Στην εποχή των social είναι αναμενόμενο κάποια δεδομένα να έχουν αλλάξει και οι νέες γενιές να θέτουν νέους στόχους για το μέλλον τους. Αυτό αποκαλύπτει και μια νέα έρευνα που έγινε στις ΗΠΑ. Διαπιστώθηκε ότι οι περισσότεροι νέοι που ανήκουν στην Gen Z φιλοδοξούν να γίνουν social media influencers και αγνοούν τις σπουδές.
Στην έρευνα που έγινε από το HigherVisibility, συμμετείχαν 1000 άτομα, ηλικίας 16-25 ετών. Αν και δεν είναι ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα, διαπιστώθηκε ότι το 40% στην δυτική ακτή των ΗΠΑ επιθυμεί να κάνει καριέρα στα social media. Μάλιστα, θεωρούν ότι είναι πιο εφικτό να βγάλουν πολλά χρήματα online μέσω συμφωνιών και διαφημίσεων. Αυτό είναι που θέλουν να κάνουν. Στα Μεσοδυτικά, το 33 τοις εκατό των κατοίκων ήθελε να γίνει influencer και το 36 τοις εκατό στο Νότο έδειξε επίσης ενδιαφέρον.
Ακόμα το 39% των νέων στα βορειοανατολικά τάχθηκε επίσης υπέρ του να ζήσουν μια ζωή με ανέσεις, αντί να βρουν μια συμβατική δουλειά 8ωρου. Μάλιστα το 16% θα πλήρωνε προκειμένου να γίνει influencer, ενώ περισσότεροι άνδρες πιστεύουν ότι μια καριέρα online είναι το μοναδικό που μπορούν να κάνουν στη ζωή τους.
Οι ερευνητές σημείωσαν ότι ο όρος του «celebrity» και του «influencer» συγχέεται και οι λέξεις έχουν γίνει συνώνυμες. Πλέον μπορείς να γίνεις διάσημος από την άνεση του σπιτιού σου για αυτό και ελκύει τόσα νέα άτομα. «Είναι ασφαλές να πούμε ότι με τα χρόνια, η γραμμή μεταξύ «influencer» και «διασημότητας» έχει θολώσει. Με την κουλτούρα των social media να διαπερνά τις νεότερες γενιές και να γίνεται πιο εξέχουσα όσο περνά ο καιρός, μια αλλαγή είναι πιθανό να συμβεί σύντομα» έγραψαν.
Μια αλλαγή παρατηρείται και στις δουλειές που είχαν σαν όνειρο οι Millennials και σε αυτές που έχουν όσοι ανήκουν στην Gen Z, όπως είπε στο Bloomberg, o οικονομολόγος στην πλατφόρμα υπηρεσιών μισθοδοσίας Gusto, Luke Pardue. «Συγκεκριμένα μεταξύ των νεότερων εργαζομένων, βλέπουμε αυτή την τάση ότι ακόμη και εν μέσω μιας περιορισμένης αγοράς εργασίας, οι εργαζόμενοι δεν βλέπουν μισθολογικά κέρδη που συμβαδίζουν με τον πληθωρισμό, επομένως κινούνται προς την αυτοαπασχόληση όπου μπορούν να καθορίσουν την κοστολόγηση λίγο πιο ανεξάρτητα» είπε χαρακτηριστικά.
Αυτή η αλλαγή έχει παρατηρηθεί και στα Πανεπιστήμα, καθώς συμπεριλαμβάνουν μαθήματα για το πώς να έχεις ένα δυνατό προφίλ στα social media και πώς να διαφημίζεσαι. Το διάσημο Πανεπιστήμιο Duke στη Βόρεια Καρολίνα, για παράδειγμα, έχει αρχίσει να προσφέρει μαθήματα «Building Global Audiences» για να διδάξει στους μαθητές πώς να δημιουργήσουν το διαδικτυακό τους προφίλ.
Διαβάστε επίσης στο intronews.gr:
Europa Clipper: Ένα βήμα πιο κοντά η NASA στο να μας στείλει να ζήσουμε σε μακρινό φεγγάρι