Πέρσι, ήταν ένα ορόσημο η παράσταση Ο Τυχαίος Θάνατος Ενός Αναρχικού, η οποία ξεκίνησε κάπου τον Οκτώβριο και μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου είχε γίνει sold out ως τον Φεβρουάριο. Και μέσα Δεκεμβρίου ως το τέλος. Είχε κάπως επισκιάσει 2 παραστάσεις που ήταν επίσης τρομερά επιτυχημένες, ίσως όχι σε αυτόν τον βαθμό, αλλά σε παραπλήσιο.

Το Πάρτυ της Ζωής Μου, με την Ελένη Ράντου στο Θέατρο Διάνα, και Η Άνοδος του Αρτούρο Ούι, με τον Γιώργο Χρυσοστόμου στο Θέατρο ARK, είναι δύο παραστάσεις στην 3η τους σεζόν και διάγουν μια μυθική πορεία σε επίπεδο εισιτηρίων.

Τα πιο δυσεύρετα εισιτήρια στο ελληνικό θέατρο φέτος, ανήκουν σε αυτές τις δύο παραστάσεις, περισσότερο από όλες τις υπόλοιπες παραστάσεις. Μια βόλτα από την πλατφόρμα του more.com όπου διατίθενται αποκλειστικά τα εισιτήρια για τις παραστάσεις, θα σου δώσει να καταλάβεις.

Τι κάνουν φέτος οι 2 παραστάσεις

«Το Πάρτυ της Ζωής Μου» της Ελένης Ράντου*

Τα πιο δυσεύρετα εισιτήρια στο θέατρο: Οι 2 παραστάσεις που σημειώνουν μυθική επίδοση στον 3ο χρόνο με 62 & 50 απανωτά sold out

Η παράσταση φαινόμενο, «Το Πάρτυ της Ζωής μου» με την Ελένη Ράντου σ’ένα ρόλο ζωής και σε σκηνοθεσία Ανέστη Αζά, μετά από 2 σεζόν απόλυτων sold out, με περισσότερους από 100.000 θεατές και του πλέον δυσεύρετου εισιτηρίου στο θέατρο, δίνει ραντεβού από τον Νοέμβρη στο θέατρο Διάνα για τρίτη χρονιά με ανανεωμένη διάθεση και σύνθεση.

Στο φετινό μουσικό ταξίδι της παράστασης συμμετέχει η Μιρέλα Πάχου σε τραγούδι και ακορντεόν και ο Αλέξανδρος Ιακώβου στο βιολί. Ένα ταξίδι αισθήσεων και μνήμης με τις μελωδίες των String Demons και τις μουσικές της συλλογικής μας μνήμης.

Μία παράσταση Ύμνος στη ζωή, σε κείμενο Ελένης Ράντου, μια θεατρική εμπειρία, ένας υποκριτικός άθλος, μια πρωτοφανής επιτυχία, από την 1η Νοέμβρη στο θέατρο Διάνα.

Η παράσταση (όπως θα δεις εδώ) είναι sold out μέχρι 31 Ιανουαρίου, άρα μιλάμε για 62 απανωτές παραστάσεις, οπότε μόνο Φεβρουάριο μπορείς να την δεις.

* Το κείμενο είναι εμπνευσμένο από το Every Brilliant Thing των Ντάνκαν ΜακΜίλαν και Τζόνι Ντόναχιου

«Η άνοδος του Αρτούρο Ούι» του Μπέρτολτ Μπρεχτ

Σκηνοθεσία: Άρης Μπινιάρης

Για δύο σεζόν σημείωσε απανωτά sold out με τα διαθέσιμα εισιτήρια να είναι δυσεύρετα.

Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη, «Η άνοδος του Αρτούρο Ούι», επιστρέφει στο Θέατρο ΑRK σαν σκοτεινή υπόμνηση της σύγχρονης ανόδου του φασισμού και μας προσκαλεί για άλλη μια χρονιά σε ένα αλληγορικό ταξίδι στον κόσμο της εξουσίας, της διαφθοράς και της ανθρώπινης αδυναμίας.

Η σκηνοθετική οπτική του Άρη Μπινιάρη αποπνέει μία σκοτεινή ατμόσφαιρα και ένταση και μεταμορφώνει τη μακάβρια φάρσα του Μπρεχτ σε καθηλωτική θεατρική εμπειρία με δυστοπικές σύγχρονες διαστάσεις.

Ο Γιώργος Χρυσοστόμου στον ρόλο του Αρτούρο Ούι δίνει μια από τις πιο στιβαρές ερμηνείες της σύγχρονης ελληνικής σκηνής αποδίδοντας με ακρίβεια την αδίστακτη φιλοδοξία, την υποκρισία και τον αμοραλισμό του μπρεχτικού ήρωα.

Τα πιο δυσεύρετα εισιτήρια στο θέατρο: Οι 2 παραστάσεις που σημειώνουν μυθική επίδοση στον 3ο χρόνο με 62 & 50 απανωτά sold out

Το έργο

Το έργο του Μπέρτολτ Μπρεχτ, «Η άνοδος του Αρτούρο Ούι», ένα αριστουργηματικό μείγμα σάτιρας, πολιτικού σχολιασμού και σκοτεινού χιούμορ, παραμένει εξαιρετικά επίκαιρο. Ο Μπρεχτ, γράφοντάς το έργο αυτό το 1941, κατάφερε να προβλέψει με ακρίβεια πολλές από τις μεθόδους που θα χρησιμοποιούσαν οι ναζί για να κατακτήσουν την εξουσία.

Ο χαρακτήρας του Αρτούρο Ούι είναι εμπνευσμένος από τη φιγούρα του Αδόλφου Χίτλερ. Και οι δύο άντρες ξεκίνησαν από τα βάθη της κοινωνίας, εκμεταλλεύτηκαν τις κοινωνικές αναταραχές και τον φόβο των ανθρώπων, χρησιμοποίησαν τη ρητορική και τη διαφήμιση για να κερδίσουν την εξουσία και, τελικά, κατέστρεψαν εκατομμύρια ζωές.

Με φόντο τον υπόκοσμο του Σικάγο του Μεγάλου Κραχ, τα γεγονότα του έργου αντικατοπτρίζουν την άνοδο του Αδόλφου Χίτλερ και του ναζιστικού καθεστώτος στη Γερμανία και “σημαδεύουν” τους μηχανισμούς που στηρίζουν και εκτρέφουν τον φασισμό.

Τελικά, «Η άνοδος του Αρτούρο Ούι» λειτουργεί σαν προειδοποιητικό παράδειγμα ενάντια στη γοητεία της δημαγωγίας και του αυταρχισμού και υπενθυμίζει πως η χειραγώγηση της πληροφορίας μπορεί να επηρεάσει νευραλγικά την κοινή γνώμη και να εδραιώσει την εξουσία.

Η παράσταση

62 & 50 sold out μέχρι τέλος Ιανουαρίου: Οι 2 παραστάσεις που σημειώνουν μυθική επίδοση στον 3ο τους χρόνο

Ο Άρης Μπινιάρης με τον μοναδικό ιδιοσυγκρασιακό του τρόπο απεικονίζει την άνοδο της δημαγωγικής φιγούρας του Αρτούρο Ούι και μεταμορφώνει το θέατρο ΑΡΚ σε μία σκοτεινή και απόκοσμη πασαρέλα πάνω στην οποία βλέπουμε τους θλιβερούς αντικατοπτρισμούς της κοινωνίας μας.

Απόλυτα συμπορευόμενος με τον Μπρεχτ υποστηρίζει ότι ο φασισμός δεν είναι ένα φαινόμενο αποκομμένο από το κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον. Αντίθετα, αποτελεί μια λογική συνέπεια του καπιταλισμού, όταν αυτός οδηγεί σε ακραίες ανισότητες και κοινωνικές συγκρούσεις.

Στον ρόλο του Αρτούρο Ούι ο Γιώργος Χρυσοστόμου, που ερμηνεύει με τρόπο μοναδικό τον αποτρόπαιο αυτόν γκάνγκστερ του μεσοπολέμου, ενώ οι Μιχάλης Βαλάσογλου, Θανάσης Ισιδώρου, Άρης Κασαπίδης, Τάσος Κορκός, Κώστας Κορωναίος, Δαυίδ Μαλτέζε, Ερρίκος Μηλιάρης, Μάριος Παναγιώτου, Μαρία Παρασύρη, Αλεξία Σαπρανίδου, Φοίβος Συμεωνίδης συμπληρώνουν την εξαιρετική διανομή δημιουργώντας ζωντανούς και πολυδιάστατους χαρακτήρες.

Η διαρκώς παρούσα μουσική σύνθεση του Αλέξανδρου Κτιστάκη δημιουργεί μία υποβλητική ατμόσφαιρα με την οποία εναρμονίζονται οι υπέροχοι φωτισμοί της Στέλλας Κάλτσου και τα σκηνικά και τα κοστούμια του Πάρι Μέξη.

Η παράσταση (όπως θα δεις εδώ) είναι sold out μέχρι 12 Ιανουαρίου, ήτοι 50 παραστάσεις όπου τα εισιτήρια είναι μηδέν ως προς τη διαθεσιμότητα.