Δύο εβδομάδες πριν βρεθεί στη σκηνή του BottleRock festival με τους Guns N’ Roses και τους Foo Fighters, η 28χρονη σταρ μιλά στον drummer των Metallica για το περιοδικό Interview. Μάλιστα, έκανε και μια αποκαλυπτική φωτογράφιση, με την 28χρονη τραγουδίστρια να ποζάρι τόπλες και να φοράει μόνο ένα μαύρο Gucci εσώρουχο, η αξία του οποίου είναι 1.100 δολάρια, σύμφωνα με το Page Six.

Στις δηλώσεις της στο περιοδικό, η Miley Cyrus συγκρίνει την επιστροφή της στη σκηνή με την παράσταση της Μέριλιν Μονρό μπροστά σε χιλιάδες αμερικανούς στρατιώτες στην Κορέα το 1954. «Δεν μπορούσα να σταματήσω αυτή τη θρυλική εικόνα της, φέρνοντας ελπίδα στους ανθρώπους με τη μορφή της σεξουαλικότητας και της εξυπνάδας και της ομορφιάς και της χαράς. Αλλά την ίδια ώρα, μπόρεσε να το προσφέρει αυτό επειδή ήταν τόσο απομονωμένη από την εμπειρία που ζούσαν οι στρατιώτες. Ήταν αυτή η ανάσα φρέσκου αέρα γιατί δεν είχε το ίδιο σκοτάδι και πόνο και θάνατο να κυριαρχεί στην αύρα της».

Στο μεταξύ, η Miley είχε περίπου ενάμιση χρόνο να βρεθεί σε live event και μόλις τραγούδησε σε ένα άλλο μεγάλο festival, το Lollapalooza στο Σικάγο, χωρίς να έχει κάνει πρόβες. Περιγράφει αυτήν τη πρωτόγνωρη εμπειρία λέγοντας πως «Ένιωθα σαν να πηδούσα από ένα αεροπλάνο μπροστά σε 100.000 ανθρώπους. Επαναφέρει αυτό το τσίμπημα του φόβου ή ίσως του άγχους, το οποίο δεν είχα νιώσει εδώ και πολύ καιρό. Αλλά μου θύμισε, ξανά, πώς σβήνονται όλα αυτά όταν είσαι πάνω στη σκηνή».

Οι δυό μουσικοί μίλησαν και για την συνεργασία τους. Το “Nothing Else Matters” διασκευασμένο από τους Miley Cyrus, Elton John, Yo-Yo Ma, WATT, Robert Trujillo και Chad Smith είναι το πρώτο δείγμα από την huge κυκλοφορία που ετοιμάζουν οι Metallica για τα 30 χρόνια του Black Album.

«Το να ακούτε το cover μου για το Nothing Else Matters με ανοιχτό μυαλό, είναι απόδειξη ότι δεν κρίνετε ποια ήμουν, τι έχω κάνει ή πώς με βλέπουν οι άνθρωποι. Στη συνέχεια, επιτρέποντάς μου το τραγουδήσω στον δίσκο, είναι σαν να επιβεβαιώνετε τη σχέση μου με αυτό το τραγούδι. Αισθάνομαι ότι γράφτηκε για μένα, και ήταν κάτι που μπόρεσα να το κάνω δικό μου» και πρόσθεσε πως:

«Σε όλη μου τη ζωή, είτε στα μαθήματα φωνητικής είτε κατά τη διάρκεια της καριέρας μου, πάντα μου έλεγαν “Γιατί ακούγεσαι σαν άντρας; Που πήγε το γυναικείο σου φαλτσέτο; Γιατί δεν μπορείς να τραγουδήσεις τις υψηλές οκτάβες του “Party in the U.S.A. πια;”». Έχω δουλέψει με τόσους πολλούς ανθρώπους που μου έλεγαν “Θα πρέπει να φέρουμε μια άλλη τραγουδίστρια για να πετύχει αυτά τα σημεία στο κομμάτι”».