Από τον μακρινό Δεκέμβριο του 1975, όταν η Πολεμική Αεροπορία ξεκίνησε να παραλαμβάνει τα πρώτα CL-215 μέχρι και σήμερα έχουν περάσει 48 χρόνια κι είναι προφανές ότι με τόσες πυρκαγιές κάθε καλοκαίρι, τα Canadair έχουν υποστεί φθορά και μετρούν αδιανόητα πολλές ώρες πτήσης.
Και δυστυχώς, το χθεσινό περιστατικό στην Κάρυστο με την απώλεια δύο νέων ανθρώπων, δεν είναι το μοναδικό δυσάρεστο που σχετίζεται με το συγκεκριμένο, αποτελεσματικό κατά τα άλλα, μέσο πυρόσβεσης.
Στα 48 αυτά χρόνια έχουν συμβεί συνολικά 11 ατυχήματα ή δυστυχήματα και μάλιστα συντριβή Canadair είχε ξανασυμβεί στην Κάρυστο το 2015.
Αυτά είναι τα ακόλουθα:
26.05.1977 – Ίσθμια Κορινθίας / s.n. 1042
18.07.1978 – Ιωάννινα / s.n. 1050
09.03.1984 – Α/Δ Ελευσίνας / s.n. 1015
10.09.1992 – Κεχριές s.n. 1075
22.08.1993 – Άνω Ροδινή Αχαΐας / s.n. 1064
15.07.2000 – Αργαλαστή Πηλίου / s.n. 1048
06.07.2006 – Νέα Μάκρη / s.n. 1112
23.07.207 – Κάρυστος
17.07.2015 – Νεάπολη Λακωνίας / s.n. 1070
26.06.2016 – Δερβενοχώρια / s.n. 1111
25.07.2023 – Κάρυστος