Στην «αρχαία» εποχή του Youtube, ήταν ο Youtuber που μαζί με τον 2J, τον Jeremy, τον Mikeius και άλλους 2-3, κυριαρχούσαν και καθόριζαν το content. Κάπου στο 2018 είναι που ξέφυγε η φάση και γέμισε το Youtube με τόσους που δεν ξέρεις πια τι να πρωτοδείς. Κάθε μέρα βγαίνουν 20-25 καινούργια βίντεο από Έλληνες μόνο. Η συχνότητα είναι το κλειδί, έτσι λένε. Μόνο που αυτός ο Youtuber, αντί να εντείνει τις αναρτήσεις του σε μια εποχή τεράστιου ανταγωνισμού, επέλεξε να αραιώσει τις εμφανίσεις του. Και, προς έκπληξη, αυτό δεν επηρέασε στάλα την απήχησή του.
Όποιον και να ρωτήσεις στην αγορά, σε όποιο social media, όχι μόνο το Youtube, θα σου πει ότι το consistency, η συνέπεια, είναι το Νο1 για να μεγαλώσεις το traffic και το κοινό σου. Αυτό κάνει ο Chris Kogias για παράδειγμα που είναι στους 2-3 καλύτερους Youtubers στην Ελλάδα με βάση τους αριθμούς. Ακολουθεί τα χνάρια του Mr. Beast και εκτός από το βασικό του κανάλι με τους 790.000 συνδρομητές, έχει και δεύτερο.
Θα πίστευε κανείς ότι με 790.000 είναι ο Νο1 Youtuber. Για τα ελληνικά δεδομένα είναι εξωπραγματικός αριθμός. Εδώ και για δεδομένα άλλων αγορών, τα views που πιάνει σε πολλά βίντεο του ο Κόγιας, είναι ανταγωνιστικά Αμερικάνων και Βρετανών Youtubers.
Αυτό όμως που έχει καταφέρει ο Manos είναι μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα. Έχει 1.45 εκατομμύρια subscribers, με τον 2J να τον ακολουθεί με 1.43 εκατομμύρια, μόνο που ο δεύτερος βγάζει 1 βίντεο το μήνα και έχει μέσο όρο τις 400.000 προβολές, ενώ ο Manos δεν έχει καμία συχνότητα στα βίντεο που ανεβάζει και ξεπερνάει για πλάκα το ένα εκατομμύριο προβολές. Όχι σε ένα μήνα ή σε δύο μήνες. Σε 4-5 μέρες. Ή και λιγότερο.
Το τελευταίο του βίντεο που ανέβηκε την Πέμπτη, έχει πιάσει τα 1.1 εκατομμύρια προβολές σε 4 μέρες.
Ένας Youtuber που δεν παραδόθηκε στο mass production
Είναι πολύ μεγάλος αριθμός για έναν Youtuber με μόλις 8 βίντεο τον τελευταίο χρόνο και λίγο παραπάνω, ο οποίος μάλιστα είχε περάσει κι ένα διάστημα κοντά 2 χρόνια, από το 2021 μέχρι το 2023, που δεν είχε αναρτήσει πάνω από 2 βίντεο.
Όπως είχε εξηγήσει ο ίδιος σε ένα βίντεο που έβγαλε πέρσι, ήταν αναγκαίο για την ψυχική και σωματική του υγεία να σταματήσει για αρκετό διάστημα, διότι, μην ξεχνάμε, ξεκίνησε από τα 15 του να κάνει Youtube. Και σε αυτό το διάστημα κατάφερε να χάσει και αρκετά κιλά, που, όπως λέει, ήταν απαραίτητο για να απολαμβάνει τον εαυτό του περισσότερο.
Στα βίντεο που ανεβάζει, δέχεται στο 99% των περιπτώσεων πολύ θετικά σχόλια, για το edit, για τις ιδέες, δεν έχει τίποτα το στιλιζαρισμένο, ο λόγος του είναι όσο πιο απλός γίνεται, για μας τους πιο μεγάλους ως και πολύ ενοχλητικός ή ξένος, επειδή μιλάει με slung, αλλά σίγουρα δεν απευθύνεται σε τέτοια άτομα, δηλαδή σε 35άρηδες. Το κοινό του δύσκολα θα ξεπεράσει τα 25 έτη, αλλά σίγουρα 1 εκατομμύριο προβολές και πάνω σε 4 μέρες δεν το κάνεις μόνο με αυτό το ηλικιακό εύρος, ιδίως όταν μιλάμε για βίντεο μίας ώρας. Ποιος θα κάτσει να τα δει εύκολα 2η ή 3η φορά;
Ο Manos δεν παραδόθηκε στην πίεση της διαρκούς παραγωγής και στις απαιτήσεις του κοινού. Έβαλε τα όρια, πήγε μέχρι εκεί που άντεχε και πλέον λειτουργεί με «αναρχία». Δίχως αμφιβολία, πρόκειται για ένα case study και με βάση τα νούμερα, είναι ο Νο1 Youtuber στην Ελλάδα.