Σε μια εποχή που τα τηλεοπτικά πρόσωπα δεν προσφέρουν κανένα ενδιαφέρον στο κοινό και θα λέγαμε ότι έχει περάσει η μπογιά τους, το κοινό, το μαθημένο σε μια gossip τηλεόραση, με τα αυστηρά βρετανικά πρότυπα του ελαφρού κιτρινισμού, έχει ανάγκη από νέους αστέρες. Και τους δημιούργησε τα τελευταία χρόνια. Οι «απόφοιτοι» των ριάλιτι και οι τράπερ έγιναν τα νέα καυτά ονόματα στη σοουμπίζ και το αντιλαμβάνεται κανείς όταν τους βλέπει να βρίσκονται σε εξώφυλλα περιοδικών, έχοντας πάρει τη θέση της Μενεγάκη, της Σκορδά και των άλλων.
Όταν αυτά τα αστέρια από διαφορετικούς χώρους ενώνονται, τότε έχουν μεγαλύτερο εκτόπισμα, δημιουργούν ένα κοινό brand στα social media και στον τομέα τους και εδραιώνουν τη θέση τους. Το μονοπάτι που χάραξαν ο Σάκης Τανιμανίδης και η Χριστίνα Μπόμπα, αποτελεί έναν τυφλοσούρτη.
Διαφωνεί κανείς ότι το δίδυμο Ηλιάνα-Snik είναι πολύ πιο ισχυρό σε σχέση με τους δύο ξεχωριστά; Και οι δύο κέρδισαν πράγματα απ΄αυτή τη σχέση σε επίπεδο δημοφιλίας και μάλιστα σε μια στιγμή που είναι και οι δύο στα πάνω τους, η μεν Ηλιάνα στην εποχή του GNTM, ο δε Snik στην κυριαρχία της τραπ μουσικής.
Τελευταίο τρανό παράδειγμα είναι ο Madclip και η Άννα-Μαρία Ηλιάδου. Δύο πολύ δυνατά ονόματα στον τομέα τους, γίνονται μέσα σε λίγα 24ωρα αντικείμενο συζήτησης, βίντεο που φιλιούνται κυκλοφορούν και δίνεται μια ευκαιρία στα gossip έντυπα να αρχίσουν το ρεπορτάζ.
Κοινή συνισταμένη στα πάντα, είναι πλέον οι τράπερ και τα ριάλιτι οιασδήποτε μορφής. Είναι ο πιο dominant συνδυασμός στην ελληνική σοουμπίζ, αλλά όχι ο μόνος που συναντάνται πλέον συχνά. Όπως παλιά οι λαϊκοί τραγουδιστές απασχολούσαν με τα ερωτικά τους, τώρα είναι οι τράπερ και οι παίκτες από ριάλιτι που κάνουν το buzz.
Οι 5 πιο hot συνδυασμοί ζευγαριών στην ελληνική σοουμπίζ είναι:
- Παρουσιάστρια με επιχειρηματία
- Τράπερ με μοντέλο
- Παίχτες από ριάλιτι μεταξύ τους
- Youtuber με τράπερ
- Instagrammer με μοντέλο
Σε όλους τους παραπάνω συνδυασμούς, δεν εκλείπει σχεδόν ποτέ η σύζευξη της δημοφιλίας, άρα και του κέρδους. Σίγουρα θα υπάρξουν και άνισοι συνδυασμοί όπου ο ένας θα έχει πολύ μεγαλύτερο brand από τον άλλο και δε θα ασχοληθεί με το τι παραπάνω έχει να πάρει, αλλά σε γενικές γραμμές παρατηρείται μια σύμπνοια μεταξύ των μελών που συνθέτουν το εκάστοτε ζευγάρι. Όχι με τέτοιο κυνισμό που ίσως να φαίνεται ότι το γράφουμε.
Αλλά όταν βρίσκεσαι στο χώρο της σοουμπίζ η οποία τρέφεται από τον εαυτό της και δημιουργεί στον άλλον την εντύπωση ότι μετράει η εικόνα του, στο πίσω μέρος του μυαλού υπάρχει πάντα η ισχυροποίηση της θέσης και της εικόνας σε περίπτωση που έρθει στιγμή στο μέλλον, που η σοουμπίζ κάπως θα τον ξεβράσει.
Το είδαμε αυτό αρκετά από ζευγάρια που βγήκαν από το Power of Love τα οποία εκμεταλλεύτηκαν το timing και ένωσαν τις δυνάμεις τους για να κερδίζουν περισσότερα από τις εμπορικές τοποθετήσεις στο Instagram. Τα ριάλιτι της νέας εποχής, από το 2017 και μετά, διέρρευσαν αυτό το σκεπτικό και στα πρόσωπα με σταθερό πάτημα στη σοουμπίζ.
Αν κάτι μπορεί να εξαχθεί απ΄αυτή τη μπαλαφαρία που γράψαμε, είναι πως οι τράπερ θα βρίσκονται για αρκετά χρόνια ακόμα στην πρώτη γραμμή, αν αναλογιστεί κανείς πως το κοινό τους τώρα είναι κατά βάση 16-17 χρονών.