Περιεχόμενα
- Πέρα από την έντονη προβολή: Αντίδραση κατά πειραματισμών
- Αθλητικές αποδράσεις ευεξίας: Η άνοδος μεταμορφωτικών εμπειριών αθλητισμού και φύσης
- Λειτουργικά ποτά ευεξίας: Το μέλλον των ποτών
- Γυμναστική εγκεφάλου: Βελτιστοποίηση της γνωστικής απόδοσης για μια μεγαλύτερη, υγιέστερη ζωή
- Πίσω στα βασικά: Η επιστροφή στις βασικές αρχές ευεξίας
- Λαθραίοι μυς: Μετατόπιση της εστίασης από την αισθητική στη λειτουργική φυσική κατάσταση
- Ευεξία, ο τρόπος σου: Η συνεχής άνοδος εξατομικευμένων εμπειριών υγείας
- Master διατροφολόγοι: Οι νέες διασημότητες του μαγειρικού κόσμου
Η Accor, παγκόσμιος ηγέτης φιλοξενίας, παρουσίασε τις βασικές τάσεις, εξελίξεις και καινοτομίες που αναμένεται να επηρεάσουν τη βιομηχανία ευεξίας στα ξενοδοχεία και να μεταμορφώσουν την εμπειρία διαμονής το επόμενο έτος.
Όπως επισημαίνει η Εμλίν Μπράουν, Αντιπρόεδρος Ευημερίας, Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Ανάπτυξης στην Accor: «το 2025 το wellness θα ξεπεράσει τις φευγαλέες τάσεις και θα στηριχτεί στην επιστήμη και την αυθεντικότητα. Καθώς οι καταναλωτές δίνουν ολοένα και περισσότερο προτεραιότητα στην αλήθεια έναντι της διαφημιστικής εκστρατείας, το μέλλον της υγείας θα καθοριστεί από ένα μείγμα τεχνολογίας, εμπιστοσύνης και διαφάνειας. Ο δρόμος προς την πραγματική ευημερία είναι ξεκάθαρος. Ενημερωμένες επιλογές, βιώσιμες συνήθειες και ολιστική εστίαση σε ολόκληρο τον εαυτό.»
Πέρα από την έντονη προβολή: Αντίδραση κατά πειραματισμών
Το 2025, οι καταναλωτές θα απομακρυνθούν από τις επιφανειακές τάσεις, τους γρήγορους πειραματισμούς και τους παραπλανητικούς ισχυρισμούς που κυριαρχούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Με δεδομένο ότι μόλις το 2% του περιεχομένου διατροφής στο TikTok θεωρείται ακριβές, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, παρατηρείται μια αυξανόμενη στροφή προς αξιόπιστες, επαγγελματικές πηγές για θέματα υγείας.
Καθώς οι άνθρωποι κουράζονται από τις αναξιόπιστες πληροφορίες, στρέφονται όλο και περισσότερο σε λύσεις ευεξίας που στηρίζονται σε επιστημονικά δεδομένα, αντί να ακολουθούν τάσεις που προωθούνται από influencers.
Αθλητικές αποδράσεις ευεξίας: Η άνοδος μεταμορφωτικών εμπειριών αθλητισμού και φύσης
Τα ταξίδια ευεξίας αποκτούν νέα διάσταση, μεταβαίνοντας από την παθητική χαλάρωση σε έντονες, αθλητικά προσανατολισμένες εμπειρίες.
Μετά την πανδημία, οι υπαίθριες δραστηριότητες ευεξίας που συνδέονται με αθλητικές προκλήσεις γνώρισαν μεγάλη άνθηση, από ποδηλατικές περιπέτειες και πεζοπορίες σε εντυπωσιακά τοπία έως δραστηριότητες υψηλής έντασης.
Φανταστείτε να συμμετέχετε σε έναν ποδηλατικό όμιλο μαζί με εκατοντάδες ενθουσιώδεις, να εξερευνάτε την εμβληματική διαδρομή 14 του Tour de France ή να προπονείστε δίπλα σε επαγγελματίες σε μια κορυφαία ακαδημία ποδοσφαίρου.
Αυτές οι ενεργές εμπειρίες ενισχύουν το αίσθημα της κοινότητας και του προσωπικού κινήτρου, προσφέροντας στους συμμετέχοντες πραγματικά μεταμορφωτικές στιγμές.
Λειτουργικά ποτά ευεξίας: Το μέλλον των ποτών
Η παγκόσμια μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ, ιδιαίτερα μεταξύ της Gen Z, οδηγεί στην άνοδο των λειτουργικών ποτών ευεξίας, τα οποία επαναπροσδιορίζουν τις κοινωνικές συναναστροφές.
Αυτά τα ποτά, εμπλουτισμένα με συστατικά όπως το κολλαγόνο, το μαγνήσιο και βότανα, κερδίζουν έδαφος χάρη στα οφέλη τους. Προσφέρουν ενίσχυση της συγκέντρωσης, βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας και σταθερή ενέργεια, όλα αυτά χωρίς την παρουσία αλκοόλ.
Η αυξανόμενη δημοτικότητά τους προμηνύει έναν σημαντικό ρόλο στη σύγχρονη φιλοξενία, καθιστώντας τα βασικό στοιχείο στις νέες τάσεις των κοινωνικών εκδηλώσεων.
Γυμναστική εγκεφάλου: Βελτιστοποίηση της γνωστικής απόδοσης για μια μεγαλύτερη, υγιέστερη ζωή
Καθώς το προσδόκιμο ζωής αυξάνεται, η φροντίδα της υγείας του εγκεφάλου αναδεικνύεται σε κορυφαία προτεραιότητα στον τομέα της ευεξίας.
Άνθρωποι όλων των ηλικιών, από 25 έως 75 ετών, αναζητούν τρόπους να βελτιώσουν τη γνωστική λειτουργία και τη νοητική διαύγεια, ενσωματώνοντας νέες πρακτικές στην καθημερινότητά τους.
Η αγορά ανταποκρίνεται σε αυτήν τη ζήτηση με τέσσερις κυρίαρχες τάσεις: συμπληρώματα διατροφής για την υγεία του εγκεφάλου, ποτά εμπλουτισμένα με νοοτροπικά, τεχνολογικές συσκευές που ενισχύουν τη λειτουργία του εγκεφάλου, και εξατομικευμένα προγράμματα εγκεφαλικών κυμάτων για την αύξηση της γνωστικής απόδοσης.
Πίσω στα βασικά: Η επιστροφή στις βασικές αρχές ευεξίας
Το 2025, η απλότητα θα κυριαρχήσει, φέρνοντας στο προσκήνιο τους θεμελιώδεις πυλώνες της ευεξίας: την κίνηση, τη διατροφή και την επίγνωση.
Οι ταξιδιώτες απομακρύνονται από περίπλοκα προγράμματα ευεξίας και προτιμούν πιο αυθεντικές και προσβάσιμες εμπειρίες. Δραστηριότητες όπως το περπάτημα, η επαφή με τη φύση, οι συνεδρίες στη σάουνα και η κολύμβηση σε ανοιχτά νερά γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς.
Παράλληλα, αναζητούν καταλύματα που ενσωματώνουν την ενσυνειδητότητα και την ανανέωση σε κάθε πτυχή της διαμονής, ξεπερνώντας τις παραδοσιακές πρακτικές ευεξίας και εστιάζοντας στη δημιουργία ολιστικών, καθημερινών εμπειριών που αναζωογονούν σώμα και πνεύμα.
Λαθραίοι μυς: Μετατόπιση της εστίασης από την αισθητική στη λειτουργική φυσική κατάσταση
Η τάση των υπερβολικών μυών υποχωρεί, καθώς οι λάτρεις της φυσικής κατάστασης στρέφονται σε μια πιο ισορροπημένη προσέγγιση, δίνοντας προτεραιότητα στην ευελιξία, τη λειτουργικότητα και την ισορροπημένη μυϊκή ανάπτυξη.
Με το μότο «να είσαι σε φόρμα, όχι απλώς να δείχνεις σε φόρμα», δραστηριότητες όπως το πιλάτες κερδίζουν συνεχώς έδαφος. Παρόλο που παραδοσιακά θεωρούνταν γυναικεία άσκηση, το πιλάτες προσελκύει πλέον ολοένα και περισσότερους άνδρες, όπως αποδεικνύει η αυξανόμενη δημοτικότητα του hashtag #RealMenDoPilates, που υπογραμμίζει τα πολλαπλά οφέλη του.
Παράλληλα, ξενοδοχεία ενσωματώνουν προγράμματα ευεξίας εντός των δωματίων τους, παρέχοντας καθοδήγηση σε πρακτικές όπως η επανορθωτική γιόγκα και ο διαλογισμός, προσφέροντας στους επισκέπτες ευκαιρίες για χαλάρωση και ενδυνάμωση σε κάθε ταξίδι.
Ευεξία, ο τρόπος σου: Η συνεχής άνοδος εξατομικευμένων εμπειριών υγείας
Η εξατομίκευση επαναπροσδιορίζει τη βιομηχανία ευεξίας, καθώς το 82% των καταναλωτών δηλώνει ότι οι προσαρμοσμένες εμπειρίες αποτελούν βασικό παράγοντα στις επιλογές τους για ξενοδοχειακές επωνυμίες.
Με την πρόοδο στην τεχνητή νοημοσύνη και τις φορητές συσκευές, τα υπερ-εξατομικευμένα προγράμματα ευεξίας γίνονται πιο ισχυρά από ποτέ. Από προσαρμοσμένες προπονήσεις σε πραγματικό χρόνο έως ατομικά σχεδιασμένες διατροφικές προτάσεις, η τεχνολογία δίνει νέα διάσταση στην προσωπική φροντίδα.
Καινοτόμα «transforming» δωμάτια σε ξενοδοχεία προσφέρουν στους επισκέπτες τη δυνατότητα να τα μετατρέψουν εύκολα σε χώρους ευεξίας, ιδανικούς για γιόγκα, διαλογισμό ή άλλες δραστηριότητες.
Αυτές οι εξελίξεις ανοίγουν συναρπαστικές προοπτικές για τον κλάδο της φιλοξενίας, επιτρέποντας τη δημιουργία ολοκληρωμένων εμπειριών, όπως:
- Υπερ-εξατομικευμένα προγράμματα ευεξίας
- Ειδικά σχεδιασμένες διατροφικές λύσεις
- Βελτιωμένες θεραπείες σπα
- Εξατομικευμένες λύσεις για καλύτερο ύπνο
- Καθοδηγούμενο διαλογισμό και δυναμικές εμπειρίες bathing
Όλα αυτά, ενσωματώνοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, ανεβάζουν την εμπειρία φιλοξενίας σε ένα νέο επίπεδο.
Master διατροφολόγοι: Οι νέες διασημότητες του μαγειρικού κόσμου
Η διατροφή αποκτά πρωταγωνιστικό ρόλο στην ευεξία, με τους ειδικούς διατροφολόγους να αντικαθιστούν τους διάσημους σεφ ως βασικούς συμβούλους στην κουζίνα.
Η εξατομικευμένη αγορά διατροφής, που αναμένεται να αγγίξει τα 23,3 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2027, αντανακλά την αυξανόμενη ζήτηση για διατροφικές λύσεις που βελτιώνουν τη σωματική και ψυχική υγεία.
Πολλά ξενοδοχεία αγκαλιάζουν αυτήν την τάση, προσφέροντας μια εξατομικευμένη προσέγγιση στη διατροφή μέσω ατομικών συνεδριών καθοδήγησης και δημιουργώντας ειδικά σχεδιασμένα, ισορροπημένα μενού.
Τα μενού αυτά συνδυάζουν πέντε θεμελιώδη στοιχεία:
- Γεύσεις: προσεκτικά ισορροπημένες για μια ευχάριστη εμπειρία.
- Χρώματα: πιάτα που ευχαριστούν την όραση, ενισχύοντας την όρεξη.
- Υφή: δημιουργία πιάτων με ενδιαφέρουσα πολυπλοκότητα.
- Μέθοδος μαγειρέματος: τεχνικές που διατηρούν τη θρεπτική αξία.
- Ολιστική προσέγγιση: πιάτα που αναζωογονούν και ενεργοποιούν το σώμα.
Αυτή η στρατηγική προσφέρει μια ολοκληρωμένη γευστική εμπειρία, εναρμονισμένη με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του κάθε ατόμου.
H Αccor δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 110 χώρες, έχοντας αναπτύξει ένα χαρτοφυλάκιο 5.500 ξενοδοχειακών μονάδων και 10.000 F&B venues, εγκαταστάσεις ευεξίας ή ευέλικτους χώρους εργασίας.
Ο γαλλικός όμιλος διαθέτει ένα portfolio με πάνω από 40 ξενοδοχειακά brands, από luxury μέχρι economy. Η Accor, η οποία ιδρύθηκε το 1967, εδρεύει στη Γαλλία και είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο Euronext Paris και στην αγορά OTC στις Ηνωμένες Πολιτείες.
*Πηγή: Hospitalitynet
*Photo Credit: Shutterstock