Πάντα, όταν μεγαλώνεις, τα πράγματα του παρελθόντος κατέχουν ισχυρό πόστο στη μνήμη σου και τα καινούργια δύσκολα εγγράφονται. Οπότε, έτσι σου δημιουργείται η αίσθηση πως δεν γίνεται τίποτα το αξιοσημείωτο στο τώρα. Κι όμως γίνεται, προφανώς. Στις διαφημίσεις, το παρελθόν μας έχει αφήσει προίκα πολύ ωραία κόνσεπτ και είναι πάντοτε τα χιουμοριστικά που μας μένουν. Έρχεται όμως μια στο τόσο μια τέτοια διαφήμιση, όπως αυτή της Cosmote που κυκλοφόρησε πριν λίγες ημέρες στην τηλεόραση, που θες να πεις μπράβο σε όσους τη σκέφτηκαν.
Με σλόγκαν «όταν τα εμπόδια ξεπερνιούνται, μια αληθινή σύνδεση γεννιέται», η διαφήμιση μας μεταφέρει σε έναν παραμυθένιο κόσμο, χριστουγεννιάτικο, όπου ένα κοριτσάκι παίζει χιονοπόλεμο με τους φίλους της και τρέχει προς μια κατεύθυνση μέχρι που πέφτει πάνω σε τζαμαρία. Κοιτάζει μπροστά και βλέπει πίσω από τη τζαμαρία έναν ολόκληρο κόσμο που δε μπορεί να πάει.
Στην απέναντι μεριά είναι ένα κοριτσάκι που ζει σε αυτή τη μεριά. Γίνονται φίλες με αυτό το εμπόδιο μπροστά τους, παρόλο που οι μεγάλοι τις κοιτάζουν περίεργα και λειτουργούν στη λογική πως απαγορεύονται οι συναναστροφές.
Ένα βράδυ, αποφασίζουν πως αυτό το εμπόδιο δε θέλουν να σταθεί ανάμεσά τους και να μη μπορούν να παίξουν από κοντά, να γίνουν φίλες. Η κάμερα ξεζουμάρει και αποκαλύπτεται πως πρόκειται για δύο κόσμους σε γυάλινες μπάλες. Με ένα τούβλο και μια πέτρα, σπάνε τα δεσμά του κόσμου τους τα δύο κορίτσια και ενώνονται.
Το αποτέλεσμα συγκινητικό και απόλυτα ουσιώδες, δίνει ακριβώς το μήνυμα διπλής όψης, από τη μία δηλαδή της ανθρώπινης επαφής, της ένωσης, από την άλλη ότι δεν υπάρχει εμπόδιο στην επικοινωνία με την Cosmote.
2 λεπτά διάρκεια έχει η διαφήμιση και στο τέλος αναρωτιόμασταν πόσο θα τη συζητούσαν αν ήταν μια κανονική ταινία και ανέβαινε στο Netflix. Νο1 στo top-10 θα ήταν και θα γινόταν η κορυφαία χριστουγεννιάτικη.
Μπράβο στους creative που σκέφτηκαν αυτό το κόνσεπτ.