Περιεχόμενα
Ο τελικός του Super Bowl στο Λας Βέγκας μεταξύ των Kansas City Chiefs και των San Francisco 49ers προκαλεί παροξυσμό στους φιλάθλους του american football, με τη ζήτηση να είναι τόσο μεγάλη που το πιο φθηνό εισιτήριο να στοιχίζει 9.815 δολάρια, σύμφωνα με το TickPick. Και η Τέιλορ Σουίφτ παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο σε αυτό, καθώς η παρουσία της πλέον στους αγώνες λόγω της σχέσης της με τον Τράβις Κέλσι, έχει ανοίξει μια νέα αγορά στο NFL.
Η αναμέτρηση είναι προγραμματισμένη για τη νύχτα μεταξύ της Κυριακής 11ης και της Δευτέρας 12ης Φεβρουαρίου, στις 01:30 ώρα Ελλάδας, με τους φιλάθλους να έχουν τέτοια δίψα να βρεθούν στις εξέδρες του «Allegiant Stadium» – χωρητικότητας 72.000 θεατών – στη Νεβάδα ώστε να πληρώνουν όσο-όσο.
Η τιμή είναι 70% μεγαλύτερη από το περσινό παιχνίδι, που διεξήχθη στην Αριζόνα. Το προηγούμενο ρεκόρ των 7.046 δολαρίων σημειώθηκε το 2021 στην Tampa της Φλόριντα, όταν ο τελικός παιζόταν με σημαντικά μειωμένη χωρητικότητα λόγω της πανδημίας.
Τρέλα για Τέιλορ Σουίφτ – Πώς θα βρεθεί την ίδια ημέρα από το Τόκιο στο Λας Βέγκας
Στο επίκεντρο του τελικού του Super Bowl είναι η Τέιλορ Σουίφτ η οποία δεν δεν έχει χάσει παιχνίδι του αγαπημένου της, Travis Kelce ο οποίος είναι αρχηγός της ομάδας των Kansas City Chiefs.
Οι τιμές λοιπόν του τελικού έχουν πιάσει ταβάνι καθώς στις ΗΠΑ αναμένουν τη διμοφιλή τραγουδίστρια να βρεθεί στα επίσημα του Allegiant Stadium.
Ωστόσο υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα καθώς η ίδια έχει συναυλία την προηγούμενη ημέρα στο Τόκιο.
Σύμφωνα με αμερικανικά μέσα η διαφορά ώρας λειτουργεί υπέρ της και έτσι η Swift θα καταφέρει να κάνει την συναυλία και να δει και το παιχνίδι.
Η συναυλία της Τέιλορ Σουίφτ στο Τόκιο είναι προγραμματισμένη για το Σάββατο το απόγευμα, 18:00 τοπική ώρα, ενώ στο Las Vegas όπου θα γίνει ο τελικός την Κυριακή, θα είναι 1 τα ξημερώματα του Σαββάτου. Με δεδομένο πως η συναυλία της θα διαρκέσει τουλάχιστον δύο ώρες, δεν αναμένεται να προλάβει να φύγει πριν τις 21:00 με 22:00 (5 τα ξημερώματα του Σαββάτου στο Las Vegas) από τον χώρο της συναυλίας.
Αν πάρει πτήση για το Las Vegas από το Τόκιο (7 το πρωί στο Las Vegas), η διάρκεια της πτήσης είναι 13 ώρες, διασχίζοντας τον Ειρηνικό. Επομένως θα προλάβει όχι μόνο το ματς, αλλά και… το δείπνο την προηγούμενη ημέρα, αφού θα φτάσει σε τοπική ώρα 19:00 του Σαββάτου.
Με άλλα λόγια, η Τέιλορ Σουίφτ στις 18:00 του Σαββάτου (τοπική ώρα) θα δίνει συναυλία στην Ιαπωνία και στις 19:00 το απόγευμα, πάλι του Σαββάτου (τοπική ώρα), θα βρίσκεται στο Las Vegas.
Τέιλορ Σουίφτ: Η σχέση με τον Κέλσι έχει φέρει στο NFL και τους Chiefs έσοδα 331,5 εκατ. δολαρίων
Το Σεπτέμβριο του 2023 η Τέιλορ Σουίφτ και ο Τράβις Κέλσι γνωστοποίησαν πως βρίσκονται σε σχέση. Από τότε και μέχρι σήμερα η ποπ σταρ βρίσκεται συχνά στο γήπεδο ώστε να στηρίξει τον 34χρονο αθλητή.
Η παρουσία της έχει προσφέρει τεράστια προβολή αλλά και οικονομικά οφέλη τόσο στην ομάδα όσο και συνολικά στο NFL, αφού οι θαυμαστές της ακολουθούν φανατικά τα βήματά της. Σύμφωνα με το Front Office Sports, ο δεσμός αυτός έχει αποφέρει με διάφορους τρόπους έσοδα 331,5 εκατ. δολαρίων.
Taylor Swift is a money maker for the NFL 😳
— Yahoo Sports (@YahooSports) January 29, 2024
(via @FOS) pic.twitter.com/sQMjk7WMj1
Τα έξτρα κέρδη έχουν έρθει από ψηφιακά και μη έντυπα, τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά δικαιώματα, στιγμιότυπα και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Παρά το γεγονός ότι δεν εμφανίστηκε μέχρι την 3η εβδομάδα, βοήθησε στην αύξηση της τηλεθέασης, ειδικά για νέους και γυναίκες θαυμαστές. Το πρωτάθλημα σημείωσε την υψηλότερη γυναικεία τηλεθέαση της κανονικής περιόδου από τότε που άρχισε να παρακολουθεί το 2000 και την καλύτερη κανονική σεζόν μεταξύ των ηλικιών 18-34 ετών από το 2019. Από την περσινή κανονική σεζόν μέχρι τη φετινή, η τηλεθέαση των ανδρών αυξήθηκε κατά 6%, ενώ η τηλεθέαση των γυναικών αυξήθηκε κατά 9%.
Φυσικά, τα γυναικεία ρούχα έχουν δει παρόμοιες αποδόσεις. Η Kristin Juszczyk, σύζυγος του fullback των San Francisco 49ers, Kyle Juszczyk, ο οποίος κατασκευάζει προσαρμοσμένα ρούχα NFL για διασημότητες, κέρδισε περισσότερους από 500.000 ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αφού η Σουίφτ φόρεσε το προσαρμοσμένο σχέδιό της σε ένα παιχνίδι. Οι πωλήσεις της φανέλας του Τράβις Κέλσι εκτινάχθηκαν, αυξάνοντας κατά περίπου 400% μετά την πρώτη εμφάνιση της Τέιλορ Σουίφτ.