Δεν πρέπει να έχει υπάρξει ξανά ζευγάρι στο Χόλιγουντ, όπως η Μπλέικ Λάιβλι και ο Ράιαν Ρέινολντς, που να μην έχει δεχτεί ποτέ του hate και που όλοι να τους γουστάρουν τόσο. Θυμάμαι πριν μια δεκαετία, όταν η Τέιλορ Σουίφτ είχε σχέση με τον Τομ Χίντλστοουν, που είχαν περάσει μαζί την 4η Ιουλίου τα ζευγάρια και ο Ρέινολντς είχε κριντζάρει με το ρομάντζο και σε μια φωτογραφία έμοιαζε σαν να ρωτάει την Μπλέικ «αγάπη μου, σε παρακαλώ, πάμε να φύγουμε από δαύτους». Εκεί τους λάτρεψε χωρίς επιστροφή το κοινό. Μέχρι πριν λίγες μέρες…

Το φετινό καλοκαίρι είναι ένα ορόσημο και για τους δύο. Ο Ράιαν Ρέινολντς επανέφερε στη ζωή το Marvel Cinematic Universe με το Deadpool & Wolverine και η Μπλέικ Λάιβλι κατάφερε να φέρει για πρώτη φορά το hate του κοινού στη ζωή τους.

Κι είναι απορίας άξιο πώς το έκανε αυτό, δεδομένου ότι η δική της συμμετοχή στο Deadpool & Wolverine ως Lady Deadpool ανέβασε περισσότερο τον ενθουσιασμό στο κοινό και με τη φόρα αυτής της αποθέωσης, του ενθουσιασμού, κυκλοφόρησε μερικές μέρες αργότερα η ταινία It Ends With Us στους κινηματογράφους και βγήκαν στη φόρα πράγματα που δεν τιμούν ούτε τη Μπλέικ Λάιβλι, ούτε τον Ράιαν Ρέινολντς, εφόσον ισχύουν. Και λογικά ισχύουν, αφού τα ρεπορτάζ στις ΗΠΑ τα παρουσιάζουν ως σίγουρα.

Από την αποθέωση στο κράξιμο: Η Μπλέικ Λάιβλι κατάφερε να στρέψει πλήθος κόσμου εναντίον της με την ταινία της

Για τι κατηγορούν τη Μπλέικ Λάιβλι;

Κατ’ αρχάς, μια από τις κατηγορίες δεν είναι ζήτημα του αν ισχύει ή όχι, αποτυπώνεται στην ταινία. Μια μεγάλη μερίδα του κόσμου κατηγορεί την Μπλέικ Λάιβλι πως δείχνει να επισκιάζει το τόσο σημαντικό θέμα της κακοποίησης των γυναικών, της ενδοοικογενειακής βίας, με επιλογές που (λέγεται πως) η ίδια έκανε στο σενάριο, στον ρόλο της, κάποιες από κοινού με τον Ράιαν Ρέινολντς.

Και με αυτές τις επιλογές, τόσο στην ταινία όσο και στο press tour μετά, φαίνεται πως πήρε αρκετή προσοχή από το βασικό θέμα της ιστορίας που έγραψε η Κόλιν Χούβερ, που είναι η κακοποίηση των γυναικών. Η ίδια πάντως είναι παραγωγός της ταινίας, οπότε είχε την δικαιοδοσία να επέμβει. Και με αναρτήσεις της έδειξε πως δεν είχε κανέναν σκοπό να πάρει τον προβολέα από το πρόβλημα.

Είναι χαρακτηριστικά τα βίντεο στο TikTok που τοποθετούν τον διαφορετικό τρόπο με τον οποίο προωθούν την ταινία ο Τζάστιν Μπαλντόνι και η Μπλέικ Λάιβλι.

Η Λάιβλι δέχτηκε μάλιστα κριτική για το ότι στην πρεμιέρα επέλεξε να συνδέσει τα λουλούδια και το επάγγελμα του ρόλου της, που είναι ανθοπώλης, με την δική της επιχείρηση με προϊόντα για μαλλιά, χρησιμοποίησε δηλαδή αυτή την ταινία ως ένα πεδίο για να κάνει προώθηση των επιχειρήσεων της. Παράλληλα, της προσάπτουν ότι περιέγραψε την ταινία σαν κάτι ευχάριστο που πρέπει να πάνε καλοντυμένοι οι θεατές να το δουν στο σινεμά, ενώ καταπιάνεται με ένα τόσο επώδυνο φαινόμενο.

@itendswithusmovie

𝚐𝚛𝚊𝚋 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜. 𝚠𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚕𝚘𝚛𝚊𝚕𝚜. #ItEndsWithUsMovie is now playing exclusively in theaters. Get tickets.

♬ original sound – It Ends With Us

Δεν πρέπει να έχει υπάρξει άλλη στιγμή στο παρελθόν όπου γυναίκες να κριτικάρουν τόσο τη Μπλέικ Λάιβλι, που μέχρι πρότινος ήταν ένα είδωλο του φεμινιστικού κινήματος, και ταυτόχρονα να υποστηρίζουν τον άντρα, τον Τζάστιν Μπαλντόνι, που στις συνεντεύξεις του τόνιζε τη σημασία του να αναδείξουμε πως δεν πρέπει να στεκόμαστε στο γιατί μια γυναίκα μένει με έναν βίαιο άντρα, αλλά στο γιατί αυτός ο άντρας είναι βίαιος. Ανατροπή της πρόσφατης ιστορίας είναι αυτό.

Εκτός όμως από την «υποτίμηση» του κοινωνικού αυτού θέματος που θέτει το βιβλίο και θα έπρεπε να θέτει περισσότερο η ταινία, το It Ends With Us εξέθεσε ακόμα περισσότερο την Μπλέικ Λάιβλι, διότι τα ρεπορτάζ λένε πως ο Ράιαν Ρέινολντς και η ίδια επενέβησαν πολύ στο σενάριο, που έκανε ο Τζάστιν Μπαλντόνι, και η Λάιβλι δήλωσε ανοιχτά πως ο Ρέινολντς έγραψε τη σκηνή στην ταράτσα. Μια δήλωση που υποτιμά εμμέσως τους σεναριογράφους και τον Μπαλντόνι.

Η συμπεριφορά του Μπαλντόνι στα γυρίσματα και το «σβήσιμό» του από το press tour

Με τον τρόπο που έγινε η προώθηση της ταινίας, φαίνεται σαν να πάνε να εξαφανίσουν από το κάδρο τον Μπαλντόνι, κάτι που δεν είναι δύσκολο, δεδομένου ότι η Μπλέικ Λέιβλι δεν εμφανίστηκε σε καμία εκδήλωση για την ταινία μαζί με τον συμπρωταγωνιστή της και σκηνοθέτη, ενώ μαζί με τον Ρέινολντς έχουν πολύ πιο δυνατή φωνή στο Χόλιγουντ και στον κόσμο, σε σχέση με τον Μπαλντόνι. Πώς, άλλωστε, να εξηγήσει κανείς ότι ο Ρέινολντς βρέθηκε να παίρνει συνέντευξη από τον έτερο πρωταγωνιστή της ταινίας, τον Μπράντον Σκλέναρ, τον καλό της ιστορίας, μαζί με τον Χιου Τζάκμαν;

Από την αποθέωση στο κράξιμο: Η Μπλέικ Λάιβλι κατάφερε να στρέψει πλήθος κόσμου εναντίον της με την ταινία της

Στο press tour είδαμε γενικά μια μεγάλη αδιαφορία προς τον Τζάστιν Μπαλντόνι. Και για τον Μπαλντόνι πάντως, κάποιες διαρροές δεν είναι κολακευτικές, μιας και λέγεται από την πλευρά της Μπλέικ Λάιβλι πως στα γυρίσματα έκανε bodyshaming στην ίδια, αλλά και σε άλλους, με ανώνυμες πηγές να κάνουν λόγο για ένα καθόλα μη φιλικό και ήρεμο περιβάλλον που προκάλεσε ο Μπαλντόνι.

Κι αυτό, όσο κι αν το αρνήθηκε ο Μπαλντόνι, φάνηκε από το ότι σε όλα τα events ήταν μόνος του, άσχετα με τους υπόλοιπους συντελεστές της ταινίας. Ακόμα και στην πρεμιέρα, σε άλλη αίθουσα ήταν αυτός, σε άλλη η Μπλέικ Λάιβλι με άλλους συντελεστές. Επιπλέον, όχι μόνο η Λάιβλι, μα και άλλα μέλη του καστ και η Κολίν Χούβερ, η συγγραφέας του βιβλίου, έχουν κάνει unfollow τον Μπαλντόνι. Συνολικά, οι διαφωνίες και συγκρούσεις για το πώς πρέπει να αποτυπωθεί η ιστορία, ήταν πολλές.

Η αλήθεια είναι πως σε αυτή την υπόθεση, έχουν γίνει και υπερβολές από το κοινό που σχολιάζει στα social και τοποθετούνται συμπεριφορές της Μπλέικ Λάιβλι από το παρελθόν κάτω από άλλο πρίσμα, με αποτέλεσμα η ανάγνωσή τους να είναι τρομερά αρνητική, χωρίς να πρόκειται όμως για κάτι αντικειμένικα κακό από τη μεριά της.

Η παραγωγή μοιάζει τελικά περισσότερο σαν ένα αμφίδρομο δράμα, όπου κάθε πλευρά έχει να πει κάτι αρνητικό για την άλλη, μοιάζει με το The Feud, τη σειρά που καταπιάνεται με θρυλικές αντιπαλότητες στο Χόλιγουντ, όπως αυτή ανάμεσα στην Μπέτι Ντέιβις και τη Τζόαν Κρόφορντ.

Το It Ends With Us πάντως, σαρώνει στο box office και φαίνεται πως σε επίπεδο μάρκετινγκ, Μπλέικ Λάιβλι και Ράιαν Ρέινολντς είναι μανούλες, αφού εκμεταλλεύτηκαν πλήρως το hype του Deadpool για να αναδείξουν το It Ends With Us. Έτσι, μέσα σε 14 μέρες, η ταινία έχει πάνω από 200 εκατομμύρια έσοδα, καλύπτοντας τα έξοδα της και το marketing budget.