Δεν περιμέναμε κάτι λιγότερο από την πλήρη αξιοποίηση της επιτυχίας του Squid Game. Η εκμετάλλευση της απήχησης που έχει στο κοινό από επιχειρήσεις, για κερδοσκοπία, ήταν φυσικό και επόμενο.
Εκτός από την κούκλα με το λέιζερ που δημιουργήθηκε – εγώ δεν θα την αγόραζα- τώρα ανοίγει και θεματικό καφέ, όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να υποβληθούν σε πολλές δοκιμασίες. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι -spoiler alert- δεν εκτελούνται. Το Cafe Strawberry, όπως ονομάζεται, θα το βρεις στην Ινδονησία.
Οι σερβιτόροι και οι υπόλοιπο εργαζόμενοι φορούν τις χαρακτηριστικές στολές και τις μάσκες, που φορούσαν οι φύλακες στην σειρά, ενώ κρατάνε και όπλα (μάλλον ψεύτικα)!
Όταν οι επισκέπτες φτάσουν εκεί, θα πρέπει να παίξουν «κόκκινο φως, πράσινο φως», το πρώτο στάδιο στο Squid Game. Το καφέ προσελκύει ήδη 200 επισκέπτες την ημέρα και είναι αδιαμφισβήτητα το next big thing της χώρας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το Squid Game αύξησε τα έσοδα του καφέ
Αυτό με τη σειρά του βοήθησε την εταιρεία με τον ιδιοκτήτη Putra Priyadi να δηλώνει: «Πριν από αυτό, όταν υπήρχε ένα PPKM (Enforcement of Community Activity Restrictions), τα έσοδά μας μειώθηκαν απότομα. Ωστόσο, μετά την χαλάρωση των κανόνων του, άρχισαν να ανακάμπτουν και να αυξάνονται ελαφρώς. Αλλά αφού ξεκινήσαμε την εκδήλωση Squid Game, οι πωλήσεις μας αυξήθηκαν κατακόρυφα».
Και δεν είναι μόνο η Ινδονησία που πραγματοποιεί θεματικές εκδηλώσεις, αφού μόλις την περασμένη εβδομάδα, πραγματοποιήθηκε μια εκδήλωση στο Κορεατικό Πολιτιστικό Κέντρο (KCC) στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, όπου οι επισκέπτες μπορούν να παίξουν τα παιχνίδια του Squid Game. Δεν νομίζουμε ότι θα αργήσει να έρθει η μόδα και στην Ελλάδα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.