Το όραμα της για το γρηγορότερο convertible αυτοκίνητο στον κόσμο αποκάλυψε η Bugatti που θέλει με το W16 Mistral, μια supercar εκδοχή της Bugatti Chiron, να φέρει στην αγορά ένα υπεραυτοκίνητο, με ιπποδύναμη 1.600 αλόγων. Μάλιστα, αυτό το μοντέλο θα είναι και το τελευταίο που θα κινείται με βενζίνη, μιας και στα επόμενα χρόνια η Bugatti θα παράγει μόνο υβριδικά οχήματα.
Τα κάμπριο οχήματα έχουν από κατασκευής, λόγω χαμηλής αεροδυναμικής, μικρότερη μέγιστη ταχύτητα σε σχέση με τα κλειστά οχήματα. Το μοντέλο Mistral θα είναι συλλεκτικό επομένως, γι΄αυτό και δεν θα κυκλοφορήσουν πάνω από 99 μοντέλα σε όλο τον κόσμο. Είναι δε, τέτοια η ζήτηση, που όλα έχουν πουληθεί πριν καν παρουσιαστεί το όχημα στο κοινό, σε ειδική εκδήλωση στο Carmel της Καλιφόρνια την Παρασκευή.
«Μπορεί να υπάρχει μόνο ένας στόχος στο μυαλό μας: να είμαστε οι γρηγορότεροι στον κόσμο για ακόμα μια φορά», αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Bugatti χωρίς όμως να αποκαλύπτει ποια θα είναι η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να πιάσει το Mistral. Την προηγούμενη φορά που έθεσε αυτόν τον στόχο για όχημά της, ήταν με το κάμπριο Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse που κυκλοφόρησε το 2013 και έπιασε τα 400 χιλιόμετρα την ώρα στον αυτοκινητοδιάδρομο της Volkswagen στη Γερμανία, όπου ανήκει η Bugatti από το 2021.
Σήμερα, το ρεκόρ μέγιστης ταχύτητας για κάμπριο αυτοκίνητο το κατέχει η Hennessey Performance Engineering από το Τέξας, με το μοντέλο της Hennessey Venom F5 Roadster να έχει ιπποδύναμη 1.800 αλόγων, κόστος 3 εκατομμυρίων δολαρίων και να πιάνει τα 425 χιλιόμετρα την ώρα πίσω στο 2016.
Εκτός από το τελευταίο που θα κινείται με βενζίνη, το Mistral θα είναι και το τελευταίο μοντέλο της Bugatti με τον περίφημο W16 16κύλινδρο κινητήρα. Είναι ένας κινητήρας-θρύλος για τη Bugatti, καθώς τον χρησιμοποιεί από το 2005 κάνοντας διαρκώς αναπροσαρμογές για να μεγαλώσει την ταχύτητα και το 2019 οι μηχανικοί της είχαν υποστηρίξει πως το μοντέλο Bugatti Chiron Super Sport μπορούσε να πιάσει κοντά στα 500 χιλιόμετρα την ώρα.
Το σχέδιο του Mistral είναι εμπνευσμένο από το μοντέλο 1934 Bugatti Type 57 Roadster Grand Raid, το οποίο είναι πια εκθεσιακό και εκτίθεται στο μουσείο αυτοκινήτων Louwman της Ολλανδίας. Το συγκεκριμένο μοντέλο διέθετε μια προστασία κατά των ανέμων σε κάθε κάθισμα, κάτι που ισχύει και για το Mistral που έχει κενά αέρος πίσω από τα δύο καθίσματα του οχήματος για να τον απορροφά η μηχανή και να τον χρησιμοποιεί για να δροσίσει τα λάδια. Αυτοί οι θύλακες αέρα στα καθίσματα είναι φτιαγμένοι από ίνες άνθρακα και υποστηρίζουν το βάρος του οχήματος, παρέχοντας και προστασία σε περίπτωση τροχαίου που θα αναποδογυρίσει το Mistral.
Τα πρώτα οχήματα, που κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Bugatti στο Μολσάιμ της Γαλλίας, θα είναι διαθέσιμα στους αγοραστές τους το 2024.
Πηγή: CNN
Διαβάστε ακόμη στο intronews.gr: