Το YouTube ανακοίνωσε ότι οι θα δώσει δωρεάν πρόσβαση σε μια σειρά τηλεοπτικών σειρών και εκπομπών, συμπεριλαμβανομένων των Hell’s Kitchen, Heartland και Unsolved Mysteries, στους χρήστες του στις ΗΠΑ. Η πλατφόρμα είναι ο δεύτερος ιστότοπος με τις περισσότερες επισκέψεις, μετά από αυτόν της μητρικής της εταιρείας του, της Google.
Η κίνηση πρόκειται να προκαλέσει σοβαρά τους ανταγωνιστές που προσφέρουν δωρεάν τηλεοπτικές εκπομπές, συμπεριλαμβανομένων των Tubi, Pluto TV, The Roku Channel, IMDb TV, Xumo, Plex και NBCU’s Peacock.
Θα προσφέρει 4.000 επεισόδια σειρών και εκπομπών που θα προστεθούν στις 1.500 ταινίες που είναι διαθέσιμες για δωρεάν streaming με διαφημίσεις. Φιλοξενεί ταινίες από εταιρείες όπως η Disney Media & Entertainment Distribution, η Warner Bros., η Paramount Pictures, η Lionsgate, η FilmRise και άλλες. Θα είναι αρχικά διαθέσιμα μόνο στις ΗΠΑ και θα επιτρέπει στους καταναλωτές να επιλέξουν τι θέλουν να παρακολουθήσουν.
Η ευρύτερη βιομηχανία του streaming, συμπεριλαμβανομένων τόσο των διαφημίσεων που προβάλλονται, τείνει να στρέφεται προς την τηλεόραση αντί για τον κινηματογράφο. Στο Youtube όταν οι χρήστες έψαχναν, όμως, για τηλεοπτικές εκπομπές, τους κατευθύνει είτε να νοικιάσουν είτε να αγοράσουν τους εν λόγω τίτλους, καθώς το streaming δεν ήταν επιλογή.
Το YouTube ανέφερε τις αξιολογήσεις της Nielsen, που αναφέρουν ότι πάνω από 135 εκατομμύρια άνθρωποι μπήκαν στην πλατφόρμα μέσα από τις έξυπνες τηλεοράσεις στις ΗΠΑ, το 2021. Για να βελτιώσει την εμπειρία του χρήστη, η πλατφόρμα ανέφερε ότι θα υπάρξει ένα καλύτερο σύστημα πλοήγησης με σκοπό να κάνει την εύρεση νέων εκπομπών πιο εύκολη. Οι χρήστες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε τουλάχιστον 100 νέες σειρές εκπομπές και ταινίες τη βδομάδα.
Παράλληλα, το YouTube ανέφερε ότι απέφερε έσοδα από διαφημίσεις σχεδόν 20 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020 σε παγκόσμια βάση, που ισοδυναμούν με περίπου το 14% της παγκόσμιας δαπάνης για τηλεοπτικές διαφημίσεις, σύμφωνα με τη Statista. Οι πιο ακριβοπληρωμένοι δημιουργοί περιεχομένου, τα βίντεο των οποίων τοποθετούνται μαζί με αυτές τις διαφημίσεις, εκτιμάται ότι κερδίζουν αρκετά εκατομμύρια ο καθένας.
Διαβάστε επίσης στο intronews.gr:
Επιστήμονες εξήγησαν επιτέλους το παράδοξο του Hawking – Τι είναι οι «τριχωτές» μαύρες τρύπες
Πάει το dating σε άλλο επίπεδο το Tinder: Θα μπορείτε να ελέγχετε το εγκληματικό μητρώο των χρηστών
Euphoria: Όσα περιμένουμε να δούμε στην 3η σεζόν της δημοφιλούς σειράς