Οι νέες αλλαγές στο Instagram έχουν προκαλέσει αντιδράσεις στην κοινότητα της πλατφόρμας, που νιώθει ότι σιγά σιγά μεταλλάσσεται σε TikTok. Μέσα στους επικριτές των αλλαγών είναι και η Kim Kardashian με την Kylie Jenner, που επέπληξαν τα reels. Η πλατφόρμα επιβράβευσε τους χρήστες που δημοσιεύουν βίντεο και Reels, ενώ έχει ενημερώσει τον αλγόριθμό της για να προωθεί τα Reels αντί για αναρτήσεις από άτομα που ακολουθεί ένας χρήστης.

Οι ενέργειες αυτές μαρτυρούν μια απελπιστική προσπάθεια να αντιγράψει το TikTok, καθώς είναι εκείνο που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι. Το Instagram κάποτε ήταν ο «βασιλιάς των social media» και τώρα που χάνει την πρωτοκαθεδρία, τα πράγματα ζορίζονται.  Οι ανταγωνιστές του TikTok έχουν επενδύσει σε αλλαγές που δίνουν προτεραιότητα στα βίντεο.

Ένας χρήστης του Instagram με το όνομα Illumitati, δημοσίευσε μια φωτογραφία που έγραφε: «Κάντε το Instagram ξανά Instagram. Σταματήστε να προσπαθείτε να γίνετε TikTok», ανέφερε η ανάρτηση. «Θέλω απλώς να βλέπω χαριτωμένες φωτογραφίες των φίλων μου». Η ανάρτηση μετρούσε περισσότερα από 1,6 εκατομμύρια likes και αναδημοσιεύτηκε από την οικογένεια Kardashian.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ▵✖️tati (@illumitati)

«PLEASEEEEEEEEE», έγραψε η Kylie Jenner, η οποία έχει 360 εκατομμύρια followers, ενώ ανέβασε σε story την εικόνα του Illuminati. Η Κi, με 326 εκατομμύρια followers, κοινοποίησε αργότερα την ίδια ανάρτηση, γράφοντας : «PRETTY PLEASE». Γενικά είναι μια άποψη που υποστηρίζουν εκατομμύρια χρήστες και ένα petition που ζητάει από τους δημιουργούς της πλατφόρμας να αντιγράφει το TikTok συγκέντρωσε 136.000 υπογραφές στο διαδίκτυο.

Ο CEO του Instagram, Adam Mosseri, έσπευσε να απαντήσει και στις δύο influencers, που κινούν τα νήματα στην αγορά του Instagram, μιας και είναι από τα πιο επιδραστικά πρόσωπα. Μπορούν να επιφέρουν ακόμα και πτώση στις μετοχές μιας πλατφόρμας, όπως συνέβη το 2018, όταν η Kylie αποκάλυψε ότι δεν χρησιμοποιεί το Snapchat πια.

«Πρέπει να είμαι ειλικρινής. Πιστεύω ότι με την πάροδο του χρόνου όλο και μεγαλύτερο μέρος του θα είναι βίντεο. Πρόκειται για πολλές αλλαγές ταυτόχρονα. Αλλά θα πρέπει επίσης να εξελιχθούμε γιατί ο κόσμος αλλάζει γρήγορα και θα πρέπει να αλλάξουμε μαζί του» ανέφερε.

«Αν κοιτάξετε τι αρέσει, καταναλώνουν και βλέπουν οι άνθρωποι στο Instagram, θα δείτε ότι αυτό μετατοπίζεται όλο και περισσότερο στο βίντεο με την πάροδο του χρόνου, ακόμα και όταν σταματάμε να αλλάζουμε οτιδήποτε».

Διαβάστε επίσης στο intronews.gr:

TikTok βγες από το Instagram – Οι χρήστες ζητούν να «συνέλθει» η δημοφιλής εφαρμογή

Elon Musk: Δεν φαντάζεστε τι φιλοδώρημα άφησε σε μαγαζί στη Μύκονο

Τι 40, τι 50, τι 60: Οι διάσημες κυρίες που αποδεικνύουν ότι η ομορφιά δεν έχει ηλικία