Παρά την εμφάνισή του στη μεγάλη οθόνη, στις φωτογραφίες των παπαράτσι που κόβουν την ανάσα, στα πρωτοσέλιδα των ταμπλόιντ, η όρεξή μας για τον ηθοποιό, Τζέρεμι Άλεν Γουάιτ πηγάζει κυρίως από τη συμμετοχή του στην νέα καμπάνια του Calvin Klein και φυσικά υπάρχει πολύ σοβαρός λόγος για αυτό.

Ενώ ο υποψήφιος για EMMY ηθοποιός διαμένει πλέον στο Σικάγο, είναι γέννημα θρέμμα της Νέας Υόρκης. Είναι δίκαιο, λοιπόν, να έχει αφιερώσει στην πόλη του την πιο πρόσφατη μεγάλη του στιγμή στο διαδίκτυο που δεν είναι άλλη από την νέα διαφημιστική καμπάνια εσωρούχων του Calvin Klein και η οποία σηματοδοτεί και το ντεμπούτο του στον χώρο της μόδας και ειδικά των εσωρούχων…

Η καυτή φωτογράφιση του Τζέρεμι Άλεν Γουάιτ για τον Calvin Klein

Πανζουρλισμός με τον πρωταγωνιστή της νέας καμπάνιας του Calvin Klein: Είναι το νέο sex symbol του Χόλιγουντ - Τα σχόλια για τα…προσόντα του!

Τραβηγμένες από τον παγκοσμίου φήμης φωτογράφο Mert Alas, οι εικόνες της καμπάνιας δείχνουν τον Τζέρεμι Άλεν Γουάιτ να περνάει τέλεια σε μια ηλιόλουστη ταράτσα είτε χωρίς πουκάμισο είτε χωρίς παντελόνι, και μερικές φορές και τα δύο. Σε όλες όμως τις περιπτώσεις, φοράει αυτό που ο Calvin Klein περιγράφει ως το «πιο εμβληματικό» εσώρουχό του.

«Δεν το σκεφτόμουν για το μέλλον μου απαραίτητα», είπε με σεμνότητα ο Γουάιτ στο GQ, σχετικά με τη φωτογράφιση. «Ποιος μεγαλώνει σκεπτόμενος ότι θα είναι σε μια καμπάνια του Calvin Klein;» Τα κατάφερε όμως. Και ακολουθεί πλέον τα χνάρια πολλών διάσημων ονομάτων όπως ο Michael B. Jordan, ο Aaron Taylor Johnson, ο Jamie Dornan, ο Jung Kook και ο Jacob Elordi των BTS, για να αναφέρουμε μόνο μερικούς από τους αμέτρητους αστέρες που το brand βοήθησε να αναδειχθούν ως σύμβολα της έντονης και πολυπόθητης αρρενωπότητας.

Πανζουρλισμός με τον πρωταγωνιστή της νέας καμπάνιας του Calvin Klein: Είναι το νέο sex symbol του Χόλιγουντ - Τα σχόλια για τα…προσόντα του!

Στο βίντεο της καμπάνιας του Calvin Klein, βλέπουμε ακόμα πιο ζωντανά πλάνα από τον Γουάιτ. Με μια αργή κίνηση ανεβαίνει τη σκάλα του κτιρίου, κάνει ένα αισθησιακό στριπτίζ με σλιπ σαν να εξαρτάται η ζωή του από αυτό και πολλά ακόμα που σας αφήνουμε να τα ανακαλύψετε μόνοι σας.

Καθ’όλη τη διάρκεια του διαφημιστικού, ο ορίζοντας της Νέας Υόρκης είναι πάντα στο background και αυτό γιατί στο προσκήνιο υπάρχουν σαφώς άλλες ομορφιές για να θαυμάσει κανείς… «Οι εικόνες δείχνουν τη σύνδεση του λευκού χρώματος με την πόλη», ανέφερε ένα δελτίο τύπου του brand. Αν και κανείς δεν δίνει καθόλου σημασία σε μια τέτοια δήλωση καθώς το κέντρο βάρους της προσοχής μας μάλλον πέφτει αλλού. Μπράβο Τζέρεμι Άλεν Γουάιτ!

Πηγή: CNN.COM