Λίγες ημέρες μετά την κυκλοφορία του τιμοκαταλόγου της Ιωάννας Τούνη για εμπορική τοποθέτηση στο Instagram, όπου αποδεικνυόταν πως η influencer ακολουθεί όλες τις νόμιμες διαδικασίες ως ελεύθερος επαγγελματίας, βγαίνει στη δημοσιότητα η στόχευση του ΣΔΟΕ στους influencers για τα ποσά που αμείβονται.
Όπως αναφέρει ρεπορτάζ του STAR, ο ΣΔΟΕ θα ξεκινήσει «κυνηγητό» σε όλα τα είδη των influencers για να τσεκάρει αν αποδίδουν τα ποσά που κερδίζουν και αν τηρούνται όλες οι διαδικασίες.
«Τα ποσά κυμαίνονται από 200 ευρώ και φτάνουν τα 5.000 με 6.000 ευρώ για ένα post. Το βίντεο είναι το πιο δυνατό στα social media και μπορεί να φτάσει τα 8.000 με 9.000 ευρώ» δηλώνει ο ιδιοκτήτης διαφημιστικής, Μέμος Κοέν.
Τα ποσά που παίζουν στην αγορά του influencing είναι στα 1.200 ευρώ για νέους influencers με πάνω από 30.000 ακόλουθους, στα 2.500 ευρώ για τους micro-influencers, που οι ακόλουθοι τους κυμαίνονται μετά 100 και 300 χιλιάδων, ενώ για τους mega influencers (500.000-1 εκατ. ακόλουθους) τα ποσά που παίρνουν μπορεί να φτάνουν και τα 15.000 ευρώ το μήνα.
Στο σχέδιο του ΣΔΟΕ προβλέπεται αρχικά η κοστολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών ενώ στη συνέχεια θα ζητούνται τα στοιχεία από τις εταιρείες. Τέλος, θα υπάρχει διασταύρωση των ποσών με τα εισοδήματα της τελευταίας πενταετίας.
Υπενθυμίζεται, πως η Τούνη ανέφερε στον ρεπόρτερ Γρηγόρη Μπάκα ότι σκοπεύει να κινηθεί νομικά για τη διαρροή του τιμοκαταλόγου της.