Η εταιρεία ψυχαγωγίας της Πάρις Χίλτον 11:11 Media απέσυρε μια διαφημιστική καμπάνια από το X του Ίλον Μασκ μόλις ένα μήνα μετά την ανακοίνωση αποκλειστικής συνεργασίας με την πλατφόρμα, και έγινε το τελευταίο brand που σταμάτησε τις διαφημιστικές δαπάνες στον ιστότοπο που ήταν παλαιότερα γνωστός ως Twitter λόγω ανησυχιών για αντισημιτισμό και Ναζιστικό περιεχόμενο.
Η συμφωνία της Πάρις Χίλτον με την X
Τα ΜΜΕ πήραν την απόφαση να αποσύρουν αμέσως την καμπάνια από την πλατφόρμα», δήλωσε στο CNN την Τρίτη ο Μπρους Γκερς, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Media 11:11. Η απόφαση της εταιρεία της Πάρις Χίλτον να σταματήσει τη διαφήμισή της είναι ένα πλήγμα για τον X και την διευθύνουσα σύμβουλο της πλατφόρμας, Linda Yaccarino, η οποία ανακοίνωσε μια σημαντική διαφημιστική συνεργασία με τη Πάρις Χίλτον μόλις τον περασμένο μήνα.
Η συμφωνία, η οποία προβλήθηκε από την Yaccarino ως μια μακροπρόθεσμη, «επίσημη συνεργασία» μεταξύ Hilton, 11:11 Media και X, είχε ως στόχο να δημιουργήσει «ένα σημείο εκκίνησης για νέες πρωτοβουλίες σε βίντεο και ζωντανά βίντεο, Spaces και τόσα άλλα.» Η συμφωνία καθιέρωσε επίσης μια συμφωνία κατανομής εσόδων μεταξύ των μερών.
Η Yaccarino, πρώην διευθύντρια διαφήμισης της NBCUniversal, η οποία έχει επιφορτιστεί να προσελκύει επιφυλακτικούς διαφημιστές πίσω στο X παρά την ταραχώδη ηγεσία του Μασκ, ανακήρυξε τη Hilton «βασίλισσα της ποπ κουλτούρας» και περιέγραψε τη συνεργασία ως «μια νέα εποχή» αποκλειστικά στο X.
Ένας εκπρόσωπος της Πάρις Χίλτον αρνήθηκε να σχολιάσει εάν η αναστολή της διαφημιστικής καμπάνιας του 11:11 Media σήμαινε επίσης το τέλος της συνεργασίας της Πάρις Χίλτον με τον X. Ένας εκπρόσωπος του X επίσης δεν απάντησε αμέσως. Η Πάρις Χίλτον παραμένει ενεργή στην πλατφόρμα μέσω του προσωπικού της λογαριασμού, @ParisHilton, όπου έχει συγκεντρώσει 16,6 εκατομμύρια followers.
Η απόφαση της 11:11 Media να αποσύρει τη διαφημιστική της καμπάνια από το X έρχεται αφού αρκετές επωνυμίες διέκοψαν επίσης τις διαφημιστικές τους δαπάνες στο X την περασμένη εβδομάδα λόγω ανησυχιών σχετικά με το φιλοναζιστικό περιεχόμενο και τον εναγκαλισμό του Μασκ για μια αντισημιτική θεωρία συνωμοσίας στην πλατφόρμα.
Η IBM διέκοψε τη διαφημιστική της δαπάνη στο X την Πέμπτη, αφού μια αναφορά από την προοδευτική εταιρεία παρακολούθησης των μέσων ενημέρωσης Media Matters έδειξε ότι η διαφήμισή της προβλήθηκε παράλληλα με φιλοναζιστικό περιεχόμενο στο X.
Άλλες μεγάλες μάρκες, όπως η Disney και η Paramount, ακολούθησαν το παράδειγμά της την Παρασκευή, αλλά δεν διευκρίνισε τις το σκεπτικό για την απόσυρση των διαφημιστικών δαπανών τους από το X.