Οι δρόμοι ξανά στους πολίτες. Αυτό είναι το μότο του Downtown Brooklyn Partnership (DBP) και του Downtown Brooklyn Public Realm Plan, το οποίο θα αλλάξει το Μπρούκλιν στην τρέχουσα δεκαετία. Μια περιοχή της Νέας Υόρκης που είναι το επίκεντρο των επιχειρήσεων και μια περιοχή με αυτοκίνητα και μποτιλιάρισμα, θα κάνει στροφή 180 μοιρών για να βρεθεί σε ένα μέλλον με περισσότερους χώρους πράσινου, με πάρκα και με περισσότερα τετραγωνικά να ανήκουν στους πεζούς και όχι στις «μηχανές».

Οι άνθρωποι και το περιβάλλον είναι οι προτεραιότητες αυτού του οράματος που έχουν οι τοπικές αρχές. Στις πρώτες κινήσεις τους είναι να φυτευτούν 1.000 νέα δέντρα, σε μια Νέα Υόρκη που ήδη μες στην πανδημία είδε να παίρνει τα πάνω της το επιστημονικά λεγόμενο canopy, δηλαδή το στέγαστρο, ίδιον που έχουν συνήθως τα δάση και οι ζούγκλες. Παράλληλα, η Adam Street θα γίνει ένα μονοπάτι πράσινου που θα συνδέει τις Τελείες (DOT’s), δηλαδή τα districts που θα διαθέτουν περισσότερους δρόμους για ποδήλατο και λιγότερους για αυτοκίνητα, μέχρι τη Γέφυρα του Μπρούκλιν και ως το Μανχάταν.

Στο πλάνο του Downtown Brooklyn Partnership που συνεργάζεται με τα εταιρείες «Bjarke Ingels Group» (BIG) και «WXY architecture + urban design» (WXY), καιι με τα NYC DOT και NYC Parks, περιλαμβάνεται και μια αναμόρφωση στο δίκτυο λεωφορειακών γραμμών Fulton-Livingston, το οποίο θα προσφέρει στον κάτοικο και τον τουρίσμα μια νέα εμπειρία θέασης της πόλης.

Το Μπρούκλιν βάζει στόχο να ξεπεράσει τη Μανχάταν

«Η πανδημία έχει υπερτονίσει την ανάγκη να ακολουθήσουμε το όραμα μας για ένα δημόσιο βασίλειο στα νότια της πόλης, που θα βάζει σε προτεραιότητα τους ανθρώπους και τους ποιοτικούς χώρους πράσινου έναντι των αυτοκινήτων», δήλωσε η πρόεδρος του DBP, Regina Myer.

Τα τελευταία χρόνια το Μπρούκλιν έχει δει μια αύξηση 24% στον πληθυσμό του, αύξηση 19% στις νέες επιχειρήσεις και 16% στις νέες θέσεις εργασίας, έχοντας γίνει μια περιοχή της Νέας Υόρκης με άπειρα εθνοτικά στοιχεία. Το Μπρούκλιν είναι μαζί με το Σικάγο στην τρίτη θέση με τις πόλεις που έχουν αναπτυσσόμενο πληθυσμό στις ΗΠΑ.

Η Hoyt Street είναι ένα ακόμα κομμάτι αναβάθμισης για την περιοχή, με αρκετές αλλαγές μεταξύ των οδών Willoughby και Schermerhorn, αλλά και στα βόρεια και τα νότια του Fulton Mall. Εκεί θα προστεθούν περισσότεροι ανοιχτοί χώροι και βιοποικιλότητα.

Σε γενικές γραμμές, τα σημεία του Μπρούκλιν που θα μεταμορφωθούν σε μέρη μιας ουτοπίας στα επόμενα δέκα χρόνια είναι τα:

Transform Columbus Park, πλατεία Albee + Fleet Street και το University Place που θα γίνουν δημόσιοι χώροι, μέρη για event και συγκεντρώσεις ανθρώπων.

Τα πεζοδρόμια θα αποκτήσουν περισσότερο πλάτος, η σύνδεση των οδών θα είναι καλύτερη για τους πεζούς και το Μπρούκλιν θα έχει πια έναν άλλο αέρα. Έναν καθαρότερο αέρα, χάρη στους κήπους που θα εμφανιστούν στα επόμενα χρόνια.