Το X του Ίλον Μασκ έκανε αγωγή εις βάρος της Media Matters, υποστηρίζοντας ότι ο οργανισμός δυσφήμησε την πλατφόρμα, λόγω της έκθεσης σύμφωνα με την οποία διαφημίσεις μεγάλων εταιρειών εμφανίζονταν δίπλα σε αντισημιτικές διαφημίσεις.
Μετά τη δημοσιοποίηση της έκθεσης, την προηγούμενη εβδομάδα, οι IBM, Comcast, Disney, Warner Bros Discovery και πολλές μεγάλες εταιρείες απέσυραν τις διαφημίσεις τους από την πλατφόρμα του Ίλον Μασκ.
Στην αγωγή, που κατατέθηκε στο Τέξας, το Χ κατηγορεί τη Media Matters για «παραποίηση» των στοιχείων.
Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι η ΜΚΟ χρησιμοποίησε λογαριασμούς που ακολουθούν αποκλειστικά εκείνους μεγάλων εταιρειών στην πλατφόρμα ή χρήστες που είναι γνωστοί για ακραίο περιεχόμενο και πως «κατέφυγε σε αδιάκοπο σκρολάρισμα και ανανέωση» του feed, μέχρι να βρει διαφημίσεις δίπλα σε εξτρεμιστικές αναρτήσεις.
Η έκθεση της Media Matters διαστρέβλωσε τη συνήθη εμπειρία στο Χ «με πρόθεση να βλάψει» την πλατφόρμα και τη λειτουργία της, σύμφωνα με την αγωγή της εταιρείας.
Ίλον Μασκ: Στόχος της αγωγής του είναι «να εκφοβίσει» τους επικριτές του X
Ο πρόεδρος της Media Matters, Άντζελο Καρουσόνε, χαρακτήρισε «επιπόλαιη» την αγωγή του X και συμπλήρωσε πως στόχος της είναι να «εκφοβίσει τους επικριτές» της πλατφόρμας, προκειμένου «να σιωπήσουν».
«Η Media Matters επιμένει στην έκθεσή της και ανυπομονεί να νικήσει στο δικαστήριο», συμπλήρωσε.
Χθες, δήλωσε στο Reuters πως τα ευρήματα της ΜΚΟ έρχονται σε αντίθεση με τις ανακοινώσεις του X ότι έχει εισάγει δικλείδες ασφαλείας προκειμένου διαφημίσεις να μην εμφανίζονται δίπλα σε επιβλαβές περιεχόμενο.
Σύμφωνα με την αγωγή της X, οι διαφημίσεις των ΙΒΜ, Comcast και Oracle εμφανίστηκαν δίπλα σε περιεχόμενο που εξέφραζε μίσους μόνο σε έναν χρήστη, που σύμφωνα με την εταιρεία ήταν η Media Matters.
Ο εισαγγελέας του Τέξας, Κεν Πάξτον, ανακοίνωσε ότι το γραφείο του ανοίγει έρευνα για τη Media Matters και δήλωσε «εξαιρετικά προβληματισμένος» για τους ισχυρισμούς πως η ΜΚΟ παραποίησε τα δεδομένα.
Από τη στιγμή που ο Ίλον Μασκ αγόρασε το Twitter, πριν από ένα χρόνο, η πλατφόρμα έχασε πολλές διαφημίσεις, καθώς της γύρισαν την πλάτη εταιρείες που ανησυχούσαν για τις αμφιλεγόμενες αναρτήσεις του δισεκατομμυριούχου, αλλά και τις απολύσεις εργαζομένων που εργάζονταν στον έλεγχο περιεχομένου.
Τα έσοδα της πλατφόρμας από διαφημίσεις στις ΗΠΑ μειώθηκε κατά τουλάχιστον 55% σε ετήσια βάση, κάθε μήνα μετά την εξαγορά του από τον Ίλον Μασκ, σύμφωνα με στοιχεία του Reuters.
Με πληροφορίες από Reuters, Guardian