Η συλλεκτική αγωνιστική Porsche του Pablo Escobar βγήκε σε δημοπρασία με τις προβλέψεις να αναφέρουν πως η τελική της τιμή θα εκτοξευθεί στα ύψη. Μπορεί κανείς να την αγοράσει στο Collecting Cars.

Ο «βασιλιάς της κοκαΐνης» πέρα από την εμπλοκή τους σε παράνομες δραστηριότητες, ο Escobar λάτρευε να παίρνει μέρος σε αγώνες ταχύτητας. Για το λόγο αυτό είχε αγοράσει μια σπάνια Porsche 911 3.0 RSR IROC, η οποία ήταν μια από τις 15 συνολικά μονάδες που κατασκεύασε η γερμανική φίρμα.

Ο πρώτος ιδιοκτήτης της εικονιζόμενης Porsche ήταν ο Roger Penske, ο οποίος κατέγραψε τα οδηγικά ταλέντα του Emerson Fittipaldi κατά την εναρκτήρια σεζόν IROC, σύμφωνα με το Collecting Cars. Ο Penske θα πουλούσε αργότερα το αυτοκίνητο στον δρομέα IMSA John Tunstall, ο οποίος οδηγούσε την μπεζ Porsche σε αγώνες όπως οι «24 Hours» της Daytona και το «Sebring 12 Hour».

Ήταν ο Tunstall που έμπλεξε τον Escobar στην ιστορία αυτού του αυτοκινήτου, καθώς πούλησε το RSR στο βασιλιά του καρτέλ.

Το αμάξι μεταφέρθηκε στην Κολομβία, όπου την μετέτρεψε χρησιμοποιώντας αμάξωμα από Porsche 935. Τελικά το αυτοκίνητο βρέθηκε στην Αμερική στις αρχές της δεκαετίας του ’90, όπου επανήλθε στην αρχική του μορφή το 2010 μετά από τρία χρόνια εργασιών.

Πόσο αναμένεται να πιάσει η «Porsche» του Escobar

Η τιμή εκκίνησης στην δημοπρασία ανέρχεται στα 850.000 δολάρια, με τους διοργανωτές να εκτιμούν πως η τελική προσφορά θα ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο, λόγω του παρελθόντος της. Η αξία της ανέβηκε όταν αγοράστηκε από τον Escobar.

H Porsche 911 3.0 RSR IROC διάθετε 3λιτρο βενζινοκινητήρα 321 ίππων σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο. Η γερμανική φίρμα το εξόπλιζε με ένα πλήρες αγωνιστικό πακέτο το οποίο περιελάμβανε μεγαλύτερους τροχούς, αεροτομή, ειδική ανάρτηση, διαμορφωμένο εσωτερικό με μπάρες ασφαλείας και πολλά ακόμη στοιχεία που συνοδεύουν κάθε αγωνιστικό όχημα.

Όπως όλα τα μοντέλα IROC, έτσι και αυτό το 911 φέρει ένα μοναδικό decklid spoiler, ματ μαύρα καλύμματα προβολέων, γρήγορο άνοιγμα του καπό και τροχούς Fuchs με πέντε λοβούς. Στο εσωτερικό, το πρωτότυπο εσωτερικό του παραμένει άθικτο, έχοντας ελάχιστα σημάδια της ιστορίας. Το σετ έχει επίσης επιστραφεί στην προδιαγραφή IROC, με το όνομα Fittipaldi στις πόρτες και το παρμπρίζ.