Το TikTok ανακοίνωσε ότι ξεκινά αναρτήσεις που θα εμπεριέχουν μόνο κείμενο, στην προσπάθεια η πλατφόρμα να προσελκύσει τους χρήστες που ψάχνουν μια εναλλακτική του Twitter, αλλά και του Threads της Meta.

Αν και το Tiktok αποτελεί μια πλατφόρμα κυρίως βίντεο, πλέον θα επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν «περιεχόμενο βασισμένο σε κείμενο», με στόχο «την επέκταση των ορίων δημιουργίας περιεχομένου για όλους στο TikTok».

Οι χρήστες θα μπορούν επίσης να προσθέτουν χρωματιστό φόντο και αυτοκόλλητα στις αναρτήσεις, οι οποίες θα έχουν όριο τις 1.000 λέξεις.

Σύμφωνα με άτομα του τεχνολογικού χώρου, η εισαγωγή αναρτήσεων κειμένου στο Tiktok θα μπορούσε να αποτελέσει έναν νέο ανταγωνιστή τόσο απέναντι στο Twitter όσο και στο Threads της
Meta.

Η είδηση έρχεται καθώς το Twitter βρίσκεται σε μια φάση αλλαγών, με κυρίαρχη αυτή του ονόματός του που έγινε «X».

Τα τελευταία 24ωρα έχουν υπάρχει αντιδράσεις για την αλλαγή του λογότυπου. Το χάσταγκ «#GoodbyeTwitter» έγινε τρεντ στην πλατφόρμα με αναφορά στο παλιό λογότυπο, καθώς αρκετοί χρήστες επέκριναν το νέο σύμβολο.

Υπενθυμίζεται ότι το Twitter συνεχίζει να έχει οικονομικά προβλήματα, παρά τις χιλιάδες απολύσεις που έκανε ο Ίλον Μασκ. Είναι χαρακτηριστικό ότι για τον Ιούλιο τα διαφημιστικά του έσοδα μειώθηκαν κατά 50%.

Με πληροφορίες από Guardian