Αυτό που έκανε το καλοκαίρι στη Μύκονο ο 50 Cent, το λες και καθαρή ξεπέτα. Και γενικότερα, καθώς είναι σε μια φάση ζωής όχι ιδιαίτερα δραστήριας σε επίπεδο μουσικής παραγωγής, με το μυαλό του να είναι εστιασμένο σε άλλα πράγματα, ενώ πέρασε και μια περίοδο κατρακύλας, αφού έχασε μια περιουσία κοντά στα 200 εκατομμύρια. Όλα αυτά σε οδηγούν στο συμπέρασμα πως δεν θα είχε ιδιαίτερη…πιλάλα να τα δώσει όλα για το αθηναϊκό κοινό στη συναυλία του με τον Αργυρό στο ΟΑΚΑ.
Ευτυχώς, όλοι μας διαψευστήκαμε. Σε αυτό το πολύ μεγάλο event που διοργάνωσε η Panik, με ένα στάδιο με περίπου 40.000 κόσμο – η πληθώρα του στο 10-25 – να ουρλιάζει για τους Kings, τον κάκιστο FY και την υπέροχη Ζόζεφιν, αλλά έτι περισσότερο για τον Αργυρό, ο 50 Cent ήταν σαν να συστήθηκε για τα καλά σε μια γενιά που δεν γνωρίζω κατά πόσο τον ξέρει. Το πιθανότερο είναι τα περισσότερα πιτσιρίκια που έδωσαν το παρών, να άρχισαν να ακούνε τα τραγούδια του στο Spotify και το Youtube μόλις ανακοινώθηκε η συναυλία.
Το πιθανότερο είναι στο μυαλό τους το πρώτο όνομα να ήταν ο Κωνσταντίνος Αργυρός, μέχρι να αντιληφθούν ποιο είναι το μέγεθος του 50 Cent στη διεθνή σκηνή. Ή, τουλάχιστον, ποιο ήταν μέχρι πριν από μερικά χρόνια.
Ο 50 Cent λοιπόν, δεν έκανε καμία ξεπέτα. Βγήκε στη σκηνή γύρω στις 9 το βράδυ και μέχρι τις 11 παρά, όταν και αποχώρησε για να ξαναβγεί ο Αργυρός, έδωσε, λαϊκιστί, πόνο. Μαζί με τους G-Unit τραγούδησε ένα μεγάλο τμήμα της δισκογραφίας του, απότισαν και φόρο τιμής στον Coolio που πέθανε πριν από λίγες εβδομάδες τραγουδώντας το Gangsta’s Paradise, ενώ δεν έδειξε καθόλου σνομπ επί σκηνής.
Έκανε την πλάκα του με το κοινό, ρώτησε κι έναν τύπο αν η κοπέλα δίπλα του είναι το κορίτσι του, φλέρταρε εν γένει και έφερε μαζί του και 4 κοπέλες που έδωσαν τρομερό χορευτικό σόου. Μέσα σε όλα, μας τύφλωσε και με τα κοσμήματα που φόρεσε, τα οποία τα φλέξαρε αρκετά. Άλλωστε, σε αντίθεση με το σύνηθες, δεν άλλαξε ιδιαίτερα τα ρούχα του, αφού βγήκε με ένα λευκό t-shirt και τζιν, ενώ στη συνέχεια πρόσθεσε μια φανέλα τον αγαπημένων του Sacramento Kings. Αντιθέτως, τα χρυσαφικά του τα άλλαξε 2 φορές.
Ως προς το υπόλοιπο σόου, το πιο δυνατό act απ΄όσα κατάφερα να δω από το τέρμα Θεού που βρέθηκα – πολύ κακή επιλογή οι κερκίδες σε συναυλία, ειδικά στο αχανές ποδοσφαιρικό ΟΑΚΑ και δη σε ένα βράδυ που το είχε το κρύο του, με την ακουστική να μην είναι και η καλύτερη δυνατή – ήταν αυτό της Josephine και μετά το δεύτερο act του Αργυρού.
Χορευτικά και συνολικά το performance της Josephine ήταν στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο κι είμαι βέβαιος πως αν ο 50 Cent δεν είχε έρθει λίγο αργότερα και το είχε δει, θα είχε εντυπωσιαστεί τρομερά, σε βαθμό να της έκανε και πρόταση να ανοίξει μια συναυλία του στο εξωτερικό.
Ο Κωνσταντίνος Αργυρός, στο πρώτο μέρος της εμφάνισης του, βγήκε για περίπου 45 λεπτά, κάνοντας είσοδο από την αρένα, φορώντας ένα αμάνικο, χοντρό, λευκό τζάκετ κι ένα λευκό παντελόνι, πιθανότατα γιατί θέλησε κάπως να ταιριάξει με την πιο άναρχη φάση του hip hop, αλλά προσωπικά δεν το βρήκα ιδιαίτερα καλή επιλογή. Ήταν πάντως εμφανές ότι είχε γεμίσει από συναίσθημα βλέποντας 40.000 κόσμο να ουρλιάζει για χάρη του και το έδειξε με την συγκίνησή του στο ξεκίνημα.
Μην ξεχνάμε ότι φέτος έκανε την πρώτη του περιοδεία και είδε πόσα στάδια να γεμίζουν. Αυτό που αντίκρυσε στο ΟΑΚΑ ενδεχομένως να ήταν η πραγμάτωση των ονείρων του, όσων φανταζόταν όταν ξεκινούσε το τραγούδι. Δεν χρειάστηκε να καταβάλει πάντως ιδιαίτερη προσπάθεια για να σειστεί το ΟΑΚΑ σε κάθε του τραγούδι.
Συνολικά, αυτή η συναυλία ήταν value for money για όσους τόλμησαν να πάνε στην αρένα, αναμφίβολα η σύμπραξη των δύο βασικών ονομάτων της συναυλίας ήταν παράξενη στη θεωρία, αλλά στην πράξη, όσο μακρινές κι αν είναι οι καλλιτεχνικές τους καταβολές, έδωσαν στο κοινό, και ο Αργυρός και ο 50 Cent, παραπάνω απ΄αυτό που περίμεναν.
Δε μπορώ να πω ότι έζησα ένα από τα καλύτερα live της ζωής μου, ίσως γιατί δεν σκίζω και τα ρούχα μου για τον 5ο Cent, αλλά υποθέτω ότι όλα καταλήγουν στις προσδοκίες, στα γούστα και στην κατάσταση που είσαι. Σίγουρα έπαιξε ρόλο και η αλλαγή της ημέρας γιατί δεν έκατσα σε όλο το live, οπότε καταλήγω στο ότι ήταν ένα αρκετά καλό θέαμα και ως εκεί.
* Φωτογραφίες: NDP
Διαβάστε ακόμη στο intronews.gr:
Taylor Swift: «Κράσαρε» το Spotify με την κυκλοφορία του νέου της δίσκου, Midnights