«Χαμός» γίνεται σε φυσικά καταστήματα και e-shop για την φετινή Black Friday, καθώς εν καιρώ ακρίβειας οι καταναλωτές ψάχνουν εξονυχιστικά τις καλύτερες προσφορές. Οι εικόνες από το κέντρο της Αθήνας θυμίζουν ουρές που έχουμε δει μόνο σε πλάνα από ΗΠΑ ενώ η κίνηση στα καταστήματα καθώς και ο τζίρος, είναι μεγάλη.

Στην πολυσύχναστη οδό Ερμού οι προσφορές σε επιλεγμένα είδη κυμαίνονται από 40% έως και 50%. Η κίνηση στο κέντρο της Αθήνας θα αυξάνεται όλο και περισσότερο και αναμένεται να κορυφωθεί μεσημέρι και απόγευμα, όταν θα σχολάσουν από τις δουλειές τους οι κουρασμένοι εργαζόμενοι.

Ωστόσο, το εκπτωτικό «πάρτι» δεν θα σταματήσει σήμερα, Παρασκευή αλλά θα συνεχιστεί και το σαββατοκύριακο καθώς και την «Cyber Monday» Δευτέρα.

Εξάλλου, τα καταστήματα θα παραμείνουν ανοιχτά και αυτήν την Κυριακή, οπότε και ο κόσμος θα μπορεί να πραγματοποιήσει και τότε τις αγορές του.

Την ίδια στιγμή όμως παραμονεύουν και απάτες, καθώς πολλοί είναι οι καταναλωτές που καταγγέλουν ότι οι τιμές που παρουσιάζονται ως προσφορές είναι ίδιες ή και ακριβότερες από ότι στο προηγούμενο διάστημα, ώστε να φαίνονται ως καλά deal.

Αξίζει να σημειωθεί πως μεγάλη προσέλευση παρουσιάζεται και στα σούπερ μάρκετ, καθώς πολλοί καταναλωτές περιμένουν πώς και πώς τις προσφορές για είδη πρώτης ανάγκης.

Όσο για τη Θεσσαλονίκη, οι πολίτες συρρέουν στα καταστήματα, κυρίως στις μεγάλες αλυσίδες, ωστόσο σύμφωνα με τα τοπικά μέσα, οι αγορές μέχρι στιγμής είναι λίγες.

Όπως μετέδωσε το Thestival.gr, παρότι η κίνηση στην Τσιμισκή -τον πιο φημισμένο δρόμο για τα ψώνια των Θεσσαλονικέων- και γενικότερα στα εμπορικά καταστήματα της πόλης είναι αυξημένη, αυτό δεν αντιστοιχεί και στις αγορές.

Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές; Σύμφωνα με τους ειδικούς, ωστόσο, στη Black Friday και τη Cyber Monday οι πολίτες θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να ακολουθούν συγκεκριμένα βήματα για να μην πέσουν σε παγίδες.

Όπως αναφέρει το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ) SafeLine.gr, ακόμα μεγαλύτερη προσοχή απαιτείται από τους καταναλωτές που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία καθώς πολλοί είναι οι επιτήδειοι που ενδεχομένως να προσπαθήσουν να βάλουν στο στόχαστρο όχι μόνο τα χρήματα αλλά και τα προσωπικά τους δεδομένα.