To super model και ηθοποιός, η Brooke Shields, φωτογραφίζεται τόπλες για την τελευταία καμπάνια της Jordache. Η 56χρονη σταρ είπε ότι θέλει να αποδείξει πώς η σεξουαλικότητα δεν χάνεται, και μπορείς να είσαι ελκυστική σε οποιαδήποτε ηλικία. Μας έπεισε μπορούμε να πούμε. Σε συνεργασία με τον φωτογράφο Cass Bird, ανέδειξαν το σώμα της όπως πραγματικά είναι, χωρίς φίλτρα, φωτογραφίζοντάς το με πραγματικό φως.

Στη λεζάντα της ανάρτησης σημειώνει το σλόγκαν του brand ρούχων: «You got the look!». Έτσι απάντησε έμμεσα σε όσους σχολίασαν αρνητικά την ενασχόλησή της με το modeling σε αυτή την ηλικία. «Ήξερα ότι ο Cass θα το χειριζόταν καλά και ήξερα επίσης ότι δεν θα με εξέθετε», είπε σε συνέντευξή της στο People . «Είναι σπουδαίο να διατηρείς την σεξουαλικότητά σου σε αυτή την ηλικία».

Το supermodel πρόσθεσε επίσης ότι ήθελε οι φωτογραφίες να είναι αυθεντικές και ζήτησε από τους επεξεργαστές φωτογραφιών να μην κάνουν αλλαγές. «Ήταν σημαντικό για σένα να δεις ότι αυτό είναι το σώμα μου 56 ετών και να παλέψεις με το ρετούς».

Η Brooke Shields ξέρει να αναδεικνύει την πραγματική ομορφιά του σώματός της

Στα 56 της, η Shields γιορτάζει το σώμα της όπως είναι τώρα, αφού την τελευταία φορά που ήταν το πρόσωπο καμπάνιας για τζιν ήταν μόλις 15 ετών. «Το εκτιμώ περισσότερο τώρα. Είναι μεγάλη τιμή να είμαι στην ηλικία μου και να το εκπροσωπώ. Νιώθω τη σπουδαιότητά του περισσότερο. Υπάρχει μια γνώση που αποκτάς με τα χρόνια. Μοιάζει λιγότερο σαν δουλειά και περισσότερο σαν προνόμιο».

Η Shields είπε ότι ήθελε να αφιερώσει χρόνο για την ενδυνάμωση του σώματός της, ώστε να μπορεί να αισθάνεται τον καλύτερο εαυτό της μπροστά στην κάμερα. «Δούλεψα τόσο σκληρά με τον προπονητή μου Ngo Okafor. Κάναμε προπονήσεις στις 5 το πρωί, αλλά δεν έπινα, οπότε ήταν πιο εύκολο να ξυπνήσω το πρωί», είπε. «Το πήγα στα άκρα. Ο εγωισμός μου βοήθησε. Σκέφτηκα ότι αν δεν ήμουν ευχαριστημένη με τις φωτογραφίες τότε πρέπει να ήμουν πιο σκληρή με τον εαυτό μου».

Η Jordache ασπάζεται τη νοοτροπία της Shields και είναι μια μάρκα που σπάει τα στερεότυπα. «Γιορτάζουν την ιδέα του να είναι σέξι και τολμηροί και ανέκαθεν παρουσίαζαν δυνατές, εργατικές, φιλόδοξες γυναίκες στις καμπάνιες τους», είπε η Shields στη συνέντευξη. «Ποτέ δεν αφορούσε μόνο μοντέλα. Πάντα το εκτιμούσα αυτό. Γιορτάζει ένα διαφορετικό είδος διαφήμισης και εστιάζει στη γυναικεία δύναμη».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Brooke Shields (@brookeshields)