Το brand του Nammos επεκτείνεται και πάει για να κατακτήσει τον κόσμο. Από τη Μύκονο στο Ντουμπάι, στο Λονδίνο και στις Κάννες κι από κει σε 10 ακόμα πόλεις, μετά την σύναψη συνεργασίας ανάμεσα στο fund του σεΐχη Ταχνούν μπιν Ζαγιέντ Aλ Ναϊάν και στην Monterock του Πέτρου Στάθη πριν από περίπου 2 χρόνια, που οδήγησε στην δημιουργία της ADMO (σύντμηση των Abu Dhabi-Monterock).
Η ADMO ξεκίνησε στο τέλος του 2022 με κεφάλαιο 2 δισ. δολαρίων και από τότε έχει μια τέτοια ατζέντα επενδύσεων και δράσεων ανά τον κόσμο, που το μέλλον φαντάζει υπέρλαμπρο. Ο δε Πέτρος Στάθης έλαβε από τον σεΐχη ένα ποσό 150 εκατ. δολαρίων, το οποίο επανεπένδυσε στην ADMO.
Την ίδια στιγμή, ο σεΐχης μπιν Ζαγιέντ επενδύει σε όλη την αραβική χερσόνησο, έχοντας, μετά και την εξαγορά του μεγαλύτερου κρατικού επενδυτικού ταμείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ένα μέγεθος περιουσιακών στοιχείων που εποπτεύει, που φτάνει στα 1.5 τρισ. δολάρια.
Αυτό απορρέει από την θέση που έχει ως αναπληρωτής κυβερνήτης του Εμιράτου, έχοντας ταυτόχρονα και τη θέση του προέδρου της Αρχής Επενδύσεων του Αμπού Ντάμπι, που διαχειρίζεται ένα ποσό ύψους 722 δισ. δολαρίων.
Πριν λίγες ημέρες μάλιστα, το Bloomberg ανέλυε πως ο σεΐχης, με αυτό το διευρυμένο portfolio ιδιωτικών και κρατικών επενδύσεων, έχει επενδύσει τα μεγαλύτερα μεγέθη της παγκόσμιας οικονομίας, όπως τον Ρατζίβ Μίσρα, τον δισεκατομμυριούχο Ρέι Ντάλιο και τον Αλ Ναϊάν, έναν από τους δύο αναπληρωτές κυβερνήτες του Αμπού Ντάμπι, σύμβουλο εθνικής ασφάλειας των ΗΑΕ και αδελφό του προέδρου της χώρας. Και τώρα, βάζει πλώρη για την εστίαση και το luxury hospitality.
Σύμφωνα με το protothema.gr και τον Διονύση Θανάσουλα, το Nammos Project αποτιμήθηκε από τους ορκωτούς λογιστές σε συνολικά 700 εκατ. δολάρια, ενώ, όπως έγινε γνωστό για κάποιες από τις παραμέτρους της συμφωνίας, το σήμα εκτιμήθηκε 100 εκατ., το «Nammos» της Μυκόνου 150 εκατ. και του Ντουμπάι 200 εκατ. δολάρια. Στο Ντουμπάι άλλωστε το Nammos έχει καταστεί το πιο επιτυχημένο seaside restaurant στον κόσμο. Τα υπόλοιπα 250 εκατ. δολάρια αφορούν τις μελλοντικές επενδύσεις του πολυσυζητημένου brand σε διάφορες χώρες του κόσμου.
Οι δουλειές της ADMO όμως δεν περιορίζονται στο Nammos Project. Ο σεΐχης και ο Πέτρος Στάθης συνεργάζονται και πάνω σε άλλα διεθνή luxury brands στον τομέα του hospitality όπως το διεθνές brand Five Guys, το «Cheval Blanc» στις Μαλδίβες καθώς και τα ξενοδοχεία «Amman» που έχουν κατασκευαστεί σε Βενετία, Μαυροβούνιο και κατασκευάζεται στη Μύκονο για να ανοίξει του χρόνου. Παράλληλα, η Monterock έχει στο portfolio της και το Nobu Hotel & Restaurant και το ξενοδοχείο Danae Suites.
Το «χρυσό deal» του Nammos και το «θαύμα» του Άμπου Ντάμπι
Ως προς το Nammos Project και τα δέκα σημεία που θα επεκταθεί το brand αυτά είναι: Μαλδίβες, Μαϊάμι (πολύ κοντά σε συμφωνία με iconic ξενοδοχείο της πόλης), Λας Βέγκας, Κάπρι, Ίμπιζα, Σαρδηνία, Ερυθρά Θάλασσα κ.α. Οι συγκεκριμένες περιοχές δεν εξετάζονται μόνο για ξενοδοχεία, αλλά και για πολυτελή seaside εστιατόρια σε πεντάστερα θέρετρα. Στη λίστα συμπεριλαμβάνονται και τα Nammos Λονδίνο και Nammos Κάννες.
Φυσικά, ξεκίνησε πέρυσι να λειτουργεί το N Hotel στο χώρο του Kenshō, από φέτος όμως και μέχρι του χρόνου, θα υποστεί ανακαίνιση και πλήρη μεταμόρφωση, ώστε να ανοίξει ως Nammos Hotel δίπλα στο εστιατόριο.
Στην ίδια κατηγορία βρίσκεται και το project της ADMO στην Κουρσεβέλ, το πολυτελέστατο χειμερινό θέρετρο. Αυτό έχει ξεκινήσει να ετοιμάζεται, θα ολοκληρωθεί του χρόνου και η φιλοσοφία του είναι αντίστοιχη με του Nammos Mykonos, προσαρμοσμένη στην αλπική αισθητική. Εκεί βρισκόταν από το 2016 ως το 2018 με πάρτι που κόστιζαν ως και 60.000 ευρώ και πλήθος εκπροσώπων του διεθνούς jet set να απολαμβάνουν ένα «καλοκαίρι» σε ένα χιονισμένο τοπίο στις Άλπεις. Αυτή τη φορά δεν θα βρίσκεται στην Piste De Verdons, αλλά σε διαφορετική τοποθεσία, εξίσου εντυπωσιακή.
Ενδεικτικό της δυναμικής του brand «Nammos», είναι πως οι δύο ιδρυτές του, έχουν υπογράψει να λαμβάνουν 3 εκατομμύρια ευρώ έκαστος για κάθε νέο ξενοδοχείο ή εστιατόριο που θα ανοίγει και να παίρνουν και ένα ποσοστό από τα έσοδα για ένα χρονικό διάστημα.
«Οταν υπέγραφα τη συμφωνία για τη Nammos Dubai με τις εκεί Αρχές, οι όροι περιλάμβαναν ότι ο τζίρος θα έπρεπε να ήταν 40 εκατ. δολάρια. Δεν δίστασα, αλλά μερικοί από τους δικηγόρους μου με προέτρεπαν να είμαστε προσεκτικοί, όμως εγώ ήμουν πεπεισμένος ότι θα πετυχαίναμε εύκολα αυτό τον στόχο. Τώρα βρισκόμαστε σε ρυθμό για 71 εκατ. δολάρια κύκλο εργασιών», είχε δηλώσει στο Forbes ο εξαιρετικός dealmaker Πέτρος Στάθης στο ξεκίνημα μιας, όπως αποδεικνύεται πλέον, αυτοκρατορίας με τόπο γέννησης τη Μύκονο.
Κι όπως φαίνεται, η Αυτοκρατορία δεν αντεπιτίθεται, όπως στο Star Wars, αλλά «επιτίθεται» και κατακτά!