για εμβολιασμένους θα αποχωρήσω από την παράσταση.

Πρότεινα την αντικατάστασή μου κι έθεσα τον εαυτό μου στη διάθεσή τους ώστε να βοηθήσω στην ομαλή ένταξη του νέου μέλους. Δεν θεωρήθηκε πως είναι σωστό να γίνει αντικατάσταση ούτε επίσης να γίνει νέο έργο με τον υπάρχοντα θίασο, διότι, όπως είπαν, δεν πίστευαν πως θα γίνει υποχρεωτική η επίδειξη πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης για να εισέλθει κάποιος στο θέατρο».

Εκτός των άνωθεν, ο Άρης Σερβετάλης τόνισε ότι «Η αξία της μη διάκρισης των ανθρώπων είναι πέρα και πάνω απο όλα» και έριξε όλο το φταίξιμο στην παραγωγή.

Πάμε τώρα στο διά ταύτα. Από τη μία, αξίζει να έρθει στο τραπέζι αυτό που ανέφερε με δηκτικό τρόπο ο ηθοποιός Χάρης Τζωρτζάκης και άλλοι, πως ο Άρης Σερβετάλης δεν ανέχεται τη διάκριση των ανθρώπων, αλλά δεν έχει πει ποτέ τίποτα για το Άγιο Όρος, ενώ πρωταγωνίστησε σε ταινία που χρηματοδότησε η Μονή Βατοπεδίου.

Από την άλλη, ακούγοντας την δική του πλευρά, οφείλουμε να του αναγνωρίσουμε ότι σε σχέση με άλλους ανεμβολίαστους, αποδέχεται πλήρως τις συνέπειες των επιλογών του. Ήταν ξεκάθαρος απέναντι στην παραγωγή, είχε διατεθεί να βοηθήσει με κάθε τρόπο και του το αρνήθηκαν. Και σίγουρα του αναγνωρίζεται ότι δε χρησιμοποίησε την παράσταση ως ένα πεδίο διχασμού ή ρητορικής κατά του εμβολιασμού, τον οποίο απορρίπτει κατά τα φαινόμενα.

Το δικό του μερίδιο ευθύνης, μικρότερο σε σχέση με αυτό που θα του αποδίδαμε ένα 24ωρο πριν, έγκειται στο ότι προφανώς γνωρίζει πως ο ίδιος είναι ο πολιορκητικός κριός αυτής της παράστασης και πως δεν υπάρχουν ελεύθεροι ηθοποιοί του δικού του βεληνεκούς, για να τον αντικαταστήσουν και να έχει η παράσταση την ίδια επιτυχία. Ο Άρης Σερβετάλης είχε την ευκαιρία να δείξει αλληλεγγύη προς τον υπόλοιπο θίασο και δεν το έκανε. Θα έπρεπε να μετρήσει μέσα του ότι οφείλει μια ανταπόδοση προς τους ανθρώπους που αποδέχτηκαν να παίζουν μαζί του, αν και ανεμβολίαστος, σύμφωνα με όσα έγραψε η Φαίη Κοκκινοπούλου.

Γι΄αυτό είναι και πολύ εύστοχο το σχόλιο του Αντώνη Καφετζόπουλου στο Facebook πως «υποκριτική και υποκρισία δεν αλληλοαποκλείονται».