Ο Νικόλας Κέιτζ έχοντας ήδη μια μεγάλη καριέρα στον χώρο της υποκριτικής, αποφάσισε πως πρέπει να επενδύσει την περιουσία του σε άλλον κλάδο. Συγκεκριμένα, με πληροφορίες που δημοσιεύει η Daily Mail θέλει να λανσάρει τη δική του μάρκα μπέρμπον, καθόλι και λάτρης του συγκεκριμένου ποτού.

Η Sun επικαλούμενη πηγή από το στενό του περιβάλλον, έγραψε πως «Έχει γίνει “της μόδας” στο Χόλιγουντ να έχεις τη δική σου μάρκα ποτού. Μπορεί να είναι εξαιρετικά προσοδοφόρο. Ο Νικ είναι λάτρης του ουίσκι και του μπέρμπον και επεκτείνεται σε αυτά. Έχει εξαιρετικό γούστο, οπότε αυτό θα είναι καλό πράγμα».

Στα χνάρια του Νίκολας Κέιτζ και ο Ντέιβιντ Μπέκαμ

Στο μεταξύ τα δημοσιεύματα αναφέρουν πως και ο Ντέιβιντ Μπέκαμ θέλει να ακολουθήσει τα χνάρια του Κέιτζ, λανσάροντας εξίσου τη δική του μάρκα ποτού. Ο πρώην ποδοσφαιριστής ενδιαφέρεται να δημιουργήσει αποστάγματα όπως τεκίλα και ουίσκι, αλλά και μπύρες.