Τραγική κατάληξη είχε η διαδικασία εργασιών στη γραμμή 1 του ΗΣΑΠ, όπου μια ομάδα εργατών επιχειρούσε κατά τις 04:00 το ξημέρωμα της Τριτης. 7 ήταν οι εργάτες οι οποίοι επιχειρούσαν με μια μηχανή λείανσης μεταξύ σταθμών, όταν κάποια στιγμή η μηχανή έφυγε από τον έλεγχο τους και πήρε μια ανεξέλεγκτη πορεία. Στην προσπάθεια τους να γλυτώσουν, πήδηξαν από τη μηχανή. Οι 3 από τους 7, 2 Έλληνες και 1 Αυστριακός, τραυματίστηκαν σοβαρά και οδηγήθηκαν στο νοσοκομείο «Γεννηματά». Δυστυχώς όμως, ο ένας Έλληνας κατέληξε.
Όσο για τη μηχανή λείανσης, η ΣΤΑ.ΣΥ. έστειλε άμεσα ένα τρένο στον σταθμό ΗΣΑΠ Αγίου Νικολάου, ώστε να συγκρουστεί μαζί του η μηχανή και να ανακοπεί η ξέφρενη πορεία της.
Η ανακοίνωση της ΣΤΑ.ΣΥ. για το δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
«Η Διοίκηση και οι εργαζόμενοι της ΣΤΑ.ΣΥ. εκφράζουν την οδύνη τους για το χαμό εν ώρα καθήκοντος ενός συναδέλφου τους επί σειρά ετών και μέλους της οικογένειας των σταθερών συγκοινωνιών» αναφέρει αρχικά η ΣΤΑΣΥ και προσθέτει:
«Ο θανάσιμος τραυματισμός του εργοδηγού, υπαλλήλου επιδομής των Σταθερών Συγκοινωνιών, επήλθε το πρωί της Τρίτης 16/11/2021, σε δυστύχημα που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια εργασιών λείανσης της Γραμμής 1 του Μετρό. Αποτέλεσμα του δυστυχήματος, ήταν ο ελαφρύς τραυματισμός δύο ακόμη εργαζομένων, ενός υπαλλήλου της ΣΤΑ.ΣΥ. και ενός υπαλλήλου της αυστριακής εταιρείας που εκτελούσε το έργο.»
Κλείνοντας, η ΣΤΑΣΥ επισημαίνεται ότι «η Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ. εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήριά της προς την οικογένεια του εκλιπόντος. Έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί η ΣΤΑ.ΣΥ. σε συνεργασία με τις Αρχές».
Μιλώντας στο iefimerida.gr, ο πρόεδρος εργαζομένων λειτουργίας Μετρό Αθηνών, Σπύρος Ρεβύθης, έκανε λόγο για απώλεια ενός εξαίρετου συναδέλφου ενώ αποκάλυψε πως και ο Αυστριακός οδηγός της δανέζικης εταιρείας που ανέλαβε τη συγκεκριμένη εργολαβία στον ΗΣΑΠ, βρίσκεται σε σοβαρή κατάσταση.
«Ήταν μία ειδική μηχανή που λειαίνει τις γραμμές από εργολαβική εταιρεία της Δανίας. Έκανε λείανση της γραμμής 1 πάνω στην Κηφισιά και όπως ξεκινούσαν το πρωί έσπασαν τα φρένα της μηχανής. Το όχημα άρχισε να κινείται ανεξέλεγκτα καθώς στο σημείο υπήρχε μεγάλη κατηφόρα και οι συνάδελφοι όταν είδαν ότι η ταχύτητα είχε φτάσει τα 50 χιλιόμετρα πήδηξαν για να το εγκαταλείψουν. Εαν δεν σταματούσε στο συρμό με τον οποίο συγκρούστηκε θα έφτανε μέχρι το Φάληρο.
Ο συνάδελφος που έχασε την ζωή του ήταν ο εργοδηγός συντήρησης και έχουμε άλλον έναν συνάδελφο στο νοσοκομείο που είναι πιο ελαφριά καθώς και τον οδηγό της Δανέζικης εταιρείας που είναι πολύ σοβαρά. Ο άτυχος συνάδελφος, ήταν ένας εξαιρετικός συνάδελφος. Γνώστης του αντικειμένου, πολλά χρόνια στη δουλειά και έφυγε άδικα. Ήταν μόλις 41 ετών και ήταν ανύπαντρος.
Το θέμα ήταν ότι σε αυτή την ανεξέλεκτη κούρσα θανάτου δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο παρά να πηδήξουν. Εάν έμεναν μέσα με τη σύγκρουση θα είχαμε πολύ περισσότερους νεκρούς. Θέλουμε να διερευνηθούν τα αίτια του. Είμαστε συντετριμένοι».