Σχεδόν 3 εβδομάδες έχουν περάσει από το μοιραίο βράδυ κατά το οποίο ο Mad Clip έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του στην παραλιακή και καρφώθηκε πάνω σε μια κολώνα, με αποτέλεσμα να πεθάνει. Σε αυτό το διάστημα έχει γίνει μεγάλη έρευνα από την αστυνομία και τον πραγματογνώμονα για τα αίτια του δυστυχήματος. Εκτός από τις τοξικολογικές του νεκρού που δεν έχουν δημοσιοποιηθεί ακόμα, η αυτοψία είναι αυτή που αποκαλύπτει αρκετά για τον θάνατο του ράπερ.
Όπως αναφέρθηκε στην εκπομπή του Νίκου Ευαγγελάτου στο MEGA το απόγευμα της Δευτέρας, ο πραγματογνώμονας κ. Μαδιάς παρέδωσε την αναφορά του για το δυστύχημα και στην αυτοψία του ρίχνει μεγάλο μέρος της ευθύνης στα λάστιχα της Porsche. Πρόκειται για λάστιχα Semi Slick που είναι ειδικά κατασκευασμένα για αγώνες ταχύτητας. Αυτά έχουν όμως μια ιδιαιτερότητα: μόλις έρθουν σε επαφή με βρεγμένο δάπεδο, για μερικά δευτερόλεπτα κρυώνουν και μειώνεται η απόδοση τους.
Από την πρώτη στιγμή είχε γίνει γνωστό πως σε αρκετά σημεία της παραλιακής οδού, οι δήμοι έχουν τοποθετήσει ποτιστικά συστήματα σε νησίδες που χωρίζουν τα δύο ρεύματα. Είναι προφανές πως το νερό εκτοξεύεται προς πάσα κατεύθυνση και δημιουργεί ολισθηρότητα στον δρόμο. Τα λάστιχα είναι κατάλληλα μόνο για στεγνό δρόμο και παρά το γεγονός πως ήταν περσινά χωρίς σημαντικές φθορές, ήταν ακατάλληλα για οδήγηση μέσα στην πόλη.
Το ζήτημα με τα λάστιχα δεν είναι κάτι που αποδεικνύει μόνο η αυτοψία. Ο ίδιος ο Mad Clip είχε αναφέρει σε ηχητικό μήνυμα προς φίλο του πριν από αρκετούς μήνες ότι με τα λάστιχα που έχει το αμάξι του, αν βγει να οδηγήσει, θα σκοτωθεί. Αυτό το είχε πει προς τις αρχές του χρόνου, που ήταν χειμώνας και λόγω βροχών οι δρόμοι γλιστρούσαν.
Κατέβασε ταχύτητα πριν τη σύγκρουση ο Mad Clip
Από την αυτοψία που έγινε στη μάντρα στη Γλυφάδα, όπου βρίσκεται η διαλυμμένη Porsche, ο Παναγιώτης Μαδιάς, πραγματογνώμονας που προσέλαβε η οικογένεια του Mad Clip, βρέθηκαν και το κινητό με τον σταυρό του νεκρού, για τα οποία πριν μερικές ημέρες ο παππούς του δήλωνε πως του τα έκλεψαν.
«Ο σταυρός και το κινητό βρέθηκαν βαθιά μέσα στα συντρίμμια του ζωτικού χώρου της καμπίνας. Ήταν συντρίμμια με σίδερα και πλαστικά θραύσματα, τα οποία δεν ήταν ανιχνεύσιμα από την πρώτη στιγμή. Βρήκαμε δύο σταυρούς μικρότερης σημασίας κι έναν πιο μεγάλο σταυρό. Βρέθηκε και το κινητό και μίλησα με τον πατέρα του αμέσως για να τα παραλάβει» είπε στους δημοσιογράφους ο κ. Μαδιάς.
Δύο ακόμα στοιχεία που ανέδειξε η αυτοψία αφορούν στην ταχύτητα του οχήματος τη στιγμή της σύγκρουσης και στις καλωδιώσεις που συνδέονται με το κεντρικό σύστημα της Porsche. Ο Mad Clip φαίνεται πως αντιλήφθηκε ότι θα χάσει τον έλεγχο και μπόρεσε να κατεβάσει την ταχύτητα από τα 134 στα 80 χιλιόμετρα/ώρα, αλλά και πάλι δεν έφτανε αυτό.
Οι αναρτήσεις της Porsche ήταν σε εξαιρετική κατάσταση, χωρίς πρόσθετες παρεμβάσεις που θα μπορούσαν να συμβάλλουν σε ένα τροχαίο, ενώ οι καλωδιώσεις έχουν καταστραφεί και στον πρώτο έλεγχο του κ. Μαδιά δεν ήταν εφικτό να αντληθούν πληροφορίες από το κεντρικό σύστημα του οχήματος.