Περιεχόμενα
- Vanity Fair: Το Crown έφερε ξανά το θέμα στο προσκήνιο
- Vanity Fair: Πώς παρουσιάζει το The Crown την Κάρολ Μίντλετον
- Vanity Fair: Τελικά, ήταν ο εγκέφαλος ενός οργανωμένου σχεδίου η Κάρολ Μίντλετον;
- Vanity Fair: Κάρολ, μια γυναίκα που απλώς ήθελε το καλύτερο για την κόρη της
- Vanity Fair: Πώς αναπτύχθηκε το ειδύλλιο του πρίγκιπα Γουίλιαμ με την Κέιτ Μίντλετον
Είναι η επόμενη βασίλισσα, έχει λάμψη, θεωρείται fashion icon και επιδραστική προσωπικότητα. Όμως πίσω από κάθε σπουδαία γυναίκα κρύβεται μία δυναμική μητέρα και στη συγκεκριμένη περίπτωση ονομάζεται Κάρολ Μίντλετον!
Επί χρόνια ο βρετανικός Τύπος ασχολήθηκε με το κατά πόσον η γνωριμία της Κέιτ Μίντλετον με τον Γουίλιαμ ήταν ένα καλά οργανωμένο σχέδιο από τη μητέρα της, Κάρολ Μίντλετον.
Μητέρα και κόρη ήταν και είναι αχώριστες. Δύο μελλοντικοί βασιλιάδες, ο Γουίλιαμ και ο Τζορτζ, επί χρόνια έβρισκαν και βρίσκουν καταφύγιο στο Μπάλκμπερι, όπου βρίσκεται το σπίτι των Μίντλετον.
Λέγεται ότι ο Γουίλιαμ ένιωσε για πρώτη φορά οικογενειακή θαλπωρή και είδε πώς είναι μια πραγματική οικογένεια όταν επισκέφθηκε το σπίτι των Μίντλετον. Και η ατμόσφαιρα αυτή ήταν καταλυτική για να επιλέξει την Κέιτ.
Ο Τζορτζ, το πρώτο παιδί του ζευγαριού και διάδοχος του βρετανικού θρόνου, κατά παρέκκλιση όσων συνηθίζονταν στο Παλάτι, μεγάλωσε το σπίτι των Μίντλετον.
Πέρασε και εικάζεται ότι περνά πολύ χρόνο με τους μη βασιλικούς παππούδες του και απόλαυσε την παιδική του ηλικία όπως όλα τα παιδιά του κόσμου, κάτι ασυνήθιστο επίσης για το βρετανικό Παλάτι.
Η αφορμή για τα όλα αυτά τα επί χρόνια δημοσιεύματα στον Τύπο ήταν το γεγονός ότι η Κέιτ Μίντλετον αν και είχε αρχικά επιλέξει να σπουδάσει στο Εδιμβούργο, τελευταία στιγμή άλλαξε σχέδια, κάθισε έναν χρόνο χωρίς να κάνει τίποτα και έκανε αίτηση στο πανεπιστήμιο όπου μόλις είχε αποκαλυφθεί ότι θα φοιτήσει ο μελλοντικός διάδοχος του βρετανικού θρόνου Γουίλιαμ, το Σαν Άντριους.
Εκεί όπου τελικά γεννήθηκε το ειδύλλιο Γουίλιαμ και Κέιτ, υπό τις οδηγίες -όπως λένε οι κακές γλώσσες- της Κάρολ Μίντλετον.
Vanity Fair: Το Crown έφερε ξανά το θέμα στο προσκήνιο
Και αν και τα τελευταία χρόνια το θέμα έχει «θαφτεί» στον βρετανικό Τύπο, καθώς η γοητεία της Μίντλετον, η χάρη αλλά και η προσήλωση με την οποία υπηρετεί τον βασιλικό της ρόλο έχουν υποβαθμίσει τη σημασία ή και την αξία του τρόπου με τον οποίο γεννήθηκε το ειδύλλιο αυτό, το Τhe Crown το επανέφερε.
Στα τελευταία επεισόδια του τελευταίου κύκλου του The Crown παρουσιάζεται η γνωριμία της Κέιτ με τον Γουίλιαμ.
Και όλοι περίμεναν με προσμονή τα επεισόδια αυτά για να δουν πώς θα παρουσιαζόταν το ειδύλλιο, αναμένοντας ότι η Μεγκ Μπαλαμί θα έκλεβε την παράσταση όπως η Ντεμπίκι στο ρόλο της Νταϊάνα.
Ωστόσο, αναπάντεχα την παράσταση έκλεψε η ηθοποιός που υποδύεται την Κάρολ Μίντλετον και η πλοκή γύρω από το πρόσωπο της βασιλικής πεθεράς.
Ο Πίτερ Μόργκαν, δημιουργός του The Crown, αποφάσισε και έφερε στο προσκήνιο της προσοχής την Κάρολ, την αεροσυνοδό που έγινε επιχειρηματίας και έβαλε στο στόχαστρό της τον Γουίλιαμ της Ουαλίας ως ερωτικό ταίρι για τη μεγαλύτερη κόρη της.
Vanity Fair: Πώς παρουσιάζει το The Crown την Κάρολ Μίντλετον
Στα πρώτα επεισόδια του τελευταίου κύκλου του Τhe Crown o Αλ Φαγέντ παρουσιάστηκε να πιέζει τον γιο του Ντόντι να έρθει κοντά με την Νταϊάνα.
Στα τελευταία επεισόδια του τελευταίου κύκλου τον ρόλο αυτό αναλαμβάνει η Κάρολ. Ο χαρακτήρας της ωστόσο παρουσιάζεται πιο ήπιος, παρουσιάζεται να στηρίζει την Κέιτ και να την ενδυναμώνει γενικά με λόγια όπως:
«Ποτέ μη νομίζεις ότι υπάρχει κάτι σε αυτόν τον κόσμο για το οποίο δεν είσαι αρκετά καλή», να δίνει στην κόρη της συμβουλές στρατηγικής όπως: «Ξέρει ότι είσαι ξανά στην αγορά; Βρες έναν τρόπο να του το πεις» και συμβουλές styling για αποπλάνηση «πρέπει να αναδείξεις αυτά τα πόδια».
Ουσιαστικά, το The Crown υποδηλώνει με τον πιο κομψό τρόπο ότι η Κάρολ μεθόδευσε το ειδύλλιο της κόρης της με τον πρίγκιπα Γουίλιαμ.
Σε μια σκηνή η Κέιτ κατηγορεί τη μητέρα της ότι αναμειγνύεται στα προσωπικά της, με την Κάρολ να της απαντά: «νόμιζα ότι θα με ευχαριστούσες. Μάλιστα, στο The Crown ο χαρακτήρας της Κέιτ κατηγορεί την Κάρολ ότι προσπαθεί να την κάνει μαριονέτα για να συνάψει σχέση με τον πρίγκιπα και υπάρχει μια σκηνή στην οποία η Κέιτ απαριθμεί ένα προς ένα τα τεχνάσματα της Κάρολ:
«Ήμουν έτοιμη να πάω στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου κατευθείαν από το σχολείο με όλους τους φίλους μου. Τότε μου πρότεινες να αλλάξω πανεπιστήμιο και να πάω στο Σεντ Άντριους, αφού αφήσω πρώτα ένα έτος να περάσει κενό. Με κανέναν από τους φίλους μου. Αυτό δεν ήταν σύμπτωση…
Ήταν σύμπτωση ότι με ενθάρρυνες να γραφτώ στη Σχολή Τέχνης στη Φλωρεντία όπου αναμενόταν να πάει ο Γουίλιαμ; Και στη συνέχεια και στην αποστολή στη Χιλή. Όπου πήγε…. Όταν έχεις μια ιδέα στο μυαλό σου, δεν σταματάς ποτέ».
Vanity Fair: Τελικά, ήταν ο εγκέφαλος ενός οργανωμένου σχεδίου η Κάρολ Μίντλετον;
Το Vanity Fair, μετά και την προβολή των τελευταίων επεισοδίων του The Crown, απευθύνθηκε στην επικεφαλής της έρευνας της σειράς, θέτοντάς της το ερώτημα «είναι αλήθεια ότι η Κέιτ -μια μελλοντική βασίλισσα που διαμορφώνει την περσόνα της ως ένα δυνατό, αθλητικό θηλυκό- να άλλαξε πραγματικά τη ζωή της για να κυνηγήσει έναν πρίγκιπα;».
«Μας φαινόταν δύσκολο», απαντά το στέλεχος του The Crown που έκανε τη σχετική έρευνα, τονίζοντας ότι καθώς η ομάδα της αποτελείται μόνο από γυναίκες, δεν θα ήθελαν να καταλήξουν σε αυτό το συμπέρασμα, ότι δηλαδή η Κέιτ αποφάσισε να αλλάξει το πλάνο των σπουδών της μόνο και μόνο για να πλησιάσει τον Γουίλιαμ.
«Προσπαθήσαμε με κάθε τρόπο να βρούμε άλλα πράγματα που θα μπορούσαν να έχουν επηρεάσει τη λήψη της απόφασής της», απαντά στο Vanity Fair.
Ωστόσο, η έρευνα αυτό που κατάφερε ήταν να επιβεβαιώσει τη σχετική φημολογία.
Κι αυτό γιατί το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου φαινόταν να είναι καλύτερη επιλογή για την Κέιτ Μίντλετον.
Και εξηγεί πως έχει καλύτερο πρόγραμμα σπουδών στην Ιστορία της Τέχνης, όλοι οι φίλοι της σπούδαζαν εκεί και ότι ποτέ στο παρελθόν δεν είχε εκφράσει σε κάποιον την επιθυμία της να αφήσει ένα κενό έτος μεταξύ του σχολείου και του πανεπιστημίου.
«Έτσι, ήταν λίγο απογοητευτικό, στην πραγματικότητα, να καταλήξουμε στο συμπέρασμα στο οποίο είχαν καταλήξει πολλά Μέσα Ενημέρωσης, το οποίο, σε αυτή την περίπτωση, θεωρούσαμε ότι ήταν», ανέφερε το στέλεχος της σειράς, επιβεβαιώνοντας πως σε ό,τι αφορά το πανεπιστήμιο, μάλλον υπήρξε… σχέδιο από την οικογένεια Μίντλετον.
Πέρα από την επικεφαλής της έρευνας του The Crown, υπήρξαν στο παρελθόν και άλλοι που υποστήριξαν ότι η φημολογία σε ό,τι αφορά την αλλαγή πλάνων της Κέιτ για το πανεπιστήμιο με σκοπό να βρεθεί εκεί όπου θα είναι και ο Γουίλιαμ, ήταν αληθινή.
Στο βιβλίο της «Kate: The Future Queen» (Κέιτ: Η μελλοντική βασίλισσα) η δημοσιογράφος του Vanity Fair Κέιτι Νίκολ έγραφε: «Ήταν μια τολμηρή κίνηση και πολύ ριψοκίνδυνη, και μάλλον έξω από τον χαρακτήρα της Κέιτ.
Δεν υπήρχε καμία εγγύηση ότι θα έπαιρνε μια θέση στο Τμήμα Ιστορίας της Τέχνης στο Σεντ Άντριους, το οποίο ήταν υπεράριθμο τώρα που ο Γουίλιαμ είχε επιβεβαιώσει τη θέση του».
Στο βιβλίο The Palace Papers της συγγραφέως και πρώην αρχισυντάκτριας του Vanity Fair Τίνα Μπράουν, αναφέρεται επίσης:
«Δεν ήταν το στιλ της Κέιτ να τινάξει στον αέρα κάτι για το οποίο είχε δουλέψει τόσο σκληρά για να το πετύχει, και στη συνέχεια να κάνει αμέριμνα ένα κενό έτος και να ξανακάνει αίτηση σε ένα πανεπιστήμιο με ακριβώς αντίθετη ατμόσφαιρα. Η Κάρολ ήταν ο καιροσκόπος της οικογένειας Μίντλετον, όχι η Κέιτ».
Μάλιστα, η Μπράουν αποθέωνε την Κάρολ στο βιβλίο αυτό: «Είναι απίθανο η Κέιτ να βρισκόταν εκεί που βρίσκεται σήμερα χωρίς την έξυπνη βοήθεια της μητέρας της που σκάρωσε το βασιλικό ειδύλλιο».
«Η Κάρολ… αναγνωρίζεται απ’ όλους ως ο δυναμίτης της οικογένειας. Είναι κόρη ενός πωλητή και μιας διακοσμήτριας, η οποία γνώρισε τον Μάικλ Μίντλετον όταν εκείνος εργαζόταν ως μέλος του προσωπικού εδάφους της British European Airways και εκείνη ήταν αεροσυνοδός.
Παντρεύτηκε και εργαζόταν σκληρά… Η καταγωγή της είναι από την εργατική τάξη, μια οικογένεια αγωνιστών…
Η Κάρολ κληρονόμησε την ορμή της από την κοινωνικά φιλόδοξη μητέρα της, Ντόροθι Γκόλντσμιθ, γνωστή και ως «Η Δούκισσα», η οποία, σύμφωνα με έναν σαρκαστικό συγγενή, «ήθελε να είναι το κορυφαίο τούβλο στην καμινάδα»…
Η Κάρολ Μίντλετον χαρακτηρίζεται συνήθως ως μια διασταύρωση μεταξύ της κυρίας Μπένετ της Τζέιν Όστεν και της κοινωνικής αναρριχήτριας της κωμικής σειράς Hyacinth Bucket, η οποία απαντά στο τηλέφωνο, «Οικία Μπούκετ». Κανένα από τα δύο μοντέλα δεν είναι σωστό. Η Κάρολ έχει σημαντικό στρατηγικό ταλέντο.
Κάθε φορά που η Κέιτ αιμορραγούσε στο ρινγκ [κατά τη διάρκεια του φλερτ της με τον Γουίλιαμ], αποσυρόταν στο [οικογενειακό σπίτι στο] Μπάκλμπερι, όπου η προπονήτρια Κάρολ περιποιόταν τις πληγές της, τη συμβούλευε για τις κινήσεις και την παρότρυνε να έχει τα μάτια της στραμμένα στο βραβείο.
Τα αποτυπώματα της Κάρολ βρίσκονται παντού στην πρώτη κίνηση της Κέιτ στη βασιλική σκακιέρα».
Vanity Fair: Κάρολ, μια γυναίκα που απλώς ήθελε το καλύτερο για την κόρη της
Η επικεφαλής των ερευνών του The Crown πάντως ανέφερε στο Vanity Fair ότι στη σειρά ήθελαν να είναι προσεκτικοί στην απεικόνιση της εξουσίας της δυναμικής Κάρολ και της επιρροής της στην Κέιτ.
«Δεν πιστεύαμε ότι η Κέιτ ήταν απλώς ένα είδος χρυσοθήρας φοιτήτριας στα 18 της χρόνια», λέει η Σάλτσμπεργκερ. «Θέλαμε να διασφαλίσουμε ότι υπάρχει κάποια ευθύνη της Κέιτ στις αποφάσεις της.
Έχεις την αίσθηση ότι καταλαβαίνει τι κάνει η μητέρα της και συμφωνεί κάπως με αυτό, αλλά εξακολουθεί να πιστεύει ότι πρέπει να γίνουν τα πράγματα διαφορετικά».
Τονίζει δε η ερευνήτρια χαρακτήρων για το The Crown ότι η σειρά φρόντισε να τονίσει την εξής πλευρά της Κάρολ:
«Ότι είναι μια αυτοδημιούργητη γυναίκα της οποίας η επιτυχία ανέβασε την ίδια και τα παιδιά της στην κοινωνική κλίμακα –ήταν η επιχείρηση Party Pieces της Κάρολ και του Μάικλ που τους επέτρεψε να στείλουν τα τρία τους παιδιά στο ελίτ κολλέγιο Mάρλμπορο.
Ενώ φοιτούσε εκεί, η Κέιτ έκανε φιλίες με γυναίκες που κινούνταν στους κοινωνικούς κύκλους του Γουίλιαμ και με αυτές θα ήταν συμφοιτήτρια αν τελικά πήγαινε στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου, όπως αρχικά είχε σχεδιάσει».
Και εξηγεί το στέλεχος του The Crown: «Θέλαμε να παρουσιάσουμε την Κάρολ περισσότερο ως μια μητρική φιγούρα που θέλει το καλύτερο για την κόρη της -κάποια που έχει πραγματικά δουλέψει πολύ σκληρά για να κερδίσει τη θέση της στην κοινωνία της ανώτερης μεσαίας τάξης.
Ήταν η δουλειά της, οι ιδέες και τα εγχειρήματά της που τις οδήγησαν εκεί, όχι του πατέρα. Αυτό ήταν κάτι που θέλαμε να κρατήσουμε».
Και σε ό,τι αφορά το θέμα της αλλαγής πανεπιστημίου η επικεφαλής της έρευνας για το σενάριο του The Crown αναφέρει ότι δεν έβλεπαν μια Κάρολ που έλεγε στην κόρη της «πρέπει να πας να καπαρώσεις τον πρίγκιπα της Ουαλίας, τον μελλοντικό βασιλιά», αλλά μια Κάρολ που πίστευε ότι «αν η κόρη μου μπει σε αυτόν τον κόσμο, έχω την πεποίθηση ότι θα καταλήξει σε αυτόν τον κοινωνικό κύκλο που θα την προετοιμάσει για το υπόλοιπο της ζωής της. Και είμαι φιλόδοξη γι’ αυτήν».
Vanity Fair: Πώς αναπτύχθηκε το ειδύλλιο του πρίγκιπα Γουίλιαμ με την Κέιτ Μίντλετον
Ανεξαρτήτως του αν υπήρχε σχέδιο ή όχι, Κέιτ και Γουίλιαμ ήρθαν κοντά σχεδόν αμέσως. Έμεναν στο ίδιο κτίριο της εστίας και κατάφερε γρήγορα να τραβήξει το βλέμμα του πρίγκιπα.
Έπειτα από μερικές εβδομάδες στο ίδιο πανεπιστήμιο, ο Γουίλιαμ εντόπισε την μαυρισμένη και γυμνασμένη Κέιτ, που ακτινοβολούσε αυτοπεποίθηση.
Της ζήτησε ο ίδιος να κάτσει μαζί του στο πρωινό, όπου εκεί άρχισαν να ανακαλύπτουν τα πολλά κοινά τους, εκτός από τους κοινούς τους φίλους.
Ήταν η Κέιτ άλλωστε στη συνέχεια που έδινε τις σημειώσεις της στον Γουίλιαμ όταν εκείνος δεν μπορούσε να παρευρεθεί στα μαθήματα, ενώ σύντομα έγινε σαφές σε όλους ότι αναπτυσσόταν μεταξύ τους μια ιδιαίτερη σχέση.
Στην αρχή καθαρά φιλική. Και ενώ απολάμβαναν τη στενή φιλία τους, η φιλανθρωπική επίδειξη μόδας το 2002 στην οποία η 1214, θεωρείται ότι έκανε τον Γουίλιαμ να τη δει με άλλο μάτι. Λίγο καιρό μετά, η σχέση τους έγινε ερωτική.
Η ίδια η σχεδιάστρια του φορέματος είχε πει ότι δεν ήταν εκείνη που είπε στην Κέιτ να φορέσει το συγκεκριμένο φόρεμα. Δήλωσε μάλιστα άγνοια πώς βρέθηκε η Μίντλετον να φορά αυτό το κομμάτι στην πασαρέλα.
Στο The Crown πάντως εμφανίζουν την Κάρολ να έχει παίξει σημαντικό ρόλο και εκεί.
«Τακούνια, όχι φλατ. Είναι καθήκον μας να αξιοποιούμε τα εφόδια που μας έχει δώσει ο Θεός», ακούγεται να λέει η Κάρολ στην Κέιτ στο τηλέφωνο και ένα λεπτό αργότερα η Κέιτ Μίντλετον ψάχνει στα ράφια, στα παρασκήνια της επίδειξης για το τι θα φορέσει.