Η Ιωάννα Τούνη ανακοίνωσε την εγκυμοσύνη της δύο μήνες αφού βγήκε το πρώτο θετικό τεστ. Η Μαίρη Συνατσάκη έκανε την ανακοίνωση στον 4ο μήνα της, αν και το ήξερε νωρίτερα, γιατί ήθελε πρώτα να είναι σίγουρη πως βαίνουν όλα καλώς και μετά να βάλει το κοινό της μέσα σε αυτό. Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου από τη μεριά της, αν είναι έγκυος όπως φημολογείται εντόνως, υποστηρίζει πως δεν έχει υποχρέωση να μπει σε καμία διαδικασία ανακοίνωσης.

Δεν έχω υπάρξει διάσημη και influencer για να γνωρίζω, αλλά φαντάζομαι πως αποτελεί ένα μεγάλο δίλημμα για μια celebrity το αν θα προβεί σε ανακοίνωση, πόσο grande θα είναι και τι ακριβώς θα πει σε αυτήν, πόση πληροφορία θα δώσει. Θα αναφέρει σε ποιο μήνα βρίσκεται; Θα πει το φύλο του μωρού; Θα κάνει κάποιο gender reveal party;

Όταν αποφασίζεις να μπεις σε έναν μικρόκοσμο, σε μια φούσκα, όπως είναι αυτή των celebrities, δημιουργείται από μόνη της η υποχρέωση να δίνεις υλικό στον κόσμο, ακόμα κι αν εσύ ποτέ δεν το επεδίωξες, ακόμα κι αν δε συμμετείχες σε αυτή τη δοσοληψία με τα μίντια και το κοινό τους. 

Θα έρθει η στιγμή που θα θεωρήσει ο κόσμος ότι έχεις υποχρέωση απέναντι τους να βγεις και να μιλήσεις για κάτι που ανακίνησαν άλλοι, για κάτι που συντηρούν άλλοι. Η Σπυροπούλου δεν έχει πει τίποτα για εγκυμοσύνη εδώ και εβδομάδες, αλλά τα μίντια κάνουν διαρκείς αναφορές και τροφοδοτούν την επιθυμία του κοινού να μάθει. Και φτάνει να γράφει η κάθε άκυρη σε σχόλια στα social media ότι βρίσκει βαρετό το κρυφτούλι.

Δεν ξέρω τι συμβαίνει με την Σπυροπούλου και τι θέλει να προφυλάξει εφόσον είναι έγκυος, αλλά αν ας πούμε έχει δύσκολη εγκυμοσύνη ή αν πιστεύει στο κακό το μάτι και δεν θέλει να το ξέρουν πολλοί και να τη συζητάνε, πού είναι το πρόβλημα..;

Από τη μία όταν επιδιώκεις να έχεις μια τόσο μεγάλη προβολή και να αρέσεις σε όλο και περισσότερους και να διεκδικείς για αυτό περισσότερα χρήματα, χορηγίες και ευκαιρίες επαγγελματικά, θα πρέπει να είσαι σε θέση να αντιμετωπίσεις με πολύ λεπτό τρόπο τις φορές που το κοινό θα ξεπεράσει αυτή τη γραμμή της ιδιωτικότητας σου. Θα πρέπει να καταλάβεις πως το κοινό είναι πάντα και παντού αδηφάγο και δεν αρκείται παρά για λίγο σε αυτό που του δίνεις. 

Από την άλλη, φέρεις και μια πιο άμεση ευθύνη, γιατί όταν ζητάς παπαράτσι να έρθουν να σε βρουν με τη σχέση σου ή όταν εσύ ο ίδιος ή η ίδια ως πρόσωπο με μια άλφα απήχηση, κάνεις κοινό κτήμα τόσα πολλά προσωπικά ζητήματα, είναι αναπόφευκτο να γυρίσει μπούμερανγκ αυτό.

Γενικώς δεν θα πρέπει να σας αγχώνει το αν και κατά πόσο θα μπουν στη διαδικασία να μας ενημερώσουν για τις εγκυμοσύνες και τα γεννητούρια ή για την πορεία της εγκυμοσύνης τους οι διάσημες και influencers. Γνωρίζουν πολύ καλύτερα από εμάς πώς να εκμεταλλευτούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το ενδιαφέρον, αλλά και το ότι η εγκυμοσύνη είναι πάντοτε κάτι που πουλάει τρελά στα social media, σε likes και σχόλια.

Δείτε για παράδειγμα τις διαρκείς αναρτήσεις της Λάουρα Νάργες για την κύηση της πόσο μεγαλύτερη απήχηση έχουν στο κοινό σε σχέση με αυτές που έκανε πριν την εγκυμοσύνη της. Η Συνατσάκη, με μέσο όρο likes τα 60.000 στις αναρτήσεις της, έχει πιάσει πάνω από 200.000 στις δύο πρώτες που αφορούν την ανακοίνωση της εγκυμοσύνης και μετά την ανάδειξη της φουσκωμένης κοιλιάς της.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Laura Narjes (@lauranarjes)

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Mary Synatsaki (@mairiboo)

Όλες τους, εκτός από μια εγκυμοσύνη, έχουν να διαχειριστούν και έναν κύκλο εργασιών, την επιχείρηση του brand τους. Και αυτή η επιχείρηση αλλάζει αντικείμενο μόλις μένουν έγκυες, γιατί αλλάζει η δική τους οπτική, αλλά και οι ευκαιρίες που τους εμφανίζονται. Όλα τα brands με μωρουδιακά θα κάνουν σαν τρελά για να έχουν την Τούνη και τη Συνατσάκη να φωτογραφίζονται με το προϊόν τους. Κι όταν γεννηθεί το μωρό και μεγαλώνει, θα εμφανιστεί μια νέα αγορά, αυτή για τα παιδικά. Και πάει λέγοντας.

Ας αφήσουμε εμείς τις εγκυμονούσες να ζήσουν ήρεμα την εγκυμοσύνη τους και πάντοτε με υγεία και ασφάλεια για τις ίδιες και τα παιδιά τους και ας ασχοληθούμε λιγότερο με τα baby shower και τα gender reveal parties γιατί στο κάτω κάτω, στο τέλος της ημέρας, αυτό θα γίνει και το όπλο τους για να μας πλασάρουν πάμπερς και βρεφικές κούνιες σε επόμενες αναρτήσεις τους.

Διαβάστε ακόμη στο intronews.gr:

Το βίντεο της Τούνη στο TikTok κατέδειξε τα «bugs» του ανθρώπου των social media

Brooklyn Beckham: «Καλείται» να απολογηθεί γιατί γεννήθηκε γιος του David και της Victoria

Το ηχηρό «μήνυμα» που έστειλε η Ντρισμπιώτη προς όλους μας