Όποιος μεγάλωσε τη δεκαετία των ‘90s, δεν υπήρχε περίπτωση να μην έβλεπε «Ζήνα» και «Ηρακλή». Ήταν από τις αγαπημένες ξένες σειρές που προβάλλονταν στην ελληνική τηλεόραση.
Ο «Ηρακλής», αυτός ο αρρενωπός τύπος με την ωραία χαίτη, Κέβιν Σόρμπο, μετά τη σειρά δεν είχε άλλη επιτυχία στην καριέρα του. Για την ακρίβεια, κάπως ξεχάστηκε.
Να, όμως, που εμφανίστηκε με δηλώσεις, εξηγώντας αρχικά γιατί απομακρύνθηκε από τον χώρο του θεάματος, αλλά εξαπολύοντας και επίθεση στο Χόλιγουντ για τους άνδρες που προωθεί.
Ο Κέβιν Σόρμπο με ένα άρθρο στο Fox News, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στους άνδρες καλλιτέχνες, λέγοντας πως το ανδρόγυνο look είναι μια «κρίση αρρενωπότητας».
Όπως έγραψε χαρακτηριστικά: «Δεν έχει πραγματικά σημασία σε ποιο άκρο του φάσματος του ανδρισμού ανήκεις – αν είσαι θύμα των βασικών σου επιθυμιών, η φεμινιστική κουλτούρα έχει νικήσει. Είσαι ακριβώς το είδος του δειλού άνδρα που (νομίζουν ότι) θέλουν να είσαι. Η κοινωνία σήμερα παρεξηγεί σοβαρά τον ανδρισμό».
Βάζοντας στο μικροσκόπιο τους Μπίλι Πόρτερ και Τιμοτέ Σαλαμέ, ο Κέβιν Σόρμπο πρόσθεσε πως: «Η κοινωνία σήμερα παρεξηγεί σοβαρά τον ανδρισμό. Από την μία πλευρά μας αρέσει να θεωρούμε νορμάλ τους ανδρόγυνους, τύπου Μπίλι Πόρτερ, άνδρες που φοράνε φούστες και φουστάνια. Ο πιο καλοντυμένος άντρας του GQ, ο Τιμοτέ Σαλαμέ, για παράδειγμα, φοράει ρούχα που ο παππούς ούτε νεκρός δεν θα φορούσε.
Όπου κι αν κοιτάξουμε, οι τολμηρές, γεμάτες αυτοπεποίθηση γυναίκες ξεπερνούν τους παθητικούς άνδρες που υποχωρούν ήσυχα στο προσκήνιο. Οι πατεράδες ειδικότερα, έχουν γίνει ο στόχος κάθε αστείου του Χόλιγουντ, οι αδέξιοι, άχρηστοι ηλίθιοι που δεν συνεισφέρουν τίποτα στις οικογένειες ή τις κοινότητές τους, αλλά θυσιάζοντας ως αντικείμενα γελοιοποίησης».
*Κεντρική φωτογραφία: Instagram / Kevin Sorbo