Λίγο η καραντίνα, λίγο ο εθισμός με την χρήση του, το TikTok δεν θα μπορούσε να μη γίνει η κορυφαία εφαρμογή σε επισκεψιμότητα το 2021. Ξεπέρασε, μάλιστα, μέχρι και το Google, σύμφωνα με την Cloudflare, η οποία έδειξε πως το TikTok βρέθηκε στην πρώτη θέση τον Φεβρουάριο, τον Μάρτιο και τον Ιούνιο και από τον Αύγουστο παραμένει σε αυτή.

Πέρυσι ήταν η Google που έκλεισε την χρονιά πρώτη, με το TikTok, την Amazon, την Apple, το Facebook, τη Microsoft και το Netflix να βρίσκονται στη δεκάδα. Μέχρι τον Ιούλιο του 2021, το TikTok είχε κατέβει πάνω από τρία δισεκατομμύρια φορές, σύμφωνα με την εταιρεία δεδομένων Sensor Tower.

Το κοινωνικό δίκτυο, το οποίο ανήκει σε μια κινεζική εταιρεία που ονομάζεται Bytedance, έχει τώρα περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες σε όλο τον κόσμο και ο αριθμός αυτός συνεχίζει να αυξάνεται. Στην Κίνα, για συμμόρφωση με τους κανόνες λογοκρισίας της χώρας, η εφαρμογή ονομάζεται Douyin και εκτελείται σε διαφορετικό δίκτυο.

Το Douyin κυκλοφόρησε αρχικά τον Σεπτέμβριο του 2016. Φέτος, η Κίνα αποφάσισε ότι οι χρήστες κάτω των 14 ετών θα περιορίζονται στα 40 λεπτά την ημέρα στην πλατφόρμα.

https://www.intronews.gr/10903-2-ata-skeleto-koniko-kefali/tech/

Τα θέματα ασφαλείας

Ως μία από τις μοναδικές διεθνώς επιτυχημένες κινεζικές εφαρμογές, πολιτικοί και ρυθμιστικές αρχές εκτός Κίνας έχουν εκφράσει ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια και το απόρρητο. Πέρυσι η TikTok αναγκάστηκε να αρνηθεί ότι ελέγχεται από την κινεζική κυβέρνηση.

Ο Theo Bertram, επικεφαλής δημόσιας πολιτικής του TikTok για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, δήλωσε ότι θα αρνηθεί οποιοδήποτε αίτημα από την Κίνα για παράδοση δεδομένων.

Η εφαρμογή φιλοξενεί μια γκάμα από μικρής διάρκειας βίντεο, που καλύπτουν είδη όπως η κωμωδία, ο χορός και η πολιτική. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο πιο δημοφιλής δημιουργός είναι ο make-up artist @abbyroberts με 17,4 εκατομμύρια followers. Φέτος, ο @Francis.Bourgeois, με 1,6 εκατομμύρια ακολούθους, παράτησε τη δουλειά του για να ασχοληθεί πλήρως πλήρους με τα βίντεό του.

TikTok Kitchen

Τα βίντεο με φαγητό και συνταγές έχουν γίνει βασικό μέρος της επιτυχίας του TikTok, με τα viral κλιπ να έχουν εκατομμύρια προβολές.

Ως αποτέλεσμα, στις ΗΠΑ, μια νέα υπηρεσία παράδοσης φαγητού που ονομάζεται TikTok Kitchen θα κυκλοφορήσει τον Μάρτιο, επιτρέποντας στους ανθρώπους να παραγγείλουν πιάτα που δημιουργήθηκαν αρχικά σε viral βίντεο.

Το μενού θα βασίζεται στις πιο viral τάσεις τροφίμων της εφαρμογής και θα περιλαμβάνει μαθήματα όπως η ψητή φέτα ζυμαρικά, η οποία κατατάχθηκε ως το πιάτο με τις περισσότερες αναζητήσεις για το 2021 από την Google.