Περιεχόμενα
Η τηλεοπτική σειρά «Lost» επιστρέφει αλλά αυτή την φορά με διαφορετικό τρόπο. Η συγγραφέας Μορίν Ράιαν συνομίλησε με σεναριογράφους και μέλη του καστ από τις έξι σεζόν με σκοπό να καταγράψει το εργασιακό περιβάλλον στα παρασκήνια της σειράς.
Από αυτά που προέκυψαν και αναφέρονται στο βιβλίο με τίτλο «Burn It Down: Power, Complicity, and a Call for Change in Hollywood», το περιβάλλον εκεί ήταν περισσότερο τοξικό και εχθρικό. Ανάμεσα σε αυτούς που μίλησαν είναι και ο Χάρολντ Πέρινο, ο οποίος περιέγραψε λεπτομερώς τις εμπειρίες του.
Ένα μέλος της συγγραφικής ομάδας της σειράς «Lost» ισχυρίστηκε επίσης ότι οι συν-δημιουργοί της σειράς Ντείμον Λίντελοφ και Καρλτόν Κιούζε δεν ήταν συχνά δεκτικοί στις ανησυχίες για το γεγονός ότι η πλοκή επικεντρωνόταν κυρίως στους «ηρωικούς χαρακτήρες», οι οποίοι ήταν λευκοί.
Για τον χρόνο προβολής των χαρακτήρων μίλησε ο «Μάικλ Ντόνσον»
Ο Πέρινο εντάχθηκε στο καστ της σειράς το 2004 στο ρόλο του Μάικλ Ντόνσον. Ο ηθοποιός θυμάται ότι αρχικά ήταν «αισιόδοξος» για την προοπτική του ρόλου, για τον οποίο, όπως είπε, είχε λάβει διαβεβαιώσεις πως η σειρά «Lost» ήταν «δίκαιη» όσον αφορά την κατανομή του χρόνου προβολής των χαρακτήρων. «Ήμουν τόσο αισιόδοξος», είπε στο απόσπασμα του βιβλίου, το οποίο δημοσιεύθηκε στο Vanity Fair.
Ο 59χρονος ηθοποιός είπε ότι έγινε φανερό, κατά την διάρκεια της πρώτης σεζόν του «Lost», ότι «Ήμουν ο μαύρος τύπος. Ο Ντάνιελ Ντάε Κιμ ήταν ο Ασιάτης. Και μετά είχαμε τον Τζακ, την Κέιτ και τον Σώγιερ», τους οποίους υποδύονταν ο Μάθιου Φοξ, η Εβαντζελίν Λίλι και ο Τζος Χόλογουεϊ, αντίστοιχα.
Ανέφερε χαρακτηριστικά μια πρώιμη εκδοχή του σεναρίου για το δεύτερο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν, το οποίο περιστρεφόταν γύρω από την απαγωγή του γιου του Μάικλ, Γουόλτ. Αυτή η εκδοχή του σεναρίου φέρεται να περιείχε αναδρομές που εστίαζαν στο παρελθόν Σώγιερ αντί για τον Μάικλ.
Ο «μαύρος τύπος» στη σειρά
Ο Πέρινο είπε ότι θυμάται να εκπλήσσεται με το πόσο λίγο ο Μάικλ αναφερόταν στον αγνοούμενο γιο του, λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες που επικρατούσαν στην πλοκή του επεισοδίου. «Δεν νομίζω ότι μπορώ να το κάνω αυτό», θυμάται ότι σκέφτηκε. «Δεν μπορώ να είμαι άλλος ένας μαύρος που δεν ενδιαφέρεται για τα αγνοούμενα παιδιά του, ακόμη και στο πλαίσιο μιας φανταστικής ιστορίας. Αυτό απλώς ενισχύει την ρητορική ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται για τα μαύρα παιδιά, ακόμη και οι ίδιοι οι γονείς τους».
Ο ηθοποιός ισχυρίστηκε ότι εξέφρασε τις ανησυχίες του σχετικά με το σενάριο και την έλλειψη βάθους ή πολυπλοκότητας που θεωρούσε ότι άξιζε ο χαρακτήρας του στους Λίντελοφ και Κιούζε κατά τη διάρκεια ενός τηλεφωνήματος. «Αν πρόκειται να με χρησιμοποιήσετε, ας γίνει σωστά», φέρεται να είπε ο Πέρινο στο δίδυμο σε εκείνο το τηλεφώνημα.
«Είμαι εδώ για να δουλέψω. Είμαι καλός στη δουλειά μου και θα κάνω ό,τι θέλετε. Εκτός από το να είμαι απλά «ο μαύρος τύπος» στη σειρά σας». Ο Πέρινο ισχυρίστηκε ότι ο Λίντελοφ και ο Κιούζε του είπαν ότι το επεισόδιο δεν θα επικεντρωνόταν στον χαρακτήρα του, αν και αργότερα μια αναθεωρημένη έκδοση του σεναρίου βελτίωσε τις σκηνές με τις αναδρομές για να επικεντρωθεί στον Μάικλ. «Ένιωσα ότι ξαφνικά ήταν θυμωμένοι μαζί μου», ισχυρίστηκε ο ηθοποιός, υποστηρίζοντας ότι γύρισε τις νέες σκηνές σε ένα διήμερο, με πρόγραμμα 14 και 18 ώρες εργασίας την ημέρα.
Αρκετές εβδομάδες πριν ξεκινήσουν τα γυρίσματα για το φινάλε της δεύτερης σεζόν, ο Πέρινο ισχυρίστηκε ότι ο Κιούζε του είπε ότι δεν θα του ζητούσε να επιστρέψει για την τρίτη σεζόν και ότι δεν ήταν σίγουρος αν ο Μάιλ θα επέστρεφε ποτέ στη δημοφιλή σειρά «Lost».
«Ω, νομίζω πως μόλις απολύθηκα», είπε ότι σκέφτηκε ο Πέρινο για την υποτιθέμενη συνομιλία. Στην συνέχεια της συνομιλίας ο ηθοποιός ισχυρίστηκε ότι απλώς ζήτησε από τους δημιουργούς ο χαρακτήρας του να έχει το ίδιο βάθος με τους υπόλοιπους πρωταγωνιστές και ο Κιούζε του απάντησε ότι ο ίδιος τους είπε πως αν δεν έχουν κάτι καλό για αυτόν, ήθελε να αποχωρήσει. Ο δημιουργός πρόσθεσε μάλιστα πως ο ηθοποιός τους είπε ότι δεν έχει αρκετή δουλειά για αυτόν εκεί, οπότε τον άφησαν να φύγει.
Σύμφωνα με το απόσπασμα του βιβλίου, πολλές πηγές ισχυρίστηκαν ότι ο Λίντελοφ είπε, σε μια προφανή αντίδραση στην αποχώρηση του Πέρινο μετά τη δεύτερη σεζόν, ότι τον αποκάλεσε ρατσιστή, οπότε τον απέλυσε. Ο Λίντελοφ απάντησε αργότερα στους ισχυρισμούς, λέγοντας: «Τι μπορώ να πω; Εκτός από το ότι ραγίζει την καρδιά μου αν αυτή ήταν η εμπειρία του Χάρολντ». Υποστήριξε μάλιστα ότι δεν θυμάται να έκανε αυτό το σχόλιο μετά την αποχώρηση του Πέρινο.
Η επιστροφή του Πέρινο στην 2η σεζόν του «Lost»
Αν και ο χαρακτήρας του Πέρινο είχε διαγραφεί από τη σειρά μετά τη δεύτερη σεζόν, επανήλθε στην τέταρτη σεζόν. Στο τέλος της, όμως, ο χαρακτήρας του πέθανε σε μια έκρηξη πάνω σε ένα φορτηγό πλοίο. Ο ηθοποιός συμμετείχε σε συνέντευξη μετά τον θάνατό του στην οθόνη, όπου καυτηρίασε το τέλος της διαδρομής του Μάικλ.
«Γύρισα πίσω γι’ αυτό;» είπε στην συνέντευξη του το 2008. «Είμαι απογοητευμένος, κυρίως επειδή ήθελα ο Μάικλ και ο Γουόλτ να έχουν ένα ευτυχισμένο τέλος. Ήλπιζα ότι ο Μάικλ θα συνέλθει και θα ήθελε πραγματικά να είναι το πατρικό πρότυπο του παιδιού του και να προσπαθήσει να βρει έναν τρόπο να επιστρέψει στο σπίτι… Αν το έγραφα εγώ, θα το έγραφα διαφορετικά».
Ο Ντείμον Λίντελοφ παραδέχτηκε ότι «απέτυχε»
Ο Λίντελοφ αναγνώρισε, όπως αναφέρεται στο απόσπασμα του Vanity Fair, ότι υπήρξε «μεγάλος βαθμός αναισθησίας» όσον αφορά τον χειρισμό των ανησυχιών του Πέρινο. Τόσο ο ίδιος όσο και ο Κιούζε ανέφεραν την απότομη ανάπτυξη του ηθοποιού Μάλκολμ Ντέιβιντ Κέλι, του τηλεοπτικού γιου του Πέρινο, ως καθοριστικό παράγοντα για τον τρόπο με τον οποίο προσέγγισαν την ιστορία του Μάικλ. Ο Κιούζε παραδέχτηκε ότι ήταν ένα πρόβλημα της ιστορίας που «δεν ήξεραν πώς να λύσουν», εκτός από το να «τελειώσουν την ιστορία του Μάικλ στο τέλος της δεύτερης σεζόν του Lost».