Το βράδυ της απονομής των Όσκαρ, πιστεύαμε πως το πιο περίεργο ρούχο το φορούσε η Έμιλι Μπλαντ, καθώς το φόρεμά που φορούσε μέσα στο Dolby Theatre, είχε αλύγιστο ύφασμα στους ώμους και σε κάποιες κινήσεις της, ειδικά όταν ανέβηκε στη σκηνή για να μιλήσει για τους stuntmen μαζί με τον Ράιαν Γκόσλινγκ, έβλεπες τους ώμους της να κατεβαίνουν και το φόρεμα να είναι «άγαλμα» στους ώμους.

Η Έμιλι Ραταϊκόφσκι το πήγε το αγαλμάτινο ύφος μερικά επίπεδα πιο πέρα κι από το αγαλματίδιο των Όσκαρ, αφού στο after party του Vanity Fair εμφανίστηκε πιο αποκαλυπτική από ποτέ ως προς τις εμφανίσεις της σε τέτοια events. Προφανώς στο πλαίσιο της δουλειάς της, στις φωτογραφίσεις της, έχουμε δει και «χειρότερα», αλλά σε τέτοια γκαλά όπως το πάρτι του Vanity Fair για τα Όσκαρ, τέτοια αποκαλυπτική επιλογή δεν θυμόμαστε από την ίδια.

Το φόρεμα της ήταν στην περιοχή του στήθους άκαμπτο, αλύγιστο και μη εφαρμοστό. Έτσι, η Έμιλι Ραταϊκόφσκι μπορεί να κουνιόταν, το σώμα της μετακινούνταν, το φόρεμα παρέμενε εκεί. Έπρεπε, με απλά λόγια, να είναι πολύ προσεκτική στις κινήσεις της για να μην δείξει πλήρως το γυμνό της στήθος στους υπόλοιπους στο πάρτι, αν και ένα μεγάλο μέρος του στήθους της το είδαν και οι κάμερες και οι παρευρισκόμενοι. Στο Χόλιγουντ όμως αυτά δεν προκαλούν εντύπωση. Ίσα ίσα που είναι απαραίτητα για να μείνεις στο μυαλό του κόσμου.