Αν μέχρι σήμερα δεν είχε υπάρξει κάποια ξεκάθαρη στιγμή ότι έχει χάσει από καιρό τα σκήπτρα, αυτό διαπιστώθηκε για τα καλά στα Grammy 2023. Η Madonna δεν ήταν πουθενά υποψήφια, έχει να υπάρξει υποψήφια από το 2010, και ανέβηκε στη σκηνή για να παραδώσει ένα βραβείο. Και έκλεψε τις εντυπώσεις. Όχι με θετικό τρόπο. Όχι γιατί υπενθύμισε το superstar quality της. Αλλά γιατί όλοι εστίασαν στο πόσο έχει πειράξει το πρόσωπό της και το έχει αλλοιώσει.

Στην Αμερική έχουν μια έκφραση: tale as old as time. Δηλαδή μια ιστορία που ξεκινάει από πολύ παλιά. Και η εμμονή της Madonna με τη διατήρηση μιας ψευδαίσθησης νεότητας είναι πλέον στην ενηλικίωσή της. Τα τελευταία 2-3 χρόνια η συζήτηση επανέρχεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα στο προσκήνιο, γύρω από το αν η Madonna έχει κάνει πλαστικές ή για το πόσα φίλτρα βάζει στις αναρτήσεις της στα social media για να δείχνει νεότερη κι από την κόρη της Λούρδη.

Η ίδια στο παρελθόν έχει δηλώσει ότι δεν έχει πρόβλημα με τις πλαστικές, αλλά είναι ξεκάθαρα αρνητική στο να την υποχρεώνουν να το συζητά. Κι έχει δίκιο. Η κουβέντα πάει άδικα συνεχώς γύρω απ΄αυτό, αλλά στη σημερινή εποχή υπάρχει κι αυτό το συγκρουσιακό δίπολο του «θέλουμε το φυσικό, την αποδοχή του σώματος σε κάθε ηλικία» vs. «ο καθένας έχει δικαίωμα να κάνει στο σώμα του και το πρόσωπό του ό,τι θέλει και να μη δέχεται shame γι΄αυτό».

Madonna

(Credit: Frazer Harrison/Getty Images)

Κάνει συνεχώς ενέσεις στα μάγουλά της

Οκ, όταν υπάρχουν τύποι σαν τον Piers Morgan που κάθονται και γράφουν στο Twitter στη θέα της Madonna «νόμιζα πως το Halloween είναι τον Οκτώβριο», τότε δεν υπάρχει συζήτηση, το βασικότερο θέμα είναι το πόσο κρετίνος μπορεί να είναι κάποιος.

Αλλά αφήνοντας στην άκρη τους Piers Morgan του κόσμου τούτου, δε γίνεται παρά να αναρωτηθείς γιατί η Madonna έχει τόση εμμονή με το να μοιάζει 30χρονη στα 64 της.

«Θέλει να έχει την εικόνα που είχε στις αρχές των 00s και αναφέρεται στον εαυτό της στο τρίτο πρόσωπο. Ξέρει πολύ καλά ότι το πρόσωπό της είναι το πιο αναγνωρίσιμο στον πλανήτη, γι΄αυτό δεν θέλει να είναι μια καρτουνίστικη εκδοχή του εαυτού της. Αλλά θέλει να έχει αυτά τα ψηλά cheekbones που είχε στα νιάτα της και ο μόνος τρόπος να το πετύχει είναι με ενέσεις», μεταφέρει η New York Post.

Εν τέλει, η Madonna δεν απέφυγε αυτό που ήθελε και αντιμετωπίζεται ως μια καρικατούρα. Θέλει να εμποδίσει τη φυσική φθορά του χρόνου και γι΄αυτό έχει πάντοτε διαθέσιμους έναν make up artist και έναν ειδικό για το πρόσωπο, που της βάζουν κρέμες και διάφορα άλλα για να διατηρούν το δέρμα της τσιτωμένο και νέο.

«Τα γεμάτα μάγουλα κρύβουν τις γραμμές του γήρατος και έχει πάθει εμμονή με αυτό. Οπότε, τα μάγουλα θα είναι πάντοτε φουσκωμένα, ακόμα κι αν οι άνθρωποι πιστεύουν πως την κάνει να φαίνεται παράξενη ή τσουπωτή», αναφέρει πηγή από το περιβάλλον της.

Τι αποκαλύπτει για τις πλαστικές της Madonna πλαστικός χειρουργός διασήμων

Η φημισμένη πλαστική χειρουργός διασήμων, δρ. Leslie Stevens από το Μπέβερλι Χιλς, αποκαλύπτει τι έχει εμφανώς κάνει η Madonna από πλαστικές, ούσα η δεύτερη το τελευταίο διάστημα, μετά από έναν άλλο πλαστικό που είχε μιλήσει τον Οκτώβριο.

«Το πιο προφανές είναι το πόσο γεμάτα είναι τα μάγουλα της και η κάτω γνάθος της, σε βαθμό γκροτέσκ. Αυτό πιθανότατα δεν έχει γίνει χειρουργικά, αλλά από fillers ή από το δικό της λίπος. Πιστεύω ότι έχει σηκώσει τα κάτω φρύδια της, όπως και το πάνω χείλος της, ενώ έχει φουσκώσει συνολικά τα χείλη της. Είναι λυπηρό να βλέπεις μια φυσική ομορφιά να είναι τόσο…αφύσικη. Αυτό είναι ένα τέλειο παράδειγμα του τι γίνεται όταν κάποιος πάει κόντρα στην ηθική και την καλή του κρίση για να ικανοποιήσει έναν διάσημο πελάτη».

Άνθρωποι που γνωρίζουν τη Madonna, αναφέρουν πως όλη αυτή η συζήτηση που ξεκίνησε, ίσως της προκαλέσει στενοχώρια. «Θέλει απλά να δείχνει ωραία για την ηλικία της. Κι ενώ της αρέσει να έχει γύρω της νέους ανθρώπους και να θρέφεται από την ενέργεια τους και τη θετικότητα, γνωρίζει την ηλικία της. Είχε προβλήματα με τα πόδια και τον γοφό της και αυτό που την ενδιαφέρει είναι να έχει υγεία και να δείχνει ωραία. Έχει μια περιοδεία να κάνει και ξέρει πως θα είναι απαιτητική. Γι΄αυτό φρόντισε να έχει κάποια μεγάλα κενά διαστήματα, ώστε να αναρρώνει μεταξύ των συναυλιών».