Το Netflix ετοιμάζεται να αυξήσει τις τιμές των προγραμμάτων ροής χωρίς διαφήμιση «μερικούς μήνες» μετά την επίλυση της απεργίας των ηθοποιών SAG-AFTRA, σύμφωνα με μια νέα έκθεση.
Η υπηρεσία ροής «συζητά» την αύξηση των τιμών σε «αρκετές αγορές παγκοσμίως» και πιθανότατα θα αυξήσει πρώτα τις χρεώσεις στις ΗΠΑ και τον Καναδά, σύμφωνα με μια αναφορά της Wall Street Journal, η οποία επικαλείται ανώνυμες πηγές.
Η Journal δεν είχε πληροφορίες σχετικά με το ποιες θα είναι οι νέες τιμές του Netflix ή πότε ενδέχεται να τεθούν σε ισχύ.
Το Netflix αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά με το θέμα.
Στις ΗΠΑ, το Πρότυπο Πρόγραμμα του Netflix (δύο ροές, χωρίς διαφημίσεις) είναι επί του παρόντος 15,49$/μήνα και το επίπεδο Premium (τέσσερις ροές) κοστίζει 19,99$/μήνα.
Αυτό το καλοκαίρι, το Netflix κατάργησε τη βασική βαθμίδα χωρίς διαφημίσεις (που είχε κοστίσει 9,99$/μήνα) στις ΗΠΑ και σε άλλες αγορές, σε μια προσπάθεια να οδηγήσει τους πελάτες στο πρόγραμμα που υποστηρίζεται από διαφημίσεις 6,99$/μήνα ή σε επίπεδα υψηλότερης τιμής.
Τον περασμένο Ιούλιο, ο οικονομικός διευθυντής του Netflix, Spence Neumann, είπε στους επενδυτές ότι το streamer ήταν «περισσότερο από ένα χρόνο μακριά» από τυχόν αυξήσεις τιμών στις μεγάλες αγορές του, όπως οι ΗΠΑ.
Η εταιρεία έχει «σταμάτησε σε μεγάλο βαθμό» τις αυξήσεις τιμών μετά την έναρξη της διανομής επί πληρωμή προγράμματος που ξεκινά τον Μάιο του 2023 ενώ συνεχίζεται η προσπάθεια του Netflix να δημιουργήσει έσοδα από χρήστες που μοιράζονται τον κωδικό πρόσβασης, είπε ο Neumann στη συνέντευξη για τα κέρδη του δεύτερου τριμήνου.
«Το μεγαλύτερο μέρος της αύξησης των εσόδων μας φέτος οφείλεται στην αύξηση του όγκου, μέσω των νέων συνδρομών επί πληρωμή. Και αυτό καθοδηγείται σε μεγάλο βαθμό από τη διάδοση της κοινής χρήσης επί πληρωμή», είπε.
Netflix: «Είναι ο κύριος επιταχυντής εσόδων μας για το έτος»
Το Netflix αύξησε πιο πρόσφατα τις τιμές στις ΗΠΑ και σε άλλες μεγάλες αγορές το πρώτο εξάμηνο του 2022.
Πολλές άλλες υπηρεσίες ροής έχουν αυξήσει τις τιμές τους τους τελευταίους μήνες -σε ορισμένες περιπτώσεις, επειδή αρχικά ήταν υποτιμημένες για να προσελκύσουν συνδρομητές.
Από τις 12 Οκτωβρίου, η Disney αυξάνει τις τιμές για τις αυτόνομες βαθμίδες premium των Disney+, Hulu και ESPN+ στις ΗΠΑ.
Η NBCUniversal καθιέρωσε την πρώτη της αύξηση τιμής για το Peacock αυτό το καλοκαίρι, όπως και η Paramount Global για το πρόσφατα συγχωνευμένο πακέτο Paramount+ With Showtime.
Τρίτη αύξησε τις τιμές η Warner Bros. Discovery που ανακοίνωσε αύξηση τιμής για το Discovery+ χωρίς διαφημίσεις, σχεδόν κατά 30% στις ΗΠΑ και τον Καναδά, με άμεση ισχύ.