Το Instagram, μετά την τεράστια επιτυχία του TikTok περνάει μία περίοδο ανασύνταξης, προσπαθώντας να επανακτήσει την προτίμηση των χρηστών του. Κατά καιρούς, προβαίνει σε αλλαγές ώστε να κάνει το περιβάλλον του πιο ελκυστικό και εύχρηστο.
Το τελευταίο διάστημα, έχει αρχίσει να δοκιμάζει έναν καινούργιο αλγόριθμο που στοχεύει, στο να αλλάξει εντελώς, τον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουμε χρόνο στην εφαρμογή. Σε μία προσπάθεια να αναπτύξει την παρουσία των βίντεο, η ροή της πλατφόρμας αποκτά νέα μορφή γεγονός, που μερικοί από τους λογαριασμούς, θα το έχουν παρατηρήσει ήδη.
Τα βίντεο και οι φωτογραφίες, έχουν διαμορφωθεί εκ νέου για να καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο στην οθόνη. Όλα είναι μεγαλύτερα, ωστόσο, για εκείνες τις αναρτήσεις που δεν έχουν την αναλογία 9:16, εμφανίζεται ένα θολό περίγραμμα στο φόντο γεγονός, που ενοχλεί τους χρήστες.
Ο Αμερικανός επιχειρηματίας και επικεφαλής του Instagram, Adam Mosseri εξηγεί ότι τα βίντεο και τα μηνύματα είναι σημαντικά για το μέλλον του Instagram καθώς και ότι ένα μεγάλο μέρος της ροής, θα περιλαμβάνει συστάσεις για πράγματα που μπορεί να κεντρίσουν την προσοχή του κάθε χρήστη, σύμφωνα με την παρουσία του στο Instagram και τις αλληλεπιδράσεις του με άλλους λογαριασμούς. Αυτό, έχει ως αποτέλεσμα να βλέπουμε συχνότερα αναρτήσεις χρηστών που δεν ακολουθούμε, αλλάτο app κρίνει ότι μας ενδιαφέρουν.
Βασικός στόχος, είναι η εξέλιξη της πλατφόρμας σε ένα μέσο που θα καθηλώνει περισσότερο όσους την χρησιμοποιούν, μιμούμενη την αναπάντεχη και ραγδαία ανάπτυξη του TikTok, το οποίο οφείλει την επιτυχία του στα βίντεο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Οι αλλαγές, συνήθως βρίσκουν αντίθετους τους χρήστες, που θα πρέπει να προσαρμοστούν σε μία καινούργια πραγματικότητα με μερικούς να δηλώνουν:
«Πραγματικά δεν μου αρέσει, νομίζω ότι η νέα μορφή απλώς αποθαρρύνει την αφοσίωση σε κάθε ανάρτηση. Μου αρέσει να βλέπω τα σχόλια και τα likes των ανθρώπων! Το τρομερό γκρι θάμπωμα στο επάνω και στο κάτω μέρος της ανάρτησης σκοτώνει την πραγματική εικόνα για μένα».
«Δεν μου αρέσει γιατί όλες οι εικόνες θολώνουν σε μία και οι λεζάντες είναι πιο δύσκολο να διαβαστούν. Επιπλέον, δεν μπορείτε να δείτε μια ημερομηνία κατά την οποία δημοσιεύτηκαν τα πράγματα, απλώς γίνεται πριν από 147 εβδομάδες».
Ο Nikita Aggarwal, επιστημονικός συνεργάτης στο Εργαστήριο Ψηφιακής Δεοντολογίας του Ινστιτούτου της Οξφόρδης, εξήγησε πως λειτουργεί το TikTok. «To TikTok εξετάζει με εκατοντάδες παράγοντες τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίνεστε στα βίντεο, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου που αφιερώνετε για να τα παρακολουθήσετε, εάν κάνετε κλικ στο «μου αρέσει» ή «δεν ενδιαφέρομαι» και ποια hashtags αναζητάτε. Το χρονικό όριο στα βίντεο σημαίνει ότι αλληλεπιδρούμε με περισσότερο περιεχόμενο και έτσι το TikTok μπορεί να συλλέξει περισσότερα δεδομένα από άλλες εφαρμογές, επειδή με κάθε βίντεο που παρακολουθείτε παρέχετε πολλά σχόλια».
Συνεπώς, είναι λογικό το Instagram να θέλει να αναπαράγει τον συγκεκριμένο αλγόριθμο γνωρίζοντας ότι με αυτόν τον τρόπο θα αυξήσει το ενδιαφέρον των χρηστών και παράλληλα θα αποκτήσει μεγαλύτερη πρόσβαση στις προτιμήσεις του, κάτι που φαίνεται ζωτικής σημασίας για το μέλλον του.
Διαβάστε ακόμα στο intronews.gr
Air-One: Σε λειτουργία το πρώτο αεροδρόμιο για τα ιπτάμενα αυτοκίνητα – Πού βρίσκεται
Καλιφόρνια: Αυτή είναι η μεγαλύτερη γέφυρα στον κόσμο για να τη διασχίζουν τα άγρια ζώα