Παρακολουθούμε αρκετά χρόνια τον τρόπο που λειτουργούν οι influencers στα social media και τι απήχηση τους φέρνει αυτός ο τρόπος. Όσο και να προσπαθήσαμε, δε μπορέσαμε να θυμηθούμε κάτι αντίστοιχο με αυτό που έκανε η Ιωάννα Τούνη με την τελευταία της ανάρτηση στο Instagram το απόγευμα της Δευτέρας.
Στο παρελθόν, μόνο σε αναρτήσεις του Κοψιάλη έχουμε δει να γίνεται χαμός από likes και σχόλια, αλλά ήταν αναρτήσεις που έκαναν giveaway κάτι δώρα του στυλ ένα αυτοκίνητο, ένα τζετ σκι και διάφορα άλλα τέτοια ογκώδη.
Η Ιωάννα Τούνη έκανε ένα ταπεινό, για τα δεδομένα της διαγωνισμό, ένα giveaway με 10.000 ευρώ που θα μοιραστούν σε 10 άτομα, συν 10 iPhone που θα πάρουν επίσης 10 άτομα, και η ανάρτησή της σάρωσε.
Μέσα σε 18 ώρες, μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, η Ιωάννα Τούνη κλήθηκε να δει πάνω από 450.000 σχόλια και να πάρει κοντά 163.000 likes. Αυτά τα νούμερα, επειδή ανατρέξαμε στο παρελθόν της, δεν τα έχει δει ποτέ ξανά και η ίδια. Τους τελευταίους 12 μήνες έχει κάνει giveaway 15 iPhone σε άλλες δύο περιπτώσεις, αλλά τα σχόλια πήγαν μέχρι τις 95-100.000.
Και, με εξαίρεση τις περιπτώσεις του Κοψιάλη που αναφέρθηκαν, δεν έχουμε εντοπίσει ξανά τόση ανταπόκριση σε διαγωνισμό στο Instagram, είτε ανάλογου επιπέδου είτε μεγαλύτερου. Δικαιολογημένα λοιπόν, λίγες μέρες πριν, είχαμε δει την Τούνη να φιγουράρει πρώτη στις αξιολογήσεις των influencers στην Ελλάδα, τόσο στο Instagram όσο και στο TikTok.