Τι και αν τα έργα του Banksy να πιάνουν χιλιάδες δολάρια στις δημοπρασίες, ο Christopher Walken έβαψε για τις ανάγκες ενός επεισοδίου ένα τοίχο με μια από τις πρώτες δημιουργίες του καλλιτέχνη. Για αυτό πληρώθηκε να μην το κάνει; (!) Το «The Rat», εμφανίζεται στο τέλος του τελευταίου επεισοδίου του “The Outlaws“, ενός δράματος του BBC του Stephen Merchant, συνδημιουργό της βρετανικής κωμικής σειράς “The Office”.
Το «The Outlaws» διαδραματίζεται στη νότια αγγλική πόλη Μπρίστολ, όπου εμφανίστηκαν μερικές από τις πρώτες τοιχογραφίες του Banksy, κάνοντας πολλούς να πιστέψουν ότι ο ανώνυμος καλλιτέχνης κατάγεται από την πόλη.
Ο Walken εμφανίζεται ως ένας από τους επτά παραβάτες του νόμου που μπαίνουν μαζί σε ένα πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας. Στην τελευταία σκηνή του επεισοδίου, φαίνεται ότι ολοκληρώνουν τις δουλειές, ζωγραφίζοντας πάνω από μερικά γκράφιτι.
Όταν όμως αφαιρεί ένα κομμάτι ξύλο, ανακαλύπτει έναν αρουραίο με δύο κουτιά σπρέι και τη λέξη «BANKSY» πάνω του. Μόλις το βλέπει, ρωτά διστακτικά την αξιωματικό Diane, την οποία υποδύεται η Jessica Gunning, τι να κάνει. Εκείνη τον προέτρεψε να το βάψει, και παρά τις προσπάθειες του Walken να την μεταπείσει, τελικά το γκράφιτι καταστράφηκε, φέρνοντας τη σειρά στο τέλος.
Banksy art painted over by Christopher Walken on TV show’s set https://t.co/MTWRAomYXo pic.twitter.com/vcz2UJltt8
— Bristol Biz (@BristolBizz) November 10, 2021
Ο Walken όντως έβαψε το αυθεντικό έργο
«Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε με σιγουριά ότι το σχέδιο που φαίνεται στο τέλος της σειράς The Outlaws ήταν αυθεντικό του Banksy. Ο Christopher Walken το έβαψε κατά την διάρκεια του γυρίσματος αυτής της σκηνής και δυστυχώς, το κατέστρεψε παντελώς», δήλωσε ένας εκπρόσωπος.
Μάλιστα, το συγκεκριμένο σχέδιο ήταν ένα από τα πρώτα του Banksy στο Μπρίστολ, μαζί με αυτό που απεικονίζει έναν μασκοφόρο γορίλα, ένα δεύτερο που δείχνει έναν αρκούδο-διαδηλωτή και ένα τελευταίο που αναπαριστά μία σκηνή «απιστίας», με τον εραστή της γυναίκας να κρέμεται από το παράθυρο, ενώ ο σύζυγός της τον αναζητά.
Όπως αναφέρει ο Merchant στο New York Post, η παραγωγή πρώτα πήρε την άδεια του καλλιτέχνη για να καταστρέψει έργο του. «Δεν υπήρχε περίπτωση να το αγγίζαμε διαφορετικά, είναι τέχνη», δήλωσε.